Nişanlı iken başka birine aşık oldunuz diyelim, bu sebeple nişanlınızı bırakır mıydınız?

Sorum yukardaki gibi, bırakır mıydınız nişanlınızı yoksa ben kimseyi yarı yolda bırakmam yakışmaz deyip sevdanızı kalbinize mi gömerdiniz :(?

Nişanlı iken başka birine aşık oldunuz diyelim, bu sebeple nişanlınızı bırakır mıydınız?
Cevapla