Arkadaşlar bana ne söylemek istersiniz? Sizce böyle olmakla hata mı yapıyorum? Tavsiyeleriniz nedir?

Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar. Benim yaşım 30. Arkadaşlar ben inanılmaz derecede insanlara karşı mesafeliyim.(Kız ya da Erkek fark etmiyor.) İnsanlara güvenmiyorum. Kendi halimde cool takılmayı tercih ediyorum. Bu durumda benim, Kız arkadaşı edinme konusunda olsun, normal kendi hemcinslerim olan erkek arkadaşları edinme konusunda olsun, bu durum beni, insanlardan tamamen kopardı. Hiçbir arkadaşım yok. Duygusal açıdan, kız arkadaşı bile edinemiyorum. İnanır mısınız 30 yaşındayım, hayatımda sevgilim, dahi olmadı... Kendi kendime mutlu olmaya, Ailemle ve kendi kendime vakit geçirmeyi seviyorum. Yani bilmiyorum, İnsanlara bir türlü uyum sağlayamıyorum. Tabiki insanlara saygı gösteriyorum. Yardım etmem gerekiyorsa ediyorum. Özellikle büyüklerime... Sizce sorun ne olabilir? Ne yapmam gerekiyor?

Arkadaşlar bana ne söylemek istersiniz? Sizce böyle olmakla hata mı yapıyorum? Tavsiyeleriniz nedir?
Cevapla