Merhaba 7 yıllık ilişkim bitti çocuk şu an başkalarıyla konuşuyor pişman olur mu ben ona çok değer verdim?

7 yıllık ilişkim vardı. Aynı okulda tanıştık. Sürekli bu ilişkide çabalayan sevgi gösteren ilgi gösteren alttan alan her dediğini yapan asla yanlış yapmayan çok arayan biriydim. İlişkim boyunca ona hep fedakarlık yaptım. 20 gün önce bana uzun bir süre arama dedi bende 2 hafta aramadım sonra dedim ariyim ne yapmaya çalışıyor diye ona yazdım aradım yapma bak bitirme bizi senle ben bir bütünüz çok emek verdik bu ilişkiye dedikçe o bana zaman ve bunaldım sıkıldım dedi. Şu an spora gidiyor ve gelişmiş vücudu instgröadan güzel kızlar eklemiş. Ben neyse yalvardım baya uğraştım dedi artık istemiyorum seni ben kendimi geliştirmem kafam karışık falan git ben istemiyorum dedi bende artık tamam dedim bak pişman olacaksın her neyi heves ediyorsam o şu an bunaldığın için öyle hepsi geçecek değerimi anlayacaksın ama Allah büyük sen

Merhaba 7 yıllık ilişkim bitti çocuk şu an başkalarıyla konuşuyor pişman olur mu ben ona çok değer verdim?
Cevapla