Normalde bakım yapardım ama artık yapmıyorum çünkü biz erkekler bakım yapınca ne değişiyor değişen bişey yok ama kızlar bakım yapınca ne güzel saçları yüzleri parlıyor güzelleşiyorlar bense kaldım mal gibi sizce ne yapmalıyım tavsiyesi olan var mı gerçekler bunlar bu arada kimse kimseyi kandırmasın
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Asta shlok agnihotri
Ne demek istiyorsun anlamadım ama artık kızlardan nefret ediyorum
Ben de. Kızlardan Hele ki Türk Kızlarından nefret etmen o kadar normal bir şey ki... Çünkü hepsi olmasa bile büyük bir çoğunluğu bozuk.
@nazz_09 sırf kız olduğu için ilgi görüyorlar sende görüyorsun artık kızları görmek duymak istemiyorum bir kız görsem kendi elimle öldürücem
Beni o ilgi meraklısı or*** yerine koymayın. Rica ediyorum. Doluyum zaten...
Sana hak verdiğim halde beni onlarla aynı kefeye koyman gerçekten çok üzücü
En az senin kadar ben de doluyum
@nazz_09 bakın ilgi meraklısı olup olmaman bişey değiştirmez kusura bakma bak valla ama artık çıldırdım ben sonuç olarak kızsan direk düşmansın zaten
Anladım kusura bakma lütfen çok sinirliyim ama ne yapayım
Peki sen böyle senin tarafindakileri itmeye devam et. Ama bu kızlar sadece erkeklere cektirmiyirlar. Ben de onlara düşmanım mesela.
Elimde olsa bir tanesine bile acımam
Allahindan bulsunlar
@nazz_09 anladım ama ama içimde çok büyük, bir nefret var tüm kızları düşman olarak görüyorum bu benim suçum değil
Emin ol seni en iyi ben anlıyorum. Sirf bu yüzden kadin olmaktan nefret ediyorum.
Sorun zaten çok derin bir konu ben hayatımın sonuna kadar hiç bir kızla konuşmama kararı aldım kendimce
Bak aslında bu konu derin bir konu yani anlatması, zor bir konu sorun kızların bir şey yapması, değilki sorun başka
Anladım.
@nazz_09 anlamadın bence
Kızlara bakıyorum, tiktok ta VS görüyorum diyorum ulan, bunlar saçı ne güzel yüzleri ne güzel bide kendime bakıyorum, ne iğrenç bakım yapsamda onlar glbi iyi görünemicem
Yok ben yanlış anlamisim onu anladım. Gecmis olsun bu arada.
şu an, mağara adamı gibiyim sen bakım VS yapıyormusun ya da abin falan var mı erkek kuzenin o bakım yapıyormu merak ediyorum benim mağara adamı gibi gözüküyor olmam hoş bişeymi sence
Onlar estetik yapıyorlar, makyaj yapiyirlar, efekt uyguluyorlar vs vs. Yani onlara bakıp da üzülmene gerek yok bence. İstiyorsan sen de dediklerimi yapabilirsin
Ben bakim yaparım ama bakımdan kastım temizlik, vs. Yani makyaj, fon vs değil
Geçmiş olsun derken benim Bi hastalığım yokki
Hayır üzüldün ya onun için demiştim. Hani bir daha böyle bu kadar sinirlenip üzülme diye
Öncelikle sivilcelerin vs varsa eczaneden krem alabilirsin. Saclarini sakallarını düzeltip toparlayabilirsin. Spor yapabilirsin. Temizligine dikkat et bir de
@nazz_09 mesela yazın işte çalıştım orada abi diyorduki şu saçı sakalı kes falan sonra yaşıtım biri vardı oda dediki oğlum bak kendine genç adamsın bu arada efekt dediğin kişileri gerçek hayatta gözümle gördüm
Ulan senin gelmişini geçmişini sever lan bacım kaşar sg
Hayran olup olmaman skmdemi bacım çocuğu sen, sg, burdan
Sen neden bana hakaret ediyorsun söylermisin acaba
Küfür için kusura bakma tutamadım kendimi
Hanımefendi bildirimleri kapatabilirsiniz. Küfur etmenize gerek yok bence. Bu bir tavsiye mesela
Ya lütfen kusura bakma haklısın ağır oldu ama inşallah yaşın benden büyük, değildir öyleyse çok, utandım kendimden
Gay değilim ben hep kendime bakım yapıp kızlarla konuşmaya çalışırdım kendimi severdim ama kızlar benek hiç konuşmadı kime yazsam geri çevirdi kızlar çok egolu kişiler benimde hep mesaj atıp ya da hep girişken olup kendimi küçük, düşürmek zoruma gittiği için bıraktım bu şleri
Siz kızlar bakım yapıp güzelleşiyorsunuz ama erkekler ne yapsın he erkekler ezik gibi kalıyor saçınıza yüzünüze bakım yapıyorsunuz ama ben bakım yapsam, değişen bişey yokki
Bak benim erkek kardeşim var. Nasıl bakım yaptığını anlatayım istersen. Çok bakımlı tipi düzgün bir erkektir
@nazz_09 anlat lütfen
Kızsın, değilmi olay bitmiştir kız olduğun için değer görüceksin tamammı
Öncelikle cilt temizliğini yapmakla başlar. Bunun için tonik, yüz yıkama sabunu vs kullanabilirsin. Artık hangisini istersen. Yuz peelingi yapar. Güneş kremi onun için çok önemlidir. Tıraş sonrası yatıştırıcı urunler kullanır. Losyon vs gibi. Bazen canı sakallarını uzun kullanmak isterse sakal bakim yağı kullanır. Saçlarına asla jole filan sürmez. Surekli saçlarını taramaz. Bir de beslenmesine çok dikkat. Vitamin vs eksiği varsa kapatmaya çalışır.
Dikkat eder*
Sivilcesi çok yok onun ama senin varsa eczaneden krem vs alabilirsin bunun için ya da çok kötüyse doktora gidebilirsin
@nazz_09 kanki bende akne var ya böyle derinin içinde sert ve dışarı çıkınca kocaman iltahapli. Roacctuna falan verirler kullanmak istemiyorum
Bıyıklı ve tek kas biriyim buda umrumda değil. bbbbb lol
Yüz tüyleri sana kalmış ister aldor ister aldirma o kadar önemli değil ama dediğin sivilce turu koz kardeşimde vardı maalesef o ilaç dışında hiçbir şey etki etmiyor
Salim787878 benim erkek kardeşim de internetten araştırma yaptım demişti istersen sen de araştırma yapabilirsin
@nazz_09 yaptım zaten çok baktım erkek bakım kanallarına VS ama yapınca bişey değişmeyecekki
şu an sakallarım uzadı çok ve kaşınıyor sonra saçımda gözümü kapatıyor şu an berbat haldeyim ama ben mal gibi tek başıma yürürken ne önemi varki o bakımın herkes kız arkadaşıyla gezicek bende mal gibi bakıcam
Kızlar bakım yapınca güzelleşir çünkü büründükleri yüz makyaj boya yani sahte.
Sen sonuca gel sonuç olarak ben kalıyorum mal gibi neyse bişey sorucam sen bakım yapıyormusun yani en basiti saç kesimi
Evet yapıyorum her bilinçli erkek kadın yapar. Saçlarıma özen gösteriyorum temiz olmaya çalışıyorum kıyafet seçiminde de dikkatli oluyorum
Ben temizliğimi yapıyorum ama sakalı da saçıda kesmiyorum artık hacı gibi duruyorum ama böyle olmasam küçük duruma düşerim
Ne alaka neden küçük duruma düşüyorsunuz?
Çünkü ben diyelim yaptım tamammı ee kız bakım yaptı foto attı onlarca beğeni onlarca mesaj bana 0 mesaj onlarca örnek verebilirim yani erkekler bakım yapmasın bence kötü anlamda demiyorum kızların dmsine onlarca mesaj, geldikten sonra o bakım Bi skime yaramıyor
Neyse haklısın ne, diyeyim sende herkes gibi gerçekleri duymak hoşuna gitmiyor ama gerçekler acıdır ve Türkiyenin acı gerçeği kızların dmsine herzamanki mesaj gelicek benim sevgilim olsa bile onlarca mesajı alırken ben ezik gibi durcakmıyım yani olan bu neyse
İstersen burdan da bak Türkiyenin acı gerçeği yaz kızlar soruyor çıkar görürsün
Kendine değer ver. Kendine değer ver.
Ne değişecek belki gelecekteki eşim şu an erkeklerle geziyor ve ben bunu bilmiyorum
O kadar haklısınız ki
@nazz_09 Teşekkür ederim
Rica ederim. Doğruyu söylüyorsunuz sonuçta
@nazz_09 Sevindim aynı düşündüğümüz için
İkinizde yanlış düşünce, içindesiniz ben kendime güvenince yine kızlar erkeklerle gezicek ee kendine güven ne skime yaradı