20 yaşındayım ama hiç kız arkadaşım olmadı çok canımı ne , zaman dışarı çıksam birsürü çift görüp üzülüyorum ne yapmalıyım?

Sahile gidiyorum herkesin sevgilisi var ben tek başımayım çarşıda yürüyorum herkesin sevgilisi var ben yine yalnız başımayım artık hiç sevgilimin olmayacağını kabullendim demekki benimde hakkım yokmuş bu, zamana kadar olsaydı olurdu artık dışarı çıkmak bile istemiyorum kimseyi kızlarla birlikte görmek istemiyorum hiç sevgilimin olmayacağını kabullenmem doğrumu sizce
20 yaşındayım ama hiç kız arkadaşım olmadı çok canımı ne , zaman dışarı çıksam birsürü çift görüp üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla