Hiç kız arkadaşım olmadı yaşım 19, çok mutsuzum ne yapmalıyım?

Diğer erkekler gibi saçımı kestirmem düzenli sakalımı da bakımda yapmam kendimi hiç beğenmiyorum ne yapmalıyım son çare intihar etcem ensemdeki saç öyle uzadıki çok kötü gözüküyor herkes güzel yaz günlerinde gezerken benim gençliğim evde geçiyor ne yapmalıyım

Hiç kız arkadaşım olmadı yaşım 19, çok mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla