Meraba 19 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı ne yapmalıyım çok mutsuzum?

Normalde bakım yapardım ama artık yapmıyorum çünkü biz erkekler bakım yapınca ne değişiyor değişen bişey yok ama kızlar bakım yapınca ne güzel saçları yüzleri parlıyor güzelleşiyorlar bense kaldım mal gibi sizce ne yapmalıyım tavsiyesi olan var mı gerçekler bunlar bu arada kimse kimseyi kandırmasın

Meraba 19 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı ne yapmalıyım çok mutsuzum?
Cevapla