Artık kabullendim hiç sevgilim olmayacak evet acı ama gerçek bu zamana kadar olmadıysa bundan sonrada olmaz zaten her şey zamanında güzel kadınlardan nefret etmeye başlıcam artık herkesle sevgili oluyorlar benle olmuyorlar ne zaman bir kızı bir erkekle görürsem içimde çok büyük bir nefret ve öfke oluyor ve aynı zamanda büyük bir eksiklik ve mutsuzluk hiç sevgilimin olmayacağını kabullenmekle doğrumu yaptım sizce
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılASlında bu yaşlarda normal Çok iyi değilse tip olsun diğer konular olsun erkekler 20 li yaşlarda değeri düşük olur 30 larda açılmalar görülür. Keşke senin yaşında olsam bu durumu geç farkettim 20 lerde olsam daha o zamanlardan kariyer spor statü kasmaya Sosyal ilişkiler kurmaya ve geliştirmeye başlardım. Geç başladım maalesef meyvelerini yiyorum tabi ama işte geç O yüzden büyük bir fırsatı teptiğini bil boş ver olmasın sen bunlara yoğunlaş hayatını kur İstemesen bile sana gelirler
020 Yorumla- +1 yıl
Yani benim hiç sevgilim olmayacak 30 yaşıma kadar öylemi başlarım o zaman 30 yaşına geldikten sonra gelen kadından kızdan umrumda değil genç zamanımda olması lazım gençliğimde istiyorum
- +1 yıl
30 yaşıma kadar bir tane bile sevgilim olmayacak anladım o zaman gerisi umurumda değil pek
- +1 yıl
20lerde değeri düşük olur diyorsun sahile indiğimde liseli veletlerin bile çoğu sevgilisi var neyse bu, zamana kadar olmamış gerisi önemsiz zaten her şey zamanında güzel kekoların altına yatmış geçmiş kızları ben ne yapayım
Cevap sahibi+1 yılİlla olmayacak demiyorum Olabilir fakat bu yaşlarda zor 30 larda neden kolay çünkü pek çok erkek bu yaşlarda olgunlaşıp dediğim şeylere sahip oluyor O yüzden bide Yüzleri daha erkeksi olup oturuyor. Senin yaşlarında ki erkeklerin yüzü daha babyface gibi durur. Ama tekrar diyorum illa olmayacak demiyorum ihtimal az. Ama illa sevgilin olmasına takıntılısın bu çok yanlış bir düşünce çünkü bu kafayla gidersen Olduğunda da Karşına çıkan kızlar seni fena kullanır Paranı ilgini sömürür sonra ya terk eder ya da altadır. Buda muhtemelen ileri yaşlarda bir elemanla olur. Sorun şu neden yoksunluk hissediyorsun neden illa olmak zorunda niye bu senin için dayanılmaz bir şey bu hatalı düşünceden kurtulmalısın
Cevap sahibi+1 yıl20 lerde değer düşüktür diyorum Yoktur demiyorum Doğru anlaman gerek dediğimi
- +1 yıl
Dışarı her çıktığımda, birsürü çift görüyorum hepsinin sevgilisi var en çokta liseli veletlerin sevgilisinin olması insana koyuyor yüzüm ayrıca şu an tipim gayet iyi sakalımı kesmesem tipim gayet normal düzgün
- +1 yıl
Anladım dediğini ama bende diyorumki yıllarca sevgilim olmayacak 30 yaşında olucaksa ne anlamı var
- +1 yıl
1 seneye askere gidiyorum sonra iş vs derken zaten acısını dahada çekerim millet bana inat kızlarla çıkıp dışarıda gözüme sokuyor sanki
Cevap sahibi+1 yılBilmediğin daha çok şey var Kadın doğasını bilirsen 20 lerde de yaparsın fakat önermem hayatını inşa etmen daha iyi olur. İlla olsun diyorsan tavsiyem olacak
- +1 yıl
Kadınlar 30 yaşına kadar sersilerle gezip 30 yaşında benle sevgili olucak tüküreyim böyle işin içine
- +1 yıl
Ayrıca ben biliyorum benim hiç sevgilim olmayacak hiçbir kız benle konuşmayacak biliyorum işte
- +1 yıl
Hayatımda hiç kız ortamım olmadı hiçbir kız benim suratıma
Bakmadı
Cevap sahibi+1 yılNeden serserilerle gezdiğini biliyormusun neden kadınların onlara çekildiklerini Kadın doğasını nasıl işlediğini bu konularda oldukça bilgi sahibiyim
- +1 yıl
Güçlü ve maskülenler çünkü benim gibi efendi erkekler yalnız kadınlara hayvan gibi köpek gibi davranıyorlar
Cevap sahibi+1 yılTam olarak değil ama giriş olarak öyle daha bilmediğin çok şey var. Sana istersen tavsiye veririm %95 sevgilinm olur. Cidden istiyormusun
- +1 yıl
Neyse neden serserilerle gezdiği umrumda değil umrumda olan benim ne, zaman sevgilimoluxak ne zaman bir kızın elini tutup öpücem
Cevap sahibi+1 yılTamam olum orasını anladık tavsiye istiyormusun istemiyormusun onu söyle
- +1 yıl
Şöyle söylüyeyim bu zaman kadar olmadı artık bu durumu kabullenip hep acı çekcem yani hep mutsuz olucam hep mutsuz yaşıcam yapacak birşe yok ben kabullendim
- +1 yıl
Ne zaman dışarı çıksam milleti görüp üzülücem hep içten içe nefret edicem kadınlardan erkeklerden yani sevgilisi olanlardan tabikide
Cevap sahibi+1 yılBu kanalda ki Video Serisinin hepsini bitir. Herşeyi Anlayacaksın
https://youtu.be/bcUOYWmUmCg?si=lPQMfkNKNIPHrho4
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yıl20 yaşında hiç kız arkadaşı olmamak, dünyanın sonu değil. Bu durum, birçok insanın yaşadığı ve üstesinden geldiği bir durumdur.
Bu durumda yapabileceğiniz birkaç şey var:
Duygularınızı kabul edin ve onlara karşı dürüst olun. Bu duruma üzgün, hayal kırıklığına uğramış veya yalnız hissedebilirsiniz. Bu duyguları kabul edin ve onları bastırmak yerine ifade edin. Örneğin, bir arkadaşınıza veya aile üyesine duygularınızdan bahsedebilir veya bir günlük tutabilirsiniz.
Kendinize güvenin. Kız arkadaş bulmanın en iyi yolu, kendinize güvenmektir. Kendinizi iyi hissediyorsanız ve kendinize inanıyorsanız, karşınızdaki insanlara da çekici gelirsiniz.
Dışarı çıkın ve yeni insanlarla tanışın. Kız arkadaş bulmanın en iyi yollarından biri, yeni insanlarla tanışmaktır. Hobilerinize göre kurslara veya etkinliklere katılabilirsiniz. Ayrıca, arkadaş çevrenizi genişletmek için sosyal etkinliklere katılabilirsiniz.
Kendinizi geliştirin. Kız arkadaş bulmanın bir başka yolu da kendinizi geliştirmektir. Yeni beceriler öğrenin, yeni yerler keşfedin ve kendinizi daha iyi bir insan haline getirin. Bu, hem kendinize olan güveninizi artıracak hem de karşınızdaki insanlara daha çekici görünmenizi sağlayacaktır.
İşte size yardımcı olabilecek bazı ipuçları:Kendinizle ilgili olumlu şeyler söyleyin. Kendinize karşı olumsuz şeyler söylemeyin. Kendinize güvendiğinizi ve kendinizi sevdiğinizi hatırlatın.
Kendinize iyi bakın. Sağlıklı beslenin, düzenli egzersiz yapın ve iyi uyuyun. Bu, kendinizi daha iyi hissetmenize ve daha çekici görünmenize yardımcı olacaktır.
Kendinizle ilgili olumlu bir imaj yaratın. İyi giyinin, temiz olun ve kendinize iyi bakın. Bu, karşınızdaki insanlara daha iyi bir izlenim bırakmanıza yardımcı olacaktır.
Karşınızdaki insanlara saygılı olun. Kız arkadaş bulmanın en iyi yolu, karşınızdaki insanlara saygı duymaktır. Onların duygularını ve düşüncelerini önemseyin ve onları dinleyin.
Unutmamanız gereken en önemli şey, kız arkadaş bulmanın bir yarış olmadığıdır. Kendinize zaman tanıyın ve doğru kişiyi bulduğunuzda, emin olun ki o da sizi bulacaktır.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılKanka şunu söyleyim kendine göre durumun zordur muhakkak herkesin önemsedigii umursadığı öncelikleri farklı. Merak etme bir gelişme olur, bir arkadaşlığın olur illa çok darlama kendini. Ama umarım aşık olup da çaresiz kalıp için içini yemesiyle karşılaşmazsın diye dua edeyim senin yerine.
012 Yorumla- +1 yıl
Saol abide elime kız eli değmedi ya bir kızın elini bile tutmadım 20 yaşına geldim abi hiç olmayacakmış gibi geliyor
- +1 yıl
Yok yok olmuyacakmış gibi düşünme sadece çok ısrar edilecek anında hemen istediğin gibi olacak bişey degil. Çünkü karşında da bir insan var onu bağlı, bu yüzden aynı fikirde insanların rastgelmesi gerekiyor iliski için. O da olacaktır illa.
- +1 yıl
Yani elime kız eli değecekmi abi
- +1 yıl
Çok karamsarım milleti kızlarla gördükçe umudum kalmadı
- +1 yıl
Eyavallah kanka, karamsarlık bisey yok kanka olacaktır illa daha çok gençsin, sana öyle gelebilir de öyle değil zamana bırak çok aceleci olma canını sıkma, zaman gecirmek için mesela bilgisayar programlari, öğren, yabanci dil öğren, spor yap kendini geliştirirsin iyi olur, hem bu sekilde arkadasliklar kurarsin. Yani o gezen arkadaslar da ayni ortamda bulunuyorlar birbirini begeniyorlar tanışıyorlar
- +1 yıl
Benim ortamım yokc
- +1 yıl
Hiç olmayacakta biliyorum
- +1 yıl
Hiç sevgilimin olmamış olması ve hiç elime kzı eli değmemiş olması bu aklıma geldikçe çıldırıyorum
- +1 yıl
Olur olur çok kesin konuşma
- +1 yıl
Saol abide olur olur dediğin kişide 20 yaşında yani farkındasın değilmi?
- +1 yıl
Sen de sağol kanka, bak yorumlara genel kanı yaşın gerçekten erken hic olmayacak demek icin, bu kadar imkansızmış gibi kesin konuşmak da kimse desteklemiyor, hayatta çok daha farklı sorunlar var sadece bunun için kendini bu kadar içermenin geregi yok, o yüzden akışına zamana bırak olacağı zaman olacaktir zorlamayla gerceklesecek bir durum degil
Gizli Üye(25-29)+1 yılOff bende aynı durumdayım yaa hiç sorma tecrübesiz olduğumu da söyleyemiyorum sevgilim olmadı deyince kimse inanmıyor. Berbat bir durum ama hiç de ezikçe değil ve inan bana bence bu çok büyük bir artı günümüz için her şeyi çok çabuk tüketiyoruz çünkü ilişki denilen şey çocuk oyunu gibi hiçbir kıymeti kalmadı maalesef.
020 Yorumla- +1 yıl
Sen kızsın seçen tarafsın bense seçilen ben mal gibi kaldım maalesef bundan sonrada olmaz sevgilim
Cevap sahibi+1 yılNiye olmasın yaa saçmalama bende düzgün birini bulamıyorum afedersin hepsi kardeşim bu yüzden benim için de pek kolay değil
- +1 yıl
Sen seçiyorsun işte farkımız bu düzgün birini bulamıyorum diyorsun ben daha bir kızı bulamıyorum sen düzgünğnden bahsediyorsun
Cevap sahibi+1 yılHerkes instadan buluyor şimdi bende kaldım sap gibi daha yaşımız genç ama elbet biri vardır
- +1 yıl
Sen en azından erkekle konuşuyor sun ben daha bri kız ortamına girmişliğim yok
Cevap sahibi+1 yılSoğuk duruyorsundur belki dışarıdan muhabbete girsen selam versen hiçbir kızın tersleyeceğini sanmıyorum.
Cevap sahibi+1 yılBizim sınıfta en sessiz duran çocuk bile sevgili yapmış aynı ödev grubundaydılar kızla kız teklif etmiş hatta
- +1 yıl
Sorun soğuk durmak değil kızlarla bir araya gelmiyorum kız ortamım yok lise yeni bitti lisede fıll erkekti
- +1 yıl
Bir tane tandışım kız yok
Cevap sahibi+1 yılAnladım üniversite peki?
- +1 yıl
10 güne başlıyor üniversite 10 gün sonra gidiyorum
Cevap sahibi+1 yılÜniversitede de ortam lazım arkadaş ortamı olunca kolay bulunuyor kızlı erkekli karışık çıktık mı olay tamam
- +1 yıl
Benim ordada olmaz
Cevap sahibi+1 yılBende de o kalmadı maalesef 3 oldum bu sene sonra az kaldı ama tık yok
- +1 yıl
Üniversitedede bir kız benle konuşmaz üniversiteden sonra iş hayatındada bir kız benle konuşmaz biliyorum kızlar benle asla konuşmayacak hayatım boyunca kızlar benle konuşmayacak
Cevap sahibi+1 yılNeden böyle düşünüyorsun? Red bile etse sen en azından bir kahve içmeye bile çağırsan en azından denedim dersin bu şekilde hiçbir şey değişmiyor çünkü bende bunu farkettim
Cevap sahibi+1 yılYerimizde saymaya devam ediyoruz
- +1 yıl
Ben onu demiyorum yani hiçbir kız benle konuşmaz bile diyorum bak dışarı çıkıp kahve içeyim bırak arkadaş olarak bile hiç bir kız benle konuşmaz biliyorum bana selam bile vermez ben bir kızla nasıl tanışılır onu bilmiyorum zaten üniversitedede mal gibi tek başıma kalcam
Cevap sahibi+1 yılÖzelden konuşalım istek atacağım istemezsen buradan devam
- +1 yıl
Tamam konuşalım at
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
37Cevap
u +1 yılErken başlamışsınız isyanlara 😅
06 Yorumla- +1 yıl
Neresi erken
- +1 yıl
20 yaş isyan etmek için çok erken bence
- +1 yıl
Yav 20 yaşına geldim elime kız eli değmedi bile ya vallahi billahi çok üzülüyorum
- +1 yıl
Her şeyin vakti zamanı vardır.
- +1 yıl
Bak 20li yaşlar sevgvlilik için önemlidir bu yaşlarda olması gerekir asıl 30 yaşında sevgilim oluxağına hiç olmasın
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılbence sakin ol vaz geçme
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılbu eziliklik filan değil bu kadar takma ben 24 yaşına gireceğim benim de bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı. herkes sevmek sevilmek ister ancak sevgilin olmayınca ezik olmuyorsun. dünyanın sonu değil. elbet çıkar biri.
07 Yorumla- +1 yıl
Bu zamana kadar takmadım artık ama zoruma gidiyor artık ve yürüyüş yapmak için çıkıyorum sadece evden ve milleti kızlarla görünce insanda moral heves kalmıyor
- +1 yıl
anlıyorum seni de yine de bu kadar takma yani akışına bırak illa biri çıkar karşına.
- +1 yıl
Yahu 20 yaşındayım 20 ne biri çıkar
- +1 yıl
Millet 10 tane yapıyor bu yaşa kadar 30 yaşındamı biri çıkıcak yani 39 yaşında gelicek biride tüm Türkiyenin altından geçmiş biri olucak hiç olmasın
- +1 yıl
20 yaş ne ki daha yaşadığının fazlasını yaşayacaksın ömründe uzun bir yol var. millet 10 tane yapıyor diyorsun da bu doğru mu sence? çorap değiştirir gibi ilişki yaşayacaksan öyle zaten bulursun. hem şu da var misal sevgilinin olması için neler yapıyorsun? misal asosyal biriysen kendi halinde takılıyorsan ağzın laf yapmıyorsa bulunduğun ortamda dikkat çekmiyorsan zaten sevgilin olmaz. yok eğer hepsinde iyiyiim yapıyıyorum diyorsan da merak etme illa biri denk gelir. bu kadar kasma ya :)
- +1 yıl
Asosyalim kabullendim ben zaten aslında buraya içimi dökmek için yazdım
- +1 yıl
kabullenme ve oturduğun yerden de bir şey bekleme. bir şeylerin olması için de çabalamak gerekir. ha bazen çabalasan bile olmaz ama en azından şansını denemiş olursun. bu zamanda asosyal birinin sevgili bulması kolay değil. bak ben de asosyal biriyim. özellikle son 10 yılda gün geçtikçe asosyalleştim. asosyalleşmeden önce illa biri çıkıyordu ama benim istediklerim beni istemedi beni isteyenleri ben istemedim. ama ne zaman asosyalleştim hayatıma kimse girmedi kimseyle konuşmadım. biraz da ben kendim uzak duruyorum çünkü bu zamanda güvenilir birini bulmak kolay değil. kaldı ki çorap gibi sevgili değiştiren tiplerden de olmak istemem istesem de olamam zaten. seni çok iyi anlıyorum herkes sevmek sevilmek değer görmek ister ama dünyanın sonu değil. Kendini olumsuz düşüncelerle yıpratma
+1 yılBir akrabamın ilk sevgilisi 21 yaşında oldu. 24 yaşında evlendiler. Diyeceklerim bu kadar. Arama. Sevgili arayınca bulunmuyor. Kendiliğinden karşına çıkıyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Benim ilk düzgün ilişkim lise 2'de oldu. Öncesindeki ilkokul 4 teydi ama sevgililiğin tanımını bile bilmiyorduk o zamanlar
Bir de temiz erkek arayan kızlar var.. Bide zorla bu durumda olup illa "günaha girmek istiyorum, yoksa intihar ederim" diyenler.. Ne denir ki başka...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılNiye bu kadar dert ediyorsun ki daha yaşın genç daha neler göreceksin bunu sıkıntı etme Allah başka dert vermesin
04 Yorumla- +1 yıl
Elime kız eli değmedi 20 yaşına geldim ama ya elim kız eli değmiyecekmi hi ç
- +1 yıl
Daha çok gençsin inanki bekle dua at
- +1 yıl
Ya bekle bekle nereye kadar gözünü seveyim
- +1 yıl
Çok bekledim zaten
Varya kardeşim hayatın bazı zorluklarıyla karşılaşsan kız arkadaşım olmadı diye üzüntülerin boş üzüntüler olduğunu anlarsın
07 Yorumla- +1 yıl
Hiçboş değil hiç sevgilim olmadı bu yaşıma kadar 20 yaşına geldim 20 hayat zor olsa ne olmasa ne milleti kızlarla gezerken görünce hiçbirşeyin önemi kalmıyor moral bozukluğu ile eve geri dönüyorum 1 haftadır evden çıkmıyorum ve artık hiç çıkmayı düşünmüyorum çünkü milleti kızlarla görmekten bıktım
- +1 yıl
23 yaşında olsam mutsuzluktan kahrolurdum
- +1 yıl
Millet kızları kapmış bizse izliyoruz artık silah alıcam vurucam milleti kızları erkekleri yeter ama
Herkesin tercihleri farklıdır ve ilişkilerde boy sadece bir faktördür, kendinizi değiştirmek yerine kabul eden birini bulmak daha önemlidir.
01 Yorumla- +1 yıl
Boyumu değiştiremem zaten ama 170 boyu kimse istemez ve tek bildiğim hiçbir zaman kız arkadaşım olmayacağı
Ay sanarsın 40 50 olum zaten reşit olalı 2 yıl olmuş bu neyin kafası
16 Yorumla- +1 yıl
Saol da yani elime hiç kız eli değmedi bundan dolayı moralim çok bozuk
- +1 yıl
İşte ne zaman ılıcak bu dediklerin 20 yaşına geldim artık
- +1 yıl
Ya tamam haklısın gencim ama elime, kız eli ne değmedi
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Şanssızlığın Türkiye de yaşayan bir genç erkek olman.
Yapacak bir şey yok, bir kız bulana kadar 29+2 ye devam..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yıl25 yaşında sana bi aydınlanma gelecek iste o zaman seni beğenmeyen kızları sen beğenmeyeceksin
00 Yorumla Yavrum siz neden böyle hemen yaşamak istemiyorum. a bağlıyorsunuz. Daha gençsin lan Bi dur
06 Yorumla- +1 yıl
Ya abla 20 yaşına geldim daha elime kız eli değmedi ya bu normal mi
- +1 yıl
Elime hiç kız eli değmiyecekmi
- +1 yıl
Çünkü ne zaman dışarı çıksam milleti kızlarla görmekten bıktım
- +1 yıl
20, yaş çocukmu oluyor?
+1 yılOf bizim olduda ne oldu ya gelen ağzımıza etti giden ağzımıza etti
02 Yorumla- +1 yıl
Hep öyle derler yok bizim olduda ne oldu VS ee kardeşim bizimde olmasınmı sevgilimiz bizde insan değilmiyiz hayat bu acısıyla tatlısıyla öğrenmek tecğbee etmek gerek
- +1 yıl
Valla canın yandığında da dersin böyle ben bir kere aşık oldum tam 1 ay oldu biteli adam narsistti çektirmediği acı kalmadı
- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
+1 yılArkadasim topu topu 20 yasindasin girdigin triplere bak ya
03 Yorumla- +1 yıl
20 yaşındasın diyorsun eyw 15 yaşımdaki veletlerin bile yanında kız varsa olay bitmiştir
- +1 yıl
Merak etme buyuyunce sevgilim yok diye uzulmuyeceksin bambaska dertlerin olucak ki bunlar soldan sıfır kalir... gez toz arkadaslarinla takil 25den sonra olaylar bildigin gibi degik
- +1 yıl
Peki benim hiç sevgilim olmayacakmı
+1 yılBence öyle düşünme karşına inan biri çıkacak iyi kalpli temiz seni düşünen
011 Yorumla- +1 yıl
30 yaşında tüm hevesim kaçıp gençliğim bittikten sonra aynen gelir o zamanda istiyen olmaz, zaten
- +1 yıl
Böyle düşünmeyin bulursunuz dert etmeyin
- +1 yıl
Ve deneyimsizim yok bilmem ne diye de canım canım kızlarla beraber olmayın para verip tavsiye
- +1 yıl
Deneyimsizden çok eziğim
- +1 yıl
20 yaşındayım 20 bu zamana kadar olması lazımdı
- +1 yıl
En güzel genç zamanlarım 15 19 arası olması lazımdı
- +1 yıl
Benim ilk erkek arkadaşım 20 yaşımda oldu :) ve şu an iyi ki o hayatımda diyorum 3 yıl olacak ezikte değilsin kendini geliştirmeye bak eğitim spor her alanda emin ol birini bulacaksın
- +1 yıl
Hala gençsin 15 19 yaş arası yaşadığın şeylere belli bir yaştan sonra ne kadar canım diyorsun
- +1 yıl
Ne kadar canım diyorsun*
- +1 yıl
Ay yanlış yazıp durdum ne kadar canım olacaktı
- +1 yıl
ne kadar slakmışım olacak yazamadım bir türlü
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen kaç ay sonra 25 olucam bir tane flört bile olmadı hayatımda hiç bir zaman eksiklik olana da görmedim kendile mutlu olduğum için olursa olur kafasındayım asla biri için çaba göstermedim
04 Yorumla- +1 yıl
Sen kız olduğun için zaten çaba sarf etmene gerek yok ben erkek olduğum için kırk takla atsam yinede olmaz sevgilim bundan sonra kabullendim artık
Cevap sahibi+1 yılBunun inan cinsiyet ile ilgisi yok bazı kız arkadaşlarım da kendini sevdirmek için neler yapıyorlar amma bunu yapan erkekte var sen kendini önemse kırk takla değilde bir takla at gelen her türlü gelir
- +1 yıl
Hiç atamam
- +1 yıl
Kabullendim ben zaten bundan sonra lanet olsun istemiyorum bundan sonra bana gelicek kız tüm serseri kekoların altına yatmış kız olur kesin
Ne güzel işte tertemiz kalmışsın. Biz kirlendik
02 Yorumla- +1 yıl
Evden sadece yürüyüş yapmak için çıkıyorum ama milleti kızlarla görünce insanda moral heves kalmıyor
- +1 yıl
Yaşamak heveside kalmıyor
Aşk İlişkileri konusunda 816 cevap paylaştı. Kardesim benim boy 1.85 inan bana 1.70 arkadaslarim var her aksam baska kizlarla takiliyor. Kb ama seninki baya ozguven eksikligi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı. Yaşın daha genç kardeşim. Çıkar illaki. Dert edinme bunları kendine.
08 Yorumla- +1 yıl
İnşallah kardeşim
- +1 yıl
Ama ümidimi kestim olmayacak biliyorum
- +1 yıl
Liselilerin bile sevgilisi ile görürken insanda moral kalmıyor be abi
- +1 yıl
Sorunum şu kızlarla bir araya gelmiyorum çünkü kız ortamım yok hiç kız ortamında bulunmadım şu an tanıdığım bir kız bile yok
- +1 yıl
Çevremdekiler dediğim yolda gördüğüm insanlar bilmiyorum onların nasıl var ama var en iyisi bundan sonra kabullenmek abi zaten seneye askere gidiyorum askere kadar olmazsa askerlikten sonra olmasın artık
+1 yıl20 yaşındasın aw bi biraz daha büyü ağlama hemen illaki olur
08 Yorumla- +1 yıl
Nasıl Biraz daha büyü kaç yaşında olucak Allah aşkına
- +1 yıl
Senin hayattaki tek amacın bu mu aw ne takmışşın kafaya öyle
- +1 yıl
Bu yaşıma kadar hatta 1 ay öncesine kadar hiç takmazdım ama artık takıyorum hep zamana bıraktım olur, dedim takmadım ama 20 yaşına geldim hayatım kayıyor
- +1 yıl
Çok boş bir insansın derdini mikim
- +1 yıl
20 yaşına gelip hiç sevgilisi olmamış insan olsaydın bakalım görürdüm seni
- +1 yıl
15 yaş 20 yaş arası bu güzel gençlik zamanında sevgilisi VS olmamışsa insanın sonra olsa ne fayda
- +1 yıl
Ahshshfhyhuuytttyyyrtrt
- +1 yıl
Ben ve benim gibi erkekler istemeden bak istemeden diyorum kızlara karşı düşmanlık besliyor hiç sevgilisi olmamışsa çünkü kızlara ulaşamoyoruz evet ulaşamıyorum ulaşan erkekleri kıskanıyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe büyük dert (!) Mutluluğun bir başkasına bağlı ise, bir de yaşama isteğini etkileyecek düzeyde ise üzgünüm ama sorun büyük.
Bakış açını değiştirmelisin.00 YorumlaDur bakalım 20 yolun başı daha neler kimler çıkar karşına
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılKız arkadaşın olmadı diye yaşamak mı istemiyorsun? Ergenlik.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Sen daha gençsin olur ama ben 34 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı artık şansımı kaybettim
01 Yorumlasakın ama sakın bulaşma 21 yaşındayım bitane kıza aşık oldum terk etti son dediği şey ikimiz içinde böylesi iyi en iyisi bulaşmamak sonu hep hüsran
11 Yorumla- +1 yıl
Aşık olmaya neyetim yok yok sevilmeyede umrumda değil sevip sevmemesi takılayım yeter
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayatta uğruna yasamak için kız arkadastan cok daha anlamli sebepler var
03 Yorumla- +1 yıl
Milleti sevgilisiyle görmekten çok acı çekiyorum
Cevap sahibi+1 yılacı çekecek bir sey yok ben de mercedese binen insanlari gorunce onlarin yerinde olmak istiyorum mesela ama çaba lazım bunun için ayrica sevgili olmak çok da matah bir şey değil ben de çok istemiştim dua ettim
- +1 yıl
Mercedes bakmakla erkeklerle gezen kızlara bakmak arasında çık fark var ve o acıyı ben çok iyi biliyorum artık dışarı bile çıkmıyorum milleti kızlarla görmemek için çünkü birini daha bir kızla görürsem çıldırıcam
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞimdi burada bunun güzel bir şey olduğunu felan yazacaklar kızlar kesin ama en kötü lisede başlarlar öpüşmeye 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl22 yaşındayım yakışıklıyım hiçbir kıza dokunmadım ağlama
01 Yorumla- +1 yıl
Zaten 21 yaşına kadar olmazsa tamamen ümidimi kesicem senin yaşında olursam hiç takmam
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen 20yken en az 15 tane olmuştu önceden😅 nasıl durdun o kadar sene sevgilin olmadan ya helal olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBro salla gerek yok ayrıca sadece boyla alakalı değil kısa olup sevgilisi olan çok gördüm
02 Yorumla- +1 yıl
Yaşım geçti zaten 20 oldum bundan sonrası bitik
- +1 yıl
Bundan sonra olsa ne olmasa ne sevgilim
Gizli Üye(25-29)+1 yılAman küsme yoksa kızlar darılır sana. Nefret etsen ne yazar, sanki çok umrumuzda.
014 Yorumla- +1 yıl
Siz kızların yüzünden hep
- +1 yıl
Biz sadece sevgilimiz olsun gençliğimizde sevelim sevilelim sizde boyumuz 170 diye reddedin
- +1 yıl
Pislik ikiyüzlüler
Cevap sahibi+1 yılBana ne ağlayabilirsin, senin gibiler iyisini hak etmiyor bence. Bir cinsiyetten erkek veya kadın, nefret etmek için mantıksız düşünmek lazım.
- +1 yıl
Mantıklı düşünüyorum zaten Benm hiç sevgilim olmadıysa doğal olarak kadınlardan nefret edicem ben ben nefret etmeyorum kadınlar nefret etmemi istiyor benimle sevgili olmuyorlar bu ne demek bu demek oluyorki bizden nefret et
Cevap sahibi+1 yılİstediğin kadar nefret et, çok da umurlarında olur. Benim sevgilim benimle aynı boyda ama onun karakteri melek gibi. Aklı başında, olgun biri. Benim kusurlarımı da o önemsemiyor. Sen bir ruh sağlığı için uzmana git bence.
- +1 yıl
Kızlar kendi istemiyor diyorum anlamıyormusun
Cevap sahibi+1 yılMisojinistliğini çekemem. Hiç mantıklı tarafı yok. Bye
- +1 yıl
Neyse yaşım geçti zaten 20 oldum bundan sonrası önemsiz bundan sonra olmaz sevgilim olsada anlamı yok o kadar yazdın yinede kötü bir şey yazmış olsanda yinede zahmet edip yazdın saol
- +1 yıl
Hiç sevgilimin olmamış olması bende karamsarlığa ve mutsuzluğa yol açtı hiç sevgilisi olmayan insan hep bir eksik kalır
- +1 yıl
Ulan sanal kendiyle aynı boyda erkekle sevgili olan kız dolu ama ben nedense dışarıda bir tane kısa erkeği sevgilisiyle gezerken görmüyorum.
Cevap sahibi+1 yıl@pwproerjke O senin çevrenin sorunu. Siz görmüyorsunuz diye başka türlü insanlar yok olmuyor.
- +1 yıl
Çevre ile ilgisi yok ben sokakta gördüğüm çiftlere göre konuşuyorum
Cevap sahibi+1 yıl@pwproerjke Ne yani sen görmüyorsun diye biz başka bir boyutta mı yaşıyoruz. Qkxnqkdk
Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Benim de hiç sevgilim flörtüm olmadı hiç tanışma buluşma deneyimim bile olmadı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNereden bulmaya çalısıyosun sevgili belki yöntemin yanlıştır
019 Yorumla- +1 yıl
Hiç kız ortamım olmadı hiç kız ortamında bulunmadım tanıdığım bir kız bile yok bulmaya çalışmıyorum zaten olmuyorsa olmaz yaşımda geçti zaten bundan sonrada olmaz
Cevap sahibi+1 yılSoruyu beğendim özelden yazabilirsin
- +1 yıl
Xperim yetmez
Cevap sahibi+1 yılInstan felan var mı
- +1 yıl
Varda kullanmıyorum nedenki
- +1 yıl
Beni rezilmi ediceksin
Cevap sahibi+1 yılOralardan konuşmadın mı kimseyle
- +1 yıl
Konuştum
- +1 yıl
Ama orada olan orada kalıyor
- +1 yıl
Sonra sildim kullanmıyorum artık
Cevap sahibi+1 yılNe okuyosun bölümün ne
Cevap sahibi+1 yılMakine mühendisliği felan mı
- +1 yıl
Daha gitmedim üniversiteye 10 güne gidiyorum ama üniversitedede zaten tek kalcam biliyorum
- +1 yıl
Makine mühendisliği değil
Cevap sahibi+1 yılDate uygulamaları var match oluyosun felan
Cevap sahibi+1 yılDenedin mi onları da
- +1 yıl
Denedim tüm uygulamaları denedim tık yok ben sonra azara ve görüntülü konuşma uygulamalarına girdim kızların geneli yakışıklısın dedi benden büyüklerde genelde tatlısın VS dedi öyle ama önemli olan reelde
Cevap sahibi+1 yılBir kahçe içelim tanışalım deseydin
Cevap sahibi+1 yılKahve
Gizli Üye(18-24)+1 yılHicbir zaman boya takilmadim ben mesela boy ile alakasi yok bence
034 Yorumla- +1 yıl
Sen takılmıyorsun ama diğer tüm kızlar takılıyor
- +1 yıl
Zaten bu zamana kadar olmadıysa bundan sonra önemi yok
Cevap sahibi+1 yılboş ver o tarz kizlarla olmamasi daha hayirli
Cevap sahibi+1 yılGencsin daha
- +1 yıl
21 de askere gidicem eğer askere gidene kadarolmazsa hiç olmasın sonrada olucaksada olmasın
Cevap sahibi+1 yılBoyle düsünme kader kısmet olur illaki
- +1 yıl
Son Dediğin lafı 16 yaşından beri duyuyorum
- +1 yıl
Kaderi falan yok bu işin
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin
- +1 yıl
Kaç tane 170 erkeği reddetmişsindir eminim doğru söyle kaç tane
Cevap sahibi+1 yılInanir misin hic reddetmedim teklif edenlerin hepsi 180 üstüydü reddettiklerimin
- +1 yıl
Neyse saol o kadar yazdın ben galiba mutsuzluktan kendime zarar vercem ya da kendimi öldürcem hiç sevgilim olmayacaksa bir anlamı yok yaşamanın
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir şey yapma zarar verme kendine
- +1 yıl
Neden vermiyeyimki çok mutsuzum artık dayanamıyorum kimseyi sevgilisiyle görmeye dayanamıyorum artık kanıma dokunuyor bak kanıma
Cevap sahibi+1 yılYalan yanlıs ilişkilerdense kaliteli yalnizlik daha iyi
- +1 yıl
Yalan ya da yanlış hayat bu tecrübe ediyor insan ama ben daha hiç tecrübe etmedim
- +1 yıl
2 haftadır evden çıkmıyorum çünkü kimseyi sevgilşsi ile görmemek için çıkmıyorum
- +1 yıl
Camlarıda 2 gündür açmıyorum artık nefessizlikten gebercem galiba
Cevap sahibi+1 yılBenimde cevrem full sevgili rahatsiz olmuyorum cunku cogu 2 günlük
- +1 yıl
Senin daha önce sevgilin olduğu için rahatsız olmuyorsun
Cevap sahibi+1 yılBoyle yaparak daha kotu olursun psikolojikman
- +1 yıl
Benimde daha önce sevgilim olsaydı rahatsız olmazdım
- +1 yıl
Evet dahada kötü oluyorum zaten ya vallahi billahi artık bıktım ya
- +1 yıl
Bir sevgilim olsaydı bir tane ya bir tane
- +1 yıl
Hiçte genç değilim çoğu kişi abi diyor artık ne önemi varki
Cevap sahibi+1 yılKendini uzme lutfen
- +1 yıl
Hiç sevgilim olmadı diyorum nasıl üzmeyeyim
- +1 yıl
şu an ağlıyorum cidden
- +1 yıl
Evde kimsede yok mutsuzluktan duvara vurdum 2 defa elim fena şu an
Cevap sahibi+1 yılBenimde olmadi kendi istegimle guvenemedim anliyorum seni ama degmez cogu erkek ve kız takilmalik yasiyor
- +1 yıl
Bende takılmalık istiyorum, zaten
- +1 yıl
Bir, kızın, elini, bile tutmadım bu yaşıma kadar inanamıyorum cidden durumum çok, fena
- +1 yıl
Gizli hem boya takılmadım diyorsun hem de kısa boyluları yanına dahi yaklaştırmamışsın hep uzun boylular denk gelemez burası iskandinav ülkesi değil.
Cevap sahibi+1 yıl@pwproerjke uzun boylulari begensem kabul ederdim
+1 yılBu psikolojiye girmek için henüz daha çok küçüksün. Allah başka dert vermesin. Karşına muhakkak seveceğin biri çıkacak ilerleyen zamanlarda.
06 Yorumla- +1 yıl
Henüz çok küçük değilim
- +1 yıl
Baya geç kaldım
- +1 yıl
15 yaşında veletleirk bile yanında kız var
- +1 yıl
Bu psikolojiye girmek için küçüksün dedim. Yaşamak istemiyorum yazmışsın
- +1 yıl
Evet yaşama istediğim hiç kalmadı bunun, yüzünden
- +1 yıl
Elime kız eli değmedi çıldırıcam vallahi beni anlıyorsun dimi
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeşke bende öyle olsaydım sonradan müslüman olmuş biri olarak daha samimi hissedebilirdim.
00 Yorumla
+1 yılSanırsın 40 yaşında olayları abartmayın benimdr hiç manitam olmadı hayat devam ediyor
02 Yorumla- +1 yıl
40 yaşında zaten sevgili olayını kafaya takmam
- +1 yıl
20 yaşına geldim hiç olmadı hiç artık evden çıkmıyorum milleti kızlarla görmekten bıktım
işini gücünü mesleğini eline al sonra bak kendileri veriyor
03 Yorumla- +1 yıl
Yani güzel gençlik zamanım hepsi biticek ondan sonra gelicek
- +1 yıl
3ü yaşında affedersin sıraya girseler en güzelleri kar etmez
- +1 yıl
Önemli olan bu genç yaşımda delikanlı çağımda olması
+1 yılAllah başka dert vermesin
34 Yorumla- +1 yıl
Zaten başka dert ne vericek en büyük derdi vermiş bir kızın elini bile tutmadım bu zamana kadar bir kız suratıma bile bakmadı zerre yaşamak istemiyorum
- +1 yıl
🙄🙄🙄🙄🙄
- +1 yıl
Benim acımı benim gibiler bilir
- +1 yıl
Artık milleti kızlarla görmemek için evden, çıkmıyorum zerre umurumda hayat yaşamak her şey boş
+1 yılOlur bir gün neden olmadığını düşünüyorsun
12 Yorumla- +1 yıl
20 yaşındayım 20 olur bir günmüş duydum bu lafları hep olur birgün VS vs zırvalıklar askere gidiyorum hala olmadı hiç normal değil 30 yaşındamı olucak hevesim kaçtığında güzel gençlik zamanım bittiğinde hiç olmasın o, zaman
- +1 yıl
Teklif ettin mi hic
Gizli Üye(18-24)+1 yılSevgililik iyi bir şey değil, hayırlı bir eş için dua etmeliyiz.
06 Yorumla- +1 yıl
Eş istemiyorum
- +1 yıl
Evlenmeyi düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılHaramla mutlu olunmaz ki
- +1 yıl
Olurum ben
- +1 yıl
Haram parada olsun istiyorum
- +1 yıl
Loto idda VS onlardan para kazansam çok iyi gelir bana
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin durumunda birsürü insan var yani tek sen değilsin ve 20 yaş daha genç bir yaş bence.
016 Yorumla- +1 yıl
Yukarıda kadının yazdığına bak ne diyor ortaokulda başlamış
- +1 yıl
Kendin diyorsun daha genç yani çok genç değil askerlik vs sonra iş derken 24 25 olucam al hayatım bittş
Cevap sahibi+1 yılO kadını çok takma bence uyduruyor.
- +1 yıl
Sonuç olarak yaşım geçti bitti
Cevap sahibi+1 yılAskerlik 6 ay zaten çalışırken de sevgilin olabilir niye olmasın
Cevap sahibi+1 yılYav 20 yaşında ne geçti diyorsun kcödmdkxnd
Cevap sahibi+1 yılBen de 19 yaşındayım çevremde güzel kızlar yakışıklı erkekler de var böyle hiçbirimizin sevgilisi olmadı djjd
- +1 yıl
Üniversiteye gidiyorum bir hafta sonra 2 yıllık üniversite bitikten sonra askerlik askerden gelince 22. buçuk yaşında olurum zaten askerden sonra olmasın istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılüniversitede bulursun belki
- +1 yıl
Belki aynen
- +1 yıl
Bir kız bile benle konuşmuyacak
Cevap sahibi+1 yılNiye konuşmasın
- +1 yıl
Konuşmaz biliyorum
Cevap sahibi+1 yılSeninle konuşmalarını engelleyecek bir şey mi var anlamadım :D
- +1 yıl
Konuşsalardı bu, zamana kadar konuşurlardı
Cevap sahibi+1 yılYani ilk adımı sen onlardan bekliyorsan çok beklersin tabiki. İlk arkadaş olarak yakınlaş, samimi ol sohbet vs. Sararsa devamı gelir belki.
- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılDaha erken zamanla olur
01 Yorumla- +1 yıl
20 yaşındayım diyorum 20 ne erkeni
Aşk İlişkileri konusunda 342 cevap paylaştı. Senin hormonlar tavan yapmış az sakin 😂
00 Yorumla
+1 yılSenin derdini seveyim. 😂
00 YorumlaDaha çok gençsin ya olur merak etme
00 Yorumla
+1 yıl🤦🤦
Ne biçim bi kafa bu ya 🤦00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılAllah başka sıkıntı vermesin.
00 Yorumla
+1 yılBiİm tabirle a. sızlık psikoloji bozamaz ya 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Bizim*
- +1 yıl
Çözümü söyliyim kısa yoldan çözüm istiyorsan fizik yapacan ve bir de kendine kız kanka yapacan
+1 yılOlur sabret böyle düşünme
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılkendini ikna ettiğine göre doğrudur,
00 Yorumla
+1 yıl31 yaşımdayım benim de hiç sevgilim olmadı.
00 Yorumla
+1 yılBu yaşa kadar olmadıysa işin zor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGençsin daha olur bence
02 Yorumla- +1 yıl
Ne zaman 20 yaşına geldim
Cevap sahibi+1 yılBen 26 yaşındayım senin kadar dert etmedim o yaşta
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe büyük dertttttt
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZor bir durum inşallah ileride olur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Yaşaman gerekir bence belki bundan sonra olur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Boyun kaç
02 Yorumla- +1 yıl
170
+1 yılZamanla olur ya nasip
020 Yorumla- +1 yıl
30 yaşında tüm hevesim kaçıp gençliğim çürüdkten sonra olsa ne olmasa ne
- +1 yıl
Ya daha 20 yaşındasın djndjsn
- +1 yıl
Neden olmadı ki
- +1 yıl
Bilmiyorum neden olmadı
- +1 yıl
Ama bundan sonra artık yaşamak istemiyorum kendimi öldürmekten korkuyorum
- +1 yıl
Çevre edin
- +1 yıl
Saçmalama dostum kendine gel
- +1 yıl
Sen iyice bunalmış sin belli ama rahatla biraz bak benimde olmadı mesela ama o kadar problem etmiyorum hayat güzel devam ediyor
- +1 yıl
Hayat hiç güzel değil milleti kızlarla görünce tüm moralim altüst oluyor
- +1 yıl
Hayırlısı olsun ne diyim fazla takıyorsun boş bir meseleyi cidden
- +1 yıl
Fazla takmıyorum bak 20 yaşına geldim elime kız eli değmedi ya cidden durumum kötü elime kız eli değmedi şaka gibi
- +1 yıl
Abi delirdinmi normal bu nsksmakw
- +1 yıl
Nesi normal hangisi normal 20 yaşına geldim ya 20 ya bir kızın elini tutmadım ya ne zaman elime kız eli değicek
- +1 yıl
Evlen ndjsjjs
- +1 yıl
Ozaman ayağına da kız eli değer kardeş
- +1 yıl
Evlenmeyi düşünmüyorum
- +1 yıl
Ha sadece milleti ellemeyi düşünüyorsun!
- +1 yıl
Kusura bakma da kimse kendini elletmez nsnsjs
- +1 yıl
Ben onu demek istemedim yani durumumun vahematini açıklamak için söyledim yani daha elime kız eli bile değmemiş durumum o kadar kötü yani
- +1 yıl
Neyse ya hadi hayırlısı olsun çok takılma bak cidden beter olursun
Alışmaya çalış
09 Yorumla- +1 yıl
Alışılmıyorki
- +1 yıl
Mesela yürüyüş yapmak için evden çıkıyorum milleti kızlarla görünce insanda moral kalmıyor
- +1 yıl
Tipim iyi
- +1 yıl
Durumumda ortalama
- +1 yıl
Hiç kız ortamım olmadı kızlı ortamda bulunmadım
- +1 yıl
Sessiz değilim
- +1 yıl
Kız ortamım yok diyorum tanıdığım kız yok diyorum nasıl kız ortamım olsun
- Devamını Gör (16)
Devamını Gör(61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 20 yaşındayım ama hiç kız arkadaşım olmadı milleti sevgilisi ile görmemek için evden çıkmıyorum benim hiç sevgilim olmayacakmı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer