Sevgilimle çok kavga ettik şimdi ufak bir tartışmada sürekli ağlıyor? haklı haksız önemli değil susmak zorunda kalıyorum?

Eskiden çok kavga ediyoduk şimdi az ama az da olsa ufak bir tartışmada ağlıyor. İstediklerimi söyliyemiyorum ağladığı için haklı haksız konuyu kapatıyorum? bu hep böyle mi gidecek? çıkmaz sokakta gibi hissediyorum.

Sevgilimle çok kavga ettik şimdi ufak bir tartışmada sürekli ağlıyor? haklı haksız önemli değil susmak zorunda kalıyorum?
Cevapla