5 yıl zorlu bir birliktelikten sonra eşimle evlendik. maalesef neredeyse 1yildir aramız çok kötü bugünde birbirimize çok kötü itihamlarda bulunduk ve tartışdik. şu an evde değil bende açıkçası Burda kalmak istemiyorum, sanki onca lafına susup baş egdiriyorum. Hergun mutsuzsum bitkinim depresyona girmiş gibi bu kısacık hayata değerimi,..
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılUzun süreli ilişkilerin yaşadığı tipik sorunlar bunlar, evliliklerde ilk yıllar hep zorlu geçer nasıl bir evlilik yaşdınız tam bilgi sahibi olmamakla birlikte genel sorunlardan bahsedebilirim.
En sık yaşanan evlilik sorununun başında evlilik öncesi harcanan paralar ve düğün yapmak için girilen borçlar.
Bir çok evlilikte bu başta sorun yaratmaz gibi görünse de bekâr bir adam bir anda bir kadınla bir eve yerleşiyor bütün sorumluluk üzerine biniyor borç ev giderleri aile arası denge eşine karşı istemese de yanlış davranışlar sergileyebiliyor.
Diğer neden çiftlerin birbiriyle çok fazla zaman geçirip, her şeyi tüketmiş olmaları ki bu da bir çok nedeni beraberinde getiriyor hele ki bir taraf biraz doyumsuz olsun. Diğer bir sorun ise yeterince birbirini tanımayan olduğu gibi değilde karşı tarafın istediği gibi görünerek nikaha kadar maske yalanlar ki bunlar pastanın en büyük dilimime göz dikmiş durumdalar. Bu evliklerde rayına oturma süresi belki de diğerlerinden daha uzun sürüyor çünkü hiç tanımadığı yabancı bir kişiyle evlenmiş gibi hissediyor kandırılan taraf...
Sizin uzun süreli bir ilişkiniz olmuş kurtarmak daha kolay olacaktır bence yeterli bir uzmandan yardım alın alacak maddi imkanınız yoksa bile araştırarak doğru dili kullanarak en azından doğru iletişim kurmayı becerirseniz bir takım şeyler yavaş yavaş yerine oturacaktır...00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılArkadaşım soru başlığı eşimle Arami düzeltmek için ne yapabilirim?
Açıklama kısmını okuduğumda yardım çığlığından çok ilişkinizden bezmişliğini seziyorum. Tabii ki aranı düzeltmen ve sağlıklı bir ilişki yaşaman toplumumuzun yapıtaşı aile müessesesi için olmazsa olmaz bir şart. Daha önce illaki böyle konular olmuştur bununla ilgili ne çaba gösterdin bunu bilmek önemli sorunlarınız ne genel olarak bunu bilmek önemli fakat burada önemli olan şey şu tek taraflı değil karşılıklı olarak bu ilişkinin yürümesini istemeniz. Tek başına senin yapabileceğin çok fazla bir şey yok, ha keza şu an evinde karşında muhatap alabileceğin bir kişi yok.00 Yorumla
+1 yılMerhaba, durumun için üzgünüm,, her evlilikte problemler yaşanır, tartışmalar olur ve zaman zaman senin gibi düşünebilir insanlar. Ancak senin evliliğin çok daha vahim durumda anlattıklarına bakılırsa. insan iki gün mutsuzluğa katlanamazken sen uzun zamandır bu duyguyu yaşıyorsun. Sorunlarinizin temelinde ne var, sizi bu kadar yıpratan ve birbirinize karşı kinlendiren neler yaşadınız
00 Yorumla
+1 yılBir yıldır aramız kötü diyorsun;
Bana kötü ithamlarda bulundu diyorsun, mutsuz olduğunu söylüyorsun. Evet boşanmak için evlenilirmiyor ama bazen de bazı şeyleri çok zorlamamak gerekiyor. Bir yıl gibi bir süre de birbirinizi zaten üzmüşsünüz yeterince yıpratmışsınız. Daha fazla zorlamayın derim ben. Eşinle son bir kez otur son bir kez konuş. Birbirinizi daha fazla kırmadan üzmeden orta yolu bulun
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
70Cevap
+1 yılEğer ortada zorla birliktelik varsa bulurum zaten çok kötü bir şeydir Çünkü Anladığım kadarıyla severek evlenmedin zoraki bir evlenme gibi bir şey seziyorum burada yanlışsam tabii beni düzelt bilmiyorum Benim görüşlerimi takip ediyorsun Hiç Ama ben her zaman şunu söylüyorum şurada son 5 10 yıldır artık evlilikler bile boşanma ile bitiyor Yani hep eski nesile yeni nesil çatışmasını burada aktarıyorum Yani eskiden ilişkiler daha bir sağlıklıydı diyorum işte yenileri Bunları gerçekten bozdu yani bir de tabii aranızdaki ilişkinin nasıl gittiğini tam bilemeyeceğim ama benim görüşmü soruyorsan Bence bu evlilik artık yıpranmış gibi görünüyor
10 Yorumla
+1 yılhayat kısa değer mi
birbirinize öfkeyle itham ederek birbirinizi üzmüşşünüz
sizde doğal olarak o ortamdan gitmek istiyorsunuz
Peki sorunun temeli nedir?
Bir yıl öncesine gittiğinde sorunun ne olduğunu biliyormusun
5 yıllık ilişki arkasından bir yılda evlilik altı yıl
ne değişti sence?
Hatan var mı eşinin hatası ne
bunları sorgulamak lazım kırmamak üzmemek adına... daha fazla16 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yazmışsınız. Öncelikle Türkçem için özür dileyerek başlamam lazım..
2015 yılında tanıştık ikimizde 18-19 yaşlarındaydik, ilk yılımız çok güzel geçti eşim ilk aylarda ailesiyle, ciddi bir ilişkisi olduğunu evlenmek istediğini, anlatmıştı. Ailesinde yanlış insanlara bizi sorup sadece iftira ve yalan yanlışlara inanıp beni tanımadan istemediklerini beyan etmişti.
Soran+1 yılBenim Doğulu olmam onları nedense çok korkutmuştu, ben ise asla ailemden değil Türk kürtluk ayrımı hiç bir ayrımı ayrimciligi yasatmamislardi hani insan insandır bu benim maalesef psikolojimi baya bozmuştu, eşimde ozamanlari çok üzülüyodu, çünkü birbirimizin ilk aşklarıydik - birdaha asla birini buladar sevemicekmis gibiydim. Her neyse 2019 a kadar inişli çıkışlı hem bu sebeblerse hemde Eşimin maalesef ozaman bana yaptıkları beni bezdirmisti (yalanları, başka bir kadınla konuşması, gece hayatı kötü arkadaşlıkları, bana atılan iftiralara inanması, eski laylaylom konuştuğu kızları bana dilendire dilendire anlatması ki beni kıskandırmak için, bende kıskançlık ne biliyodum ozamanlari öyle dedikleri beynime girmiski hergun aklımda bide bu beni mahfediyo tabi eşime sorsan çoktan Unutmuş. kadın aklı nediyim eskiden olandan Banane ama elimde değil, daha çok şeyler var artık beynim siliyo ama kalbimde yara kalmış.)
Soran+1 yılayrıl barış ayrıl barış derken 2018 yıl sonunda 4 haftalığına ciddi bir ayrılık yaşadık - bende artık bıkmıştim vazgeçmek istemiştim. İlk hafta hiç gelmedi ama ondan sonraki haftalaresajlar aramalar eve gelmeler ailemle konuştum ikna ettim demeler Allah var gerçekten kafası dank etmişti mahfolmustu gerçekten yaptıkları yüzüne vurulmuştu sanki. Bende biriyle tanıştım yalan yok ama hakksizda görmeyin onca yıl sevdiğim için neler yaşadım bir yuva kurmak istiyodum. Ne yaptı ne etti Gine barıştık 2hafta içinde söz yapıldı. Bende eşime. Ozaman diyordum bak güvenim gitti birdaha asla belki güvenemem hergun yaptıklarını yüzüne vursam geleceğimiz olmaz hersey rağmen yine evlendik. Öyle konuştuki dünya karşı çıksa yinede vazgeçmez gibisinden şimdi düşününce bir tarafım diyoki keşke eskiyi gerçekten kapatabilme ihtimali olupda affetseydin bir tarafımda o verdiği sözlerin sınırını ölçmek istiyordum çünkü bende yıllarca kandırıldım psikolojim herseyim alt üst oldu bende onun bana sevgisini görmek hissetmek istedim. Abartısız eşimi okadar çok seviyordum kılına zarar gelicek diye ödüm kopuyor. Okadar sevgi verdim yıllarca bende biraz nazımı çekmek istedim ama noldu sonunda eskiden olanlar ve şimdiki tartışmalar beynimi yiyor Gine ben mutsuz kaldım. Anlaticak okadar çok şey varki nereden başlıca neyi anlaticami bilmiyorum. İlk aşkım için canımı verdim.
Soran+1 yılAyreten biri para bul birseyler yazmıştı, benim asla öyle düşüncelerim yoktu ikimizden sıfırdan ikimizden herseyi paylaştık borca girmeden kendimize yuvamızi yaptık öyle erkek çalışır erkek para getirir yok bende çalıştım, hem evde hem işte erkek işide yaptım hiç gocunmadan bizdeki güven problemi bizi yıpratan bu 5 yıl önce ona dediğim gibi önce guven sonra sevgi önemli benim için maalesef bu durumdayım çok yazdım biliyorum kısaltmak istedikçe yazamadıklarım bu sefer konuyu saptiriyor yazdıklarımda yine eksik kafam çok bulanık. Zoruma en cok giden çok sevdim çok emek verdim zamanında güvenimi sarsamaydi bu durumda olmazdık. Bugün tartışırken çok kötü laflar edildi bende o sinirden alyansimi yuzugumu attım arabadayken dışarıya o, iki günlüğüne tatile. Çıkmıştık geri dönüşte işte ipler koptu bana diyor birdaha asla seninle izine Gitmicem bu son bilmem ne bende hatalıyım oda ama artık yoruldum bu kitabı kapatıp onunlami onsuzmu bir kitap açmak istiyorum..
- +1 yıl
Peki istediğiniz ne
bu geçmişiniz
hepsini anlatmışşınız
Gerçekten neyi istiyorsunuz?
- +1 yıl
Geçmişteki hatalar sizi üzmüş yıpratmış
gelecekte ne istiyorsunuz
sanırım bunun sorusunu sormalısınız gerekiyorsa tek başınıza bir cevap bulamıyorsanız
konuşarak bu cevabı bulabilirsiniz
+1 yılEğer bir ilişki iteklekleyerek gidiyorsa evlenmek bir çözüm değildir. Ve ilişkide en en önemli şeyler saygı ve anlayıştır. Birbirinize ne saygınız ne de anlayışınız kalmış bence. Bunu ciddi bir şekilde konuşun, birbirinize değer verin aynı evi paylaşıyorsunuz kalp kırmaya değmez. Ha baktın ki olmuyor gitmekten korkma.
10 Yorumla
+1 yılOnce kendini sorgula ,, sonra onunla konuş illaki anlaşılacak olaylar.. eksiklerinizi hatalarınızi artı ekşi herşeyi sorgulayın birlikte... baktınız olmuyor yapamayacaksınız Çocuk yoksa hele bir dk katlanma ,, ileride bugün gitmediğin için pişman olacaksın,, demektir.. madem olmuyor onca zamandır bu zamandan sonra sadece zorlamak olur,,,, o da sağlıklı ilerlemiycek bir ilişki demektir... yinede hakkınızda hayırlısı olsun
10 YorumlaEvli ciftler arasinda yapilan arastirma sonuclarina gore en fazla bosanma orani evliligin ilk 5 yilinda olanlar arasinda goruluyor.
Bu 5 yillik surec cok kiymetli , aile, kisilik, beklentiler, yeni bir ortama, yeni sorumluklara alismak, hele de cocuk oluyorsa herbirine birlikte adapte olmak guclesiyor.
Profesyonel bir destek alarak bu sureci daha konforlu ve birbirinizi de hirpalamadan daha huzurlu gecirmeniz mumkun.
Mutluluklar dilerim.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 562 cevap paylaştı. Buradaki yorumlara aldanma. “Boşan, ayrıl, terket” filan diye çok olur. Bekara karı boşamak kolay nede olsa. Sen eşinle bunu konuş. Detaylıca konuş. Neden böyleyiz de. Düzeltmek içim neler yapabileceğinizi konuş. Konuşarak her şey hallolur inan bana.
60 YorumlaAile & Toplum konusunda 16,1b cevap paylaştı. eğer çözülemeyecek sorunlar varsa ayrılık kaçınılmaz ama bişeyler bizim elimizde diyosan elinden geleni yap. mutlaka senin de hataların vardır. belki sen adım atarsan oda kabul edecektir yanlışlarını. en büyük sorununuz ne?
10 Yorumla
+1 yılBenim yaşım daha küçük ama sizin yerinizde olsam ayrılırdım ama illa ki barışmak istiyorsanız güzel bir akşam yemeği hazırlayıp güzel bir kıyafetle onu karşılayabilir romantik bir gece geçirirseniz bir şeyler düzelebilir belki yani ben olsam öyle yapardım.
10 Yorumla
+1 yılEşin ile konuş ve aranızdaki sorunu hal edin eğer hal edemezseniz bir uzmandan destek alın unutma yuvayı dişi kurt yaparmış yuva zor kururlur ama kolay dağılır diye bisa demiyorlar
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik terapistine gidin. Sorunları çözmek için analiz edip nedenlerini bulmak gerek. Sorunu bilmeden ne diyebiliriz?
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Aile & Toplum konusunda 7,7b cevap paylaştı. insanların birbirine olan sevgisi uzun süre birliktelik olup sonra evlenince azalıyor ama saygıda azalıyorsa sıkıntı büyük demektir.. oncelikle oturup konuşman gerek
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 337 cevap paylaştı.
+1 yılMadem birlikteliğiniz bu kadar zordu neden ısrar ettiniz? Boşuna dememişler "her şeyde bir hayır vardır" diye. Eğer mutsuzsanız boşanın derim. Siz de yıpranmayın eşiniz de.
00 Yorumla Valla ablacım öncelikle nerde hata yaptığınıza bir bakın ve sakince eşinin kalbini kırmadan konuşmak iste eşin eğer ılımlı davranmıyor ve ariza çıkarmaya devam ediyorsa çokta zorlamaya gerek yok çünkü insanlar birbirlerini evlenince tanıyorlar tamamen eğer siz birbirinize karşı ikinizde huylarınızdan alışkanlıklarınızdan feragat fedakarlık ederseniz yürür evlilik diğer türlü kimse makine değil karşıdakinin her istediğini yapsın tamamen onun istediği biri olsun
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılHer evde sorunlar yaşanabilir kardeşler anne baba arasında bile oluyor. Bir çözümü mutlaka vardir yok ise başka yollar aranmalı. İste bu yüzden bin düşünüp bir söylenmeli kelimeler
10 Yorumla Geçmiş her zaman insanların geleceğine engeller cıkartır. Önemli olan bu engelleri aşabilmektir. Sorun nedir? aşılabilecek şeyler midir azıcık bahsetseydin keşke.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılSorunlarınızı oturup konuşabilirsiniz. Nasıl hissetiğinizi ve ne istediğinizi birbirinize anlatabilirsiniz.
30 Yorumla araya bir özlem süresi girse ve sonra sakince oturup konuşsanız çözülmeyecek hiçbir şey yok bence o kadar emek vermişsiniz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılinatlaşma ile hiç bir briliktelik sağlıklı yürümez birinizin vazgeçmesi gerekiyor herşey mahvolmadan önce. ;)
00 Yorumla
+1 yılUmarım düzelir ama sinirliyken karar vermek her zaman zarar verir.
Sakinleş git konuş tekrarlamayın yani.10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı.
+1 yılOnemli olan sorunun ne oldugu cozulemeyecek bir sorunsa ayrilmaktan baska bir care yok. Cozulebilecek bir sorunsa da esinle bu konuyu konusmalisin.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 326 cevap paylaştı. Tatli surprizler yap. Eski guzel anilarinizi hatirlatacak bir takim guzel seyler yap ya da hazirla
00 YorumlaTelafi edilemeyecek hata yoktur. Her ikiniz için de çaba gerekli bence
10 YorumlaOturup konuşup çözün ılımlı ve yapıcı olun birbirinize düşman olmak kavga etmek çözüm değil
10 Yorumla
+1 yılAman ne duzeltcen sal gitsin inceldigi yerden kopsun
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 13,7b cevap paylaştı. Yaşlarınız kaç. Çocuk var mı? meslekleriniz ne? Çalışıyormusun? Gece hayatınız nasıl? Buna göre yazacağım sana
00 Yorumla
+1 yılİşte bu yüzden bir ilişki zorlayarak gidiyorsa ayrıl diyoruz. Allah kolaylık versin 🤷🏻♀️
10 Yorumla
+1 yıl"Zorlu bir birliktelik" ten sonra neden evlendiniz?
11 Yorumla- +1 yıl
İşte aradığım yorum :)
- Aile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yıl5 yıl zorlu bir birliktelikten sonra zaten neden evlendiniz ki? Sen hatayı en başta yapmışsın.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.
+1 yılDeğmez kurtar kendini uzaklara git ayaklarının üstünde kendin dur
00 Yorumla
+1 yılSorunlarınızı sakince konusun bence ikiniz de birbirinizi dinleyin düzelir umarım
00 Yorumla
+1 yılEvlilikler de zaman zaman bunlar yaşanıyor. Lütfen saygıyı kaybetmeyin.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hakaretler, ağır ithamlar varsa sıkıntı büyük demektir 😔
00 Yorumla
+1 yılSaygı bitmiş ise evlilik bitmiştir. Yatakta nasılsınız? Cinsellikte yakınlaşma yok mu?
00 Yorumla
+1 yılKim mutluki zaten. Evliyseniz oturup konuşun araya bir tane ikinizinde tanidigi bir hakem koyun. Konulari anlatin. Bence devam ettirin iliskinizi
00 Yorumla
+1 yılevde durmak istemiyorsun ve düzeltmek istiyorsan..
evinin sahibi olduğunu hissettirmelisin..
erkek bu her zaman kaleye dönecektir..00 YorumlaSizler kaptan siniz eğer bir gemiyi yüzdürmüyorsanız herkes kendi gemisinde yol alsın
Öncelikle birbirinizi sevin
Sevgi yoksa menfaat vardır menfaaat üzerine kurulan yuva bataklığa kurulan bina gibidir gittikçe dine çöker00 YorumlaKocanız bir laf söylerse sız 5 laf söylüyorsnz sonra kocam bana kötü davranıyor diye sağda solda ağlıyorsnz çenenizi tutmayı öğrenin
05 Yorumla- +1 yıl
Böyle bir genelleme yapman doğru değil dediğinin tam tersi durumlar da yaşanıyor
- +1 yıl
Elbette geneli öyle ama inan bana öyle adamlar varki ,,, sen misin benim karım dedirtiyor 🤦♀️
- +1 yıl
Evet ,, kesinlikle öyle...
Gizli Üye(25-29)+1 yılMadem birlikteliğiniz bu kadar zordu neden evlendiniz ki?
10 YorumlaDeğmez ya hemen ayril çocuk yoksa
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYapacak bir şey yok, kendi aranızda halledemezseniz, ayrılın daha iyi zorla hiç bir şey olmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDepresyona gerek yok. Hayatını yaşa. 5'er beşer geçiyor yıllar...
00 Yorumla
+1 yılSebep ne yani neden oldu bu olay neden bir kendine aor bir eşine sor
00 YorumlaOna karşı sevgin bitmişse ýada karşılıklı sevgi ve saygı bitmişse kusura bakma ama o ilişkiye ilişki demem bitmiştir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 779 cevap paylaştı. Anlıyorum seni konuşmaya ihtiyacım var ben dinlerim seni istersen fikirde verirm
00 Yorumla
+1 yılönce sakin ol ve
olayları değerlendir
kavgaların kaynağına in sebepler nedir00 Yorumla
+1 yılsonu var mı yok senden daha iyi bilen olmaz eger sonu varsa çaba göster her evde var ama sonu yoksa siddet varsa ayrılırsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMilletin bakışına göre hayatına yön verirsen bütün anahtarları onlara verip geri çekilmem gerekiyor herkesin başarılı olup olmayacağını yaptığı çabalar belirler bunuda kimse bilemez Anlayamaz kimseye kulak asma
00 YorumlaEvde durup arayı düzeltmek mi istiyorsun
Evde durmadan bu dediğini yapamazsın o yuzden ona göre taktik verelim00 Yorumla
+1 yılBazen sadece bir çiçek bile sizin aranızı duzeltecektir inanin
00 Yorumla
+1 yılZorla güzellik olmaz sonradan böyle sonuçlar doğuruyor iki taraf da istemeli
00 YorumlaSorun ne seni üzen.. anlatabilirsin bana bende ayni şeyleri yaşadım
00 Yorumla
+1 yılBirkaç gün uzaklaşın, hiç yazma arama iletişim kurmayın.. başka bir yere git istersen birkaç gün
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılonu mutlu etmeye calis ki mutlu etmenin en kolay yolu onanilgi gostermen aksam icin guzel sofra hazirla sonrasi yatak odasinda biterse muthis olur :
10 YorumlaNeden kotu once onu sorgula sebebini bul
20 Yorumla
+1 yılOlayi hemen canlandr knki rombtzm kismina gec
20 Yorumla
+1 yılEn iyi düzeltme yöntemi insan gibi ayrılmak
10 YorumlaBoşan çocuk varsa al yanında yeni bir hayat kur
10 YorumlaSorun neyse oturup konuşun.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 977 cevap paylaştı.
+1 yılDaha çekici olmaya çalış onu cezbetmelisin...
00 Yorumla Bende aynı şeyi yaşıyorım 3 yıldır
00 Yorumla- Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer