Çok mutsuzum, eşimle çok kötü tartıştım. Öneriniz var mı?

Konu şu : Ablasinin bir kizi var ve ablasi kizina sahip cikmiyor diye kaynanam sahip cikiyor maddi manevi ve ablasi bir ev aldi kiraci olarak oturuyoruz. Ablasi kaynanamla tartisdigi icin. Kaynanam onu evden atmami istedi sorna ablasi bana küfür etti bende geri ettim ama evden kovmadim sorna kodum deyip durdu sinirden dedim evet git kovuyorum mutlu olacaksan. Simdik gitti ama esim benimle konusmuyor ve tartisiyo. Bende kovmus gibi gözüküyorum diye kayin validem kizina yag cekti gitmesin diye. Simdi ise kötü ben oldum. Artik biktim ne yapacam bilmiyorum cünkü yuvam yikilmak üzere

Çok mutsuzum, eşimle çok kötü tartıştım. Öneriniz var mı?
Cevapla