Eltimle kavga ettik eşim beni haksız buluyor lütfen bide siz söyleyin kım haksız?

Eltimle yakın oturuyoruz bayramda benim evime geldiler çoluk çocuk akrabalar derken iki tepsi tatlı açmıştım bir buçuk tepsi yendi sinir oldum eltim de tatlı açmıştı dedim sizin tatlılar duruyor hep benden yediniz getir de birazda senınkınden yiyelim anam bu bı anda ters yaptı bı tatlının lafını ediyorsun yemek için açmadın mı zaten diye birde dalga geçer gibi konuştu, bende yanlış tarafa çekme ben enayimiyim senın tatlılar duruyor benımki bitti dedim beni salak sanma dedim sinirle kalktım yanından , eşim duymuş olanları malesef beni haksız buldu bir ton bagırdı sen ne biçim insansınlar lafını etmişim bir tatlının bir sürü hakaret etti çıktı gitti anasılgıllere benım dedikodumu yapıyorlar kesın evde yanlız aglıyorum, özür dilemezse asla konusmuycam eşimle bilemıyorum sizce gerçekten ben mi suçluyum?
Eltimle kavga ettik eşim beni haksız buluyor lütfen bide siz söyleyin kım haksız?
Cevapla