Arkadaşlar bana yol gösterir misiniz, ne yapmalıyım, nasıl bir tavır takınmalıyım? Yazdığım her şeyi lütfen okuyunuz?

Benim bir süredir konuştuğum bir erkek var, bu kişiye dün akşam mesaj gönderdim bütün akşam mesajlarıma bakmadı, sabah döndü mesajıma. Fakat bugün telegram bir gireyim dedim onun dün akşam (yani bana cevap vermediği akşam) saat 11 gibi telegrama girmiş ve whatsapptan benim mesajıma dönmeden telegramda çevrimiçi olmuş. Sabah döndü mesajıma. Sizce nasıl bir tavır takınmalıyım? Hiç umrumda değilmiş gibi mi davranmalıyım yoksa ona kırıldığımı belli etmeli miyim?
Arkadaşlar bana yol gösterir misiniz, ne yapmalıyım, nasıl bir tavır takınmalıyım? Yazdığım her şeyi lütfen okuyunuz?
Cevapla