20 yaşındayım fakat hiç kız arkadaşım olmadı. Milleti sevgilisi ile görünce kahroluyorum, ne yapmalıyım?

Bu yaşıma kadar sevgilim olmadıysa bundan sonrada olmazmı bu işler için geçmi kaldım çok üzülüyorum oysaki bende her genç. gibi sevgilim olsun istedim çok bir şey istemedim üniversiteye başlıyorum 1ay sonra ama orada değişen bir şey olmuyacak abilerin ablalarım benim hiç sevgilim olmayacakmı
20 yaşındayım fakat hiç kız arkadaşım olmadı. Milleti sevgilisi ile görünce kahroluyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla