Flörtüm ikinci buluşmayı kabul etmedim diye IBAN atıp yediğimin içtiğimin parasını istedi, ayıp değil mi?😕

Şimdi biz çiçeği burnunda (iki günlük) flörttük. Sonra ben buna buluşma teklifi ettim (yalan mı söylicem ettim diyorum😐) ve buluştuk gezdik tozduk yedik içtik derken ben bundan elektrik alamadığımı fark ettim ve hesabımı ödetmek istemedim. Israrla ben ödeyecem diye tutturdu hesabı ödedi ve ayrıldık. Sonra tekrar buluşmak istediğini söyledi ben elektrik alamadığımı ve buluşmak istemediğimi söyledim. Direkt IBAN atıp yediğimin içtiğimin parasını istedi. Ayıp değil mi yaptığı 😕

Güncellemeler
+1 yıl
Hesabın iki katı para gönderip üstü ile kendisine karakter almasını söyledim. İyi yapmış mıyım hıı? :)
Flörtüm ikinci buluşmayı kabul etmedim diye IBAN atıp yediğimin içtiğimin parasını istedi, ayıp değil mi?😕
Cevapla