Ilk buluşmada bozuk parayla çayimi ödedim sizce bu yüzden mi istemedi beni?

Mekanda kart ile ödeme yapılamıyormuş o da ben çeker gelir öderim dedi bende gerek yok ya ben çayimi kendim öderim dedim, bozukluklarim vardi onları verdim garsona. Bozuldu mu bilmem ama şu an düşününce acayip aptal gibi hissediyorum zaten olmadık maalesef. Off ya ben niye böyle rezil bi insanim 😭😭😭

Ilk buluşmada bozuk parayla çayimi ödedim sizce bu yüzden mi istemedi beni?
Cevapla