Eşimle aram çok kötü. Düzeltmek için neler yapabilirim?

5 yıl zorlu bir birliktelikten sonra eşimle evlendik. maalesef neredeyse 1yildir aramız çok kötü bugünde birbirimize çok kötü itihamlarda bulunduk ve tartışdik. şu an evde değil bende açıkçası Burda kalmak istemiyorum, sanki onca lafına susup baş egdiriyorum. Hergun mutsuzsum bitkinim depresyona girmiş gibi bu kısacık hayata değerimi,..
Eşimle aram çok kötü. Düzeltmek için neler yapabilirim?
Cevapla