İlgisiz davrandığı için ayrıldım bana çok yoğun olduğunu ve onu anlamadığımı söyledi tekrar barıştık?

Şimdi ise o ayrıldı. Özür diledim yaptığım şımarıklık dedim. ilişkimizde gelecek görmüyorum dedi. Mesaj attığımda arıycağını söyledi ve arayıp söyledi. Neden aradın madem ayrılmak istiyorsun dedim. Mesajda istemiyorum demek istemedim dedi. Onun için kıyafetimi düzelttim. Gitme dediği yerlere gitmedim görüşme dediğiyle görüşmedim. Şimdi gelmiş benim için ilişki konfor alanıdır. Ben her seferinde sana sevgimi ispatlamak zorunda değilim dedi. Eskiden böyle şeylerde sorun çıkarmıyordun şimdi bir şey olmadığı halde tartışma çıkartıyorsun dedi Çıkardı her yerden. Seven erkek bu sebepten ayrılır mı?

İlgisiz davrandığı için ayrıldım bana çok yoğun olduğunu ve onu anlamadığımı söyledi tekrar barıştık?
Cevapla