Değersiz hissettirdi diye ayrıldı sonra ben 1 hafta bi çocukla yazıştım ama arkadaşça bugünde bana hoş geldin karaktersiz dedi?

Değersiz hissettirdim diye ayrıldı sonra bende 1 hafta erkekle yazıştım sonra kestim yazışmayı bunu öğrendi tabi o ailelerde yakın olduğu için onlara gitmez zorundaydım sabah gittim sarıldım herkese ona sarıldım ooo hoş geldin karaktersiz dedi konuşmıcakmısın dedim hayır dedi çıktı yukarı odasına ne yapmalıyım

Değersiz hissettirdi diye ayrıldı sonra ben 1 hafta bi çocukla yazıştım ama arkadaşça bugünde bana hoş geldin karaktersiz dedi?
Cevapla