Hoşlandığım çocuk ilişki istemediğini söyledikten 1 hafta sonra sevgili yaptı?

ben ondan 2 yıldır hoşlanıyorum. arkadaştık. ama onun da benden hoşlandığından emindim o yüzden hamle yaptım ve aramızda güzel şeyler geçti anlarsınız ya ;) sonrasında benim hoşlanmam daha da arttı bi kaç böyle takıldık biz ama korkıyorum çünkü din hocam böyle şeylerin günah olduğundan bahsetmişti. ama kendime hakim olamıyorum. ilişkimiz daha tasvip edilen bir hal alaın diye ona açıldım ve ilişki istediğimi söyledim ama o ilişki insanı olmadığı söyledi. şimdi de sevgilisi var ve onu arka planu yapmış. çok seviyor. ben de bi şey diyemiyorum. hala arkadaşız ve her hafta görüşüyoruz ve ben her gece ağlıyorum. sizce şişko olduğum için mi bıraktı beni? çünkü çok kilolu da değilim 42 kiloyum sizce fazla mı ne kadar vermeliyim. boyum 1.72. kızı hiç görmedim ama galiba benden daha güzel teşekkürler şimdiden
Güncellemeler
+1 yıl
sizce kıza nefret sayfası açmalı mıyım
Hoşlandığım çocuk ilişki istemediğini söyledikten 1 hafta sonra sevgili yaptı?
Cevapla