2 yıllık ilişkimizde benden kaynaklı çıkan tartışmalardan, onu değersiz hissettirdiğimi düşünerek 2 defa kısa süreli ayrılıklar yaşayıp barışmıştık. Şimdi de stresli döneminde yaşadığımız tartışmalardan, onu anlamadığımı düşünüp bana olan güveninin bittiğini söyledi. Ağladım, karşısına çıktım, pişmanlığımı gösterdim, bir deftere bu süreçte 2 yıldır onunla paylaşmadığım hikayemi ailemi vs anlattım, güven dedim olmadı. Tüm bunlar için geç olduğunu söyledi, verdiğim hediyeleri kaldırdı ve 3 hafta önce buluştuk. Bana artık dönmeyeceğini kesin dille söyledi, umut yok dedi. Whatsapp mesajlarını sileceğim sana da tavsiyem durumu atlatman için silmek olur diye tavsiye bile verdi. O kadar vazgeçmiş durumda halbuki ilişkimiz süresince sevgisinin çok güzel olduğunu gördüğüm kişi düzelmeyecek telafisi olmayacak diye bıraktı. Bunu kabul edemiyorum, onu yeniden kazanmayı çok istiyorum. 3 haftadır iletişim kurmadım bir değişiklik yok ve instagramda hala engelliyim. Yardımcı olur musunuz?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Millet düzgün adam arar bulamaz, bulanlarda kaybetmek için elinden geleni yapar.
O arkadaş sana dönmez. Unut onu! Soğuk bir su içiniz.
Bye bye love, bye bye happiness…
Bana böyle demeyin, kahroluyorum. Çok üzgünüm bir çözüm arıyorum, onu çok seviyorum. Lütfen anlayın beni
Seni anlıyorum şaka yapmıyorum. Bu işin çözümü yok. O bir gün kendisi durup dururken gelmek isterse gelecektir. Aksi halde onu unutman gerekiyor. Bence duandan itibarinde onunla iletişim kurmayı denemek yerine kendine odaklan, derslerini çıkart. Adamı rahat bırak, geleceği varsa gelir…
Gelsin istiyorum, gelsin o mucize gerçekleşsin. Ben onu bitirmek istemiyorum, onu çok seviyorum, çok. Kaybetmiş olma durumumu kabul edemiyorum, göz yaşlarıma engel olamıyorum. Bu acı böyle bitiriyor beni. Beklerim ama bir taraftan da bir buçuk 2 aya doru ondan bir şey gelmezse konuşmalı mıyım diyorum, ileitşime geçip. Ya olumlu bir hamle bekliyorum instagram engeli kaldırsın diye yok. Ne kadar süreçte geçince düşüncesi değişebilir? Hiç mi düşünmez acaba gerçekten bu defa şansımızın olacağını, tüm bunlar çözülemeyecek değildi ki hiç mi değişmez düşüncesi? Neye göre böyle vazgeçiliyor? Neden artık hiçbir şey yapamıyorum, ben kahroluyorum, her tarafım zincirle bağlı bir şey yapmaya kalksam kırk düğüm daha atacak gibi neden öyle hissediyorum
Artık size güveni kalmamış. Haliyle hisleri de kaybolmustur. Siz iletişime geçseniz de bir değişiklik olmaz. Kendisi sorunlarından kurtulduğunda, kafa dinler ve doğru olan neyse kararını verir. Benim düşüncem kusura bakma ama bu tarzda bir insan geri dönmez. Umarım istediğin olur ve döner.
Dönsün istiyorum, olumlu bir işaret olsun çok istiyorum. Onunla yeniden barışmak yeniden kavuşmak tek isteğim. Yorumunuz için teşekkür ediyorum, inşallah geri döner ve barışırız. Peki bir şey soracağım bu konularda tecrübeli olduğunuzu düşünüp sormak istiyorum. Spotifyda hala takipleşiyoruz, ben dinleme aktivitemi kapatmıştım arkadaşlarıma. Normalde benim aktivitemin açık olduğunu biliyordu, acaba oradan takibi bırakması ya da engel koymamasının sebebi ne? Şu an aktivitemi görmediği için tepkisiz i kalıyor, yoksa kötü ihtimal engelledi olarak mı düşünüyor beni ama kaç zaman oldu farkında olması lazım ya da değil mi? Aktivitemi açsam beni görse kızgınlığı devam ediyorsa buna tepki mi verir engel ya da takipten çıkma gibi? Aktivitemi açıp onun tepkisini mi anlamalıyım yoksa bu şekilde sessiz olarak kalmaya devam mı etmeliyim?
Bence farkında değildir. Aktiviteni açıp tepkisini ölçebilirsiniz.
Bilmiyorum gerçekten farkında değil midir, bazı playlistlerini takibe almıştım son zamanlarda 1 er takipçisi olduğu listeleri var, aklına benim olma ihtimalim gelmiyor mudur? Ona baktığımda o daçok dinlemiyor müzik dinlediği şarkıcıları görüyorum, cem yıldız cihan mürtezaoğlu kazım koyuncu dan dinliyor bir tarafında melankoli var. Ne biliyim içimden geçiyor ki pişman olmaz mı özlemez mi bunlar olmuyor mu, ya da oluyor mudur şu an diye. Nasıl düşünmem lazım bunlarla
Bende onun gibiyim. Guvenilmedigimi hissettiğimde soğuyorum. Hislerim yok oluyor. Ne özlerim ne de pişman olurum. Bana güvenilmiyorsa o ilişkiyi sürdürmemin bir anlamı yok demektir. Seninkinin psikoloji de böyledirler. Anlatabildim mi?
İyi de ben değil o bana güvenmiyor, onun bana güveni kalmadı. İlişkide yaşadığımız tartışmalardan benim çıkardığım problemlerden ya da ona anlatmadığım paylaşmadığım bilgilerden ona güvenmediğimi düşünüyordu. Bunun böyle olmadığını kendimi aşamadığım için, kişisel sebeplerle olduğunu bir süre sonra da anlatmaya vaktimin uygun zamanı bulamadığımı söyledim. İşte o da bunun geç olduğunu söyledi artık. Güven meselesinde de son ana kadar yine ben ona güven dedim, ona göre dediğini yapmadım ve evine gelip ağladığım için gelme dediği halde nasıl güveniyim sana dedi. İşte emindi yine onu rahatsız edeceğimden bunu yapmadım, yapmıyorum. İşte diyorum ki ona bu şekilde bir şeylerin değişeceğini göstermek, onu istemediği şekilde rahatsız etmeyeceğimi, bana bu konuda güvenebilmesi için bir dayanak gibi olmasını istiyorum.
Bende zaten onun sana güvenmediğinden bahsediyorum. Koca 2 yıl geçmiş, bir şeyler anlatmak için neyi beklersiniz? İşiniz zor hanımefendi.
Herkes aynı değil işte, benim annem babam ayrılmıştı. Bu son yıllarda olan bir süreç olduğundan ben arkadaşlarıma bile anlatmadım ki hiç öyle birden. Kendi var olan düzenim gibi devam ettim dışarıya, zaten öyle çok sayıda yakın arkadaşım da yok ki. Sadece hiç bu konuların bahsini açmadım, dışarıdan zayıf muhtaç bir görüntü almak istemedim hiç. Ona da konuşmadım zaten ilk senemiz uzaktandı pandemi yüzünden ilişki gibi de değildi uzun süre bir yıla yakın hep ilgisini aldım konuştuk bu konuların bahsi açılmadı zaten bana hiç sormamıştı ki özel olarak annen baban ne nasıl diye. Ben de yüz yüze konuşurum dedim, ona ben de sormuyordum ayrıntılı kendim anlatmadığım için. Burada da hazır olamadım anlatmaya bir türlü güzel bir şey yaparken o an bozulsun üzülüyüm istemedim, beni zayıf görsün istemedim bu konuda. İlişkimizde rahat davranıyım istedim, benimle ilgili maddi bir şeyleri dert etmesin bunları düşünerek hareket etmesin istedim. Anlatamadım iste, bir krize girdiğimizde tartışma sonrası artık itiraf ettim ve rahatlamıştım. Ama sonra da hiç doğru düzgün vaktimiz olmadı ki her şeyi adam akıllı konuşuyum her şeyimi anlatıyım. Gerçekten olmadı, hep yoğun olduk halbuki ben zaten artık her şeyimi paylaşmaya hazırdım bir kere ona söylemiştim artık. Öyle işte bunları ona da anlattım ama inandıramadım, geç dedi...
Hanımefendi, flört ettiğiniz kisiden bir süre sonra emin olduysanız, iyi kötü ne varsa zaman zaman anlatmanız gerekir. Aman anlatmayım üzülmesin diye düşünürseniz, böyle oluyor. Asil bir şeyleri sakladığınızdan üzülüyorlar. Anne ve babanızın durumu için de ayrıca üzgünüm.
nolduu döndü mü güncelleme yapar mısın lütfenn aynısını yaşıyorum🥹