Sevgilim var yaklaşık 2 yıldır birlikteyiz ve o eski sevgilisiyle hala konuşmak istiyormuş ne yapmalıyım?

Eski sevgilisiyle ortaokuldan beni arkadaşlarmış iyi anlaştığı için bi sevgililiği denemek istemişler ama olmamış sonradan arkadaşlığa devam etmişler. Ben görüşmesini istememiştim ama bir kere buluşmuşlar ve arada konuşuyorlarmış ben bunu öğrendiğimde seni onunla tanıştırayım seversin aramızda hiçbir şey yok sadece arkadaşız vs dedi (kız şu an farklı şehirde 3 4 aya anca tanışabilirim ve ben kızla tanışana kadar iletişimde bulunmayacağını söyledi) ama bilmiyorum sizce ayrılmalı mıyım? Ne yapmalıyım

Sevgilim var yaklaşık 2 yıldır birlikteyiz ve o eski sevgilisiyle hala konuşmak istiyormuş ne yapmalıyım?
Cevapla