3 haftadır hiçbir iletişim yok onu geri kazanmak istiyorum yardımcı olur musunuz?

2 yıllık ilişkimizde benden kaynaklı çıkan tartışmalardan, onu değersiz hissettirdiğimi düşünerek 2 defa kısa süreli ayrılıklar yaşayıp barışmıştık. Şimdi de stresli döneminde yaşadığımız tartışmalardan, onu anlamadığımı düşünüp bana olan güveninin bittiğini söyledi. Ağladım, karşısına çıktım, pişmanlığımı gösterdim, bir deftere bu süreçte 2 yıldır onunla paylaşmadığım hikayemi ailemi vs anlattım, güven dedim olmadı. Tüm bunlar için geç olduğunu söyledi, verdiğim hediyeleri kaldırdı ve 3 hafta önce buluştuk. Bana artık dönmeyeceğini kesin dille söyledi, umut yok dedi. Whatsapp mesajlarını sileceğim sana da tavsiyem durumu atlatman için silmek olur diye tavsiye bile verdi. O kadar vazgeçmiş durumda halbuki ilişkimiz süresince sevgisinin çok güzel olduğunu gördüğüm kişi düzelmeyecek telafisi olmayacak diye bıraktı. Bunu kabul edemiyorum, onu yeniden kazanmayı çok istiyorum. 3 haftadır iletişim kurmadım bir değişiklik yok ve instagramda hala engelliyim. Yardımcı olur musunuz?

3 haftadır hiçbir iletişim yok onu geri kazanmak istiyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla