Eşimle tartışırken dayanamayıp ağlıyorum hemen bunu nasıl yenebilirim?

O kendini çok güzel ifade edebilirken ben ise ağlıyorum dayanamıyorum hakliyken haksız durumuna düşmekten çok sıkıldım gerçekten onun da işine geliyor benim ağlamam tamam ağlama yok bişey ben sana bişey demiyorum diye üste çıkıyor bağırıp çağırırken iyiydi diyorum o zaman sende bağır diyor ama ben hep ağlıyorum çünkü kimsenin bana bahirmasini istemiyorum bu durum çok canımı sıkıyor 😔

Eşimle tartışırken dayanamayıp ağlıyorum hemen bunu nasıl yenebilirim?
Cevapla