Eski sevgilimle barışmak istiyorum. İstemediğini söylüyor ama hâlâ benimle konuşuyor?

Eski sevgilimle 2 aydır ayrıyız ben barışmak istiyorum. Ayrılan bendim. Suç bende. şu an hicbisey hissetmediğini söylüyor konuyu açınca sinirleniyor ama yinede benimle konuşuyor sakin bı şekilde konuşmaya çalışıyor. bir şey istemediğini söylüyor icinde sevgi kalmadığını söylüyor ama ağlıyor..
Sizce oda barışmak mi istiyor? Biraz peşinden koşmamı mi istiyor?
Eski sevgilimle barışmak istiyorum. İstemediğini söylüyor ama hâlâ benimle konuşuyor?
Cevapla