Kaynanamla dayanamayıp tartıştım sizce haksızmıyım?

cumartesi günü eşime çıkmak istedigimi söyledim bende dışarda ablamlaydım o işten çıkacak yanıma gelecek diye düşündüm ama bana sürekli kaçta çıkacağım bellisiz diyip duruyor. Bende ona yazıyorum sürekli naptın işte yanıma gelirsin biraz gezeriz filan diyorum sonra Baktım ses seda yok artık eve geçeyim dedim vardıgımda aradım bi baktım annesi gilde kırıldım doğal olarak çünkü dışarı çıkalım diye bekliyorum ben haftalardır çıkmıyoruz. Sonrasında ben tabi tirip attım ama kırıldım yani çünkü haftalardır dışarı çıkmamamızı bir kenara bırakıyorum bende çalışıyorum işim çok stresli onunda işi stresli diye etrafında pervane oluyorum bir dedigini 2 etmiyorum ayak masajlarına kdr yapıyorum bu cumartesi çıkalım dedim sadece. aradan saatler geçti ben aglamaktan gözlerim şişti tabiki saat 9.30 olmuş hadi gel beni al çıkalım dio bende gelmem dedim artık annesi ile alakalı içime attıgım her şey gün yüzüne çıkmaya başladı orada kal sen bugünndedim tirip attım. Sonrasında saat 11.30 oldu bu hala gelmiyor bir aradım ki engelliyim. Annesini aradım anne napıyorsunuz cihan ordamı dedim pağoça yaptık çay içiyoruz kızım ben cihanı bırakmadım sende gel diyo bana yarın izinlisin gel dio benide artık kim tutar dedim ben dedim kocamın gelmesini bekliyorum ben sizi arayıncamı bana gel diyorsunuz sabahtan beri neden beni çagırmadınız da şimdi çağrıyorsunuz dedim. Oda dururm tabi saydı sayıştırdı bende saydım sayıştırdım ama saygı çerçevesi için de sadece biraz sesim yükselmiş tiz çıkmış olabilir. orada kalsın gelmesinndedimm. Bunun sebebi artık birikim arkadaşlar çok sıkıldım. Sürekli annem babam annem babam. Haftanın 3 günü orada olmamıza ragmen adama yetmiyor. Bir mekandan dönüşte mutlaka ugruyoruz bir yere gidicek olursak mutlaka ugruyoruz gecenin bir vakti oraya geçmek istiyor şaka gibi yani artık doldum taştım annesinede patladım. O kadında da suç o saat olmuş hala göndermio eşimi arıyorum engelliye düşüyorum. İnsanın zoruna gidio bunu hakedecek naptım dio evet tirip attım doğru. Ama her defasında koşa koşa annesi gile gitmesi orada kalmak istemesi geç saatlere kdr gelmemesinden artık gına geldi. Böyle işte durum bu.

Kaynanamla dayanamayıp tartıştım sizce haksızmıyım?
Cevapla