Karımı dövdüm, ama haksız değilmi? yardımcı olabilir misiniz?

birlekte olurken, beni s**t** , dedi
dona kaldım, öyle. kalbime ağrı çoktü. hiç ummazdım ondan. ne diyorsun ya sen dedim, benden bir kere duymadığı ağır küfür
ler ettin. çok fena bagırdım, elim ayagım titremeye başladı.
yumruk atmadım ama, 10 a yakın tokat attım. yüzü kızardı, bacagına vurdum. karışıklık vermedi,
hiç birşey demedi, çok agladı
ben salona, gittim. hâlâ olayın etkisindeyim.
bakıyorum öyle.
ağlama hissi geldi. keşke vurmasaydım o kadar, agladıgını ilk defa gördüm. ama içimde hâlâ öfke var. Telefonu nu aldım, beni aldattığını düşünür oldum. hiç bakmazdım, kurcalamazdım, güven irdim ona. şifreli yüz bulmasın diye sormadım. hâlâ bende.
hiç gitmedim yanına, salonda uyudum. sabah oldu topla kıyafetleri dedim. aile sinin evine bıraktım. hiç konuşmadım. sonra babası aradı, ne oldu diye. birde bagırıyor kızımı mı dövdün dedi. bende kızına sor dedim, hatasını anlayana kadar. gelmesin, hatasını anlasın 1-2 ay. dedim. bizimkileri aramışlar. onlarda bana yükleniyor, git karını al diyor lar. siz karışmayın dedim, kapattım direk.
eve gelince, onun yokluğunu hissediyorum,
hem pişmanlık, hem öfke var
.
bundan sonra, ne yapayım?
boşanmak istemiyorum;
Güncellemeler
+1 yıl
başkasına sk** dedi. (cuckold) diyor

bana dese niye tokat atayım, malmısınız
Güncellemeler
+1 yıl
kadınlar da, kendileri çok temiz kalpli ya.
kendilerine laf yok.
eşiniz varken, başka birisini istiyor yatakta.
böyle pislik kadınlar sınız işte.
Güncellemeler
+1 yıl
boşandık
Karımı dövdüm, ama haksız değilmi? yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla