Eski sevgilimle 2 aydır ayrıyız ben barışmak istiyorum. Ayrılan bendim. Suç bende. şu an hicbisey hissetmediğini söylüyor konuyu açınca sinirleniyor ama yinede benimle konuşuyor sakin bı şekilde konuşmaya çalışıyor. bir şey istemediğini söylüyor icinde sevgi kalmadığını söylüyor ama ağlıyor..
Sizce oda barışmak mi istiyor? Biraz peşinden koşmamı mi istiyor?
Sizce oda barışmak mi istiyor? Biraz peşinden koşmamı mi istiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kaçan kovalanır aslan
Suç bende olmasa asla bu kadarını yapmam ama bendede suç var😅
Benden demesi fazla düşme üstüne
Neden? Barışmaz mi ozaman?
Kalkabilir bi yeri
Bence şu an öyle oldu gibi 2 aydır ayrıyız hep ben yazdım hâlâda öyle dün gece o aradi tekdi ben gelecem oraya dedim yok istemiyorum boşuna gelirsin dedi. Sinirlendi konuşmak istemiyorum dedi 5 dakka sonra yazdi artık istemiyorum anla falan dedi
Fazla gitmissin ustune
Çok seviyorum napayim kendimi affettirmeye çalışıyorum olmuyor. Hadi tamam sildi beni diyecem ama 2 aydır numarami silmedi engellerim yazma dedi engellemedi. Yine yazıyor haber ediyor ama konu açılınca çok sinirleniyor
Aldattın mi sen naptın
Hayır aldatmadim. Biz farlki ülkelerde yaşıyoruz. Bende en son ayrıldım kavga ettik biraz ağır konuştum evlenmek istemediğimi söyledim. 1 2 hafta uğraştı sonra kendisi gitti ondan beri böyle çok sinirli
Fazla büyütüyor ya önemli bisi yok bunda sen dayinin dedigini yap kaybetmenn
Yani en son başka bi hatam daha oldu. Borca girmişti icmeye başlamıştı ben yokken bende kuzenine anlattim aralari baya bozuldu nefret ediyor ondan artık bunada çok kızıyor 1 hafta önce oldu bu.. ben şimdi ne yapayım nasıl düzelir bu
Daha kurcalama o seni seviyorsa sana yazar sen böyle yazdıkça gözden dusersin
Hiç yazmayim mi yani? Ben yazmasam zaten yazmaz çünkü biliyorum
Numaran var durumuna falana illaki yazar
Ben 1 ay bekledim yazmadı öyle biseyde paylasmadim hicbisey yokdu en son video paylaştım durumumda baktım oda biyografi bişey yazmışti 1 saat sonra fotoğraf durum hepsi kaybolmuştu sildi sandim diye yazmıştım ama bana kapatmıştı herşeyi 😅 çok saçma şeyler yapıyor
Seven adam bu kadar ugrastirmaz bence
Yani sevdiğine çok inanmıştım. Sürekli evlenmek istiyordu bi an önce olsun istiyordu ben yok dedim ayrıldım kavga edince ondan sonra böyle oldu yani oda iyi değil biliyorum asla içmeyen insan içmeden duramıyordy kendisine zarar vermis ama nasil bi inatsa gurursa asla geri dönmüyor
O mu yurt dışında sen mi
Ben yurt dışındayim o Türkiyede
Sen ona yurt dışı icinmi benle evlenmek istiyorsun dedin
O çok istiyordu benim Türkiye'ye gelip evlenmemi bende istemedim almanyaya gel daha iyi olur dedim ama zaman alır dedim dinlemedi kendi kendine beyaz eşya falan aldi sonra böyle oldu ben istemedim yani Türkiyede ekonomiyi biliyorsun
Anladim büyütülecek bisi yokmus
Tabi yok ama o böyle büyüttü yok bahane etmişim hep oyalamisim falan. Azda olsa mantıklı düşünmüyor ki
Aynen öyle
E ben şimdi ne yapayım bişeyler söyle çünkü gerçekten artık bende bilemiyorum yanima gelme boşuna gelirsin dedi gitsem mi gitmesemmi kararsızım
Arka mahalle değil ki gidesin nerden nereye gelicen bir de şimdi görüşmez boşuna gelirsin sen biraz bekle simdilik
Tamam öyle yapayim zaten tarih vermedim gelecem dedim gelme dedi bana boşuna gelirsin demişti. Yazcakmi bakalim ben yazdim cevap yok
Sen dayini dinle 😂
Dinleyecemde ne yapayim😂 onu söyle
Sabahtandir bekle diyorum ya sende ne sabırsız çıktın 😁
Hee bekleyecem ozaman😂😂 2 ay bekledim ya ondandir
Sen bi iki ay daha bekle 😂
Aa çok ama ya niye okadar bekliyorum
Valla dostum senin bu manitan da deve kini varmis ondan 😂
Bende anlayamadım ki ya gerçekten herşeyi denedim. Yakında doğum günüm ozamanda böyle olursa vazgeçerim sanırım kendisi 3 yıllık ilişkiyi bukadar kolay silebiliyor
Seni kışkırtmak gibi olmasın ama huyu böyle olandan sana fayda gelmez
Çok iyidi aslında böyle huylari yokdu bana kizamazdi eskiden en fazla 6 gün ayrı kaldık yine barıştık buluştuk falan ama bu sefer çok farklı ilk defa böyle gördüm onu
Yakınlaşma falan oldumu aranizda
Yani el tutma gibi şeyler fazlası yok. Ama Cok güzel bakardı bana ya çok seviyordu. Bu arada tiktok hesabına hâlâ girebiliyorum onun orada gizli bölümde hâlâ ikimizn videoları duruyor silmemiş unuttumu bilmiyorum ama benim hesaba girdiğimi bilmiyor
Sen zor unutursun onu be dayi
Çok zor unutmasi imkansiz gibi çok dua ettim namaz kıldım. Hadi hic olmayacaksa sevmeyi birakayim diye bari ama yok ikiside olmuyor
Büyü yaptı napti sana 😂
Bende şüphelenmeye başladım 😅😅 bukadar sevdiğimi bende bilmiyordum sonra fark ettim sabah akşam namaz kılıyorum dua ediyorum ama olmuyor ya kafayi yedirtecek
Sende mi alkole başlasan ne 😂
Yok ya ben öyle şeylere hevesli değilim 😅
Aşk acısı sana bunu da yaptırır demedi deme ibram
Olabilir tabikide. 2 ayda 10 kilo verdim
Nasıl becerdin 😂
Valla ben asla kilo veremezdim ne yaparsam yapayim ama onun üzüntüsünden yemek yiyemedim öyle kilo verdim. Hastalancam bu gidişle oruc tutuyorm başım dönüyor hep
Ağlaya ağlaya çok dua ettim içimdeki sevgi gitsin diye sevmemek için ama olmadi olmuyor. O gelsin diye ediyorum oda olmuyor
Türkiye de olsaydın acını yumusatirdik da kardeş çok uzaksın bee
Hep mesafe böyle yapıyor ya zaten😅. Biletlere tekrar baktim biraz pahalı ama bilmiyorum yani gidecem gibi çok kararsizim
İstiyorsan özele gel burdan herkes ozelimizi görüyor 😂
Olur
Benim seviye yeterli değil sen yazsan
peşinden koşmanı
Yanına geleceğim dedim gelme dedi😅 gideyim mi ozaman
git anam git