Bir ay sonra evleniyorum aylık hane gelirimiz 100.000tl olucak ama yarısı kiraya gidicek sizce yaptığımız şey mantıklımı?

İstanbul'da yaşıyoruz nişanlımda bende etilerde oturmak istiyoruz bulduğumuz daire 2+1 güzel aidat dahil 50.000tlyi buluyor sizce doğrumu yaptığmız şey :D

Bir ay sonra evleniyorum aylık hane gelirimiz 100.000tl olucak ama yarısı kiraya gidicek sizce yaptığımız şey mantıklımı?
Cevapla