Eşim beni dövdü ben de intikam için onu aldattım. Bosaniyoruz. Adil mi bu?

Çok üzgünüm keşke böyle bitmeseydi ama şeytana uydum. Dayak yemek çok ağırıma gitti. Onu aldattım ve bunu ona itiraf ettim. Şimdi Bosaniyoruz. Keske bunlar olmasaydi. İçimi dökmek istedim kusura bakmayın arkadaşlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Onu her seferinde affediyordum. Bunu bir nevi ona geri dönemeyecek duruma gelmek için yaptim. Bosanacagimizi biliyordum. Keske bu raddeye gelmeseydi.
Eşim beni dövdü ben de intikam için onu aldattım. Bosaniyoruz. Adil mi bu?
Cevapla