Ben hukukçuyum genel olarak tartışmanı için ağlamam ama eski eşimle oglum yüzünden bazen kavga ediyoruz ve ağlıyorum neden böyle?

Eski eşime hep kavga ediyorduk ve ayrıldık ama bir oğlumuz var küçük olduğu için sık sık bir araya geliyoruz ve annesi ve kendisin buyutmesini istiyor barlası ama velayet bende... hala ona karşı birseyler mi hissediyorum bilmiyorum onugorünce mutlu oluyorum ama bir yöndende beni çok kırdı hep annesi önceliğiydi geceleri ayrılmakla hata mı yaptım diye düşünüyorum onun başka bir ile olma düşüncesi beni çok korkutuyor ne yapacak bilmiyorum

Ben hukukçuyum genel olarak tartışmanı için ağlamam ama eski eşimle oglum yüzünden bazen kavga ediyoruz ve ağlıyorum neden böyle?
Cevapla