- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s +1 yılÇok tehlikeli bir durum aslında o aşama. Yani bence her zaman bir adım geri de durmak en iyisi. "Bu ilgi karşı taraftan her an gidebilir, benden de gidebilir" diye düşünürsek bir adım geri durabiliriz temkinli olabiliriz diye düşünüyorum.
Bu şekilde düşününce kendimi kaptırmıyorum😂17 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle düşünmek lazım. Çünkü insanın duyguları mum gibidir. Yanar yanar ama bir yerde biter ve normale döner. Fazla romantik yaklaşan adamdan kaçmak lazım alsfkjf
- +1 yıl
Ağzı çok iyi laf yapan adamdan da kaçmak lazım 😂
- +1 yıl
Ağzı iyi laf yapan adamın ağzına bandı yapıştırırsın tehlike ortadan kalkar adklfjlkf
- +1 yıl
Aşırı mantıklı
- +1 yıl
Mantık bizim işimiz ajklsdf
- +1 yıl
@UykuHuzurr0o Daha önce aşık oldun mu? Bu yaklaşımınla aşık olabilir misin?
- +1 yıl
Daha önce aşık oldum. @Lindorinand
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılBende o iş farklı işler.
Yoğun ilgi gösterdi diyelim. İlgimi çekti... Sonra ilgisini kesince ben küserim kapatırım ona kendimi. 😄 İlgi severim. İlginin daim olmasını isterim. Sorsun merak etsin peşime düşsün.. Öyle severim ben 😄
16 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar ilgi o kadar sevgi mi asjdkff
- +1 yıl
Valla kurutmasın karartmasın kalbimi... Ben severim çok severim. Çok da fedakar biriyim. Çalışma prensibim bu şekilde... İlgi ve sevgi ile çalışıyorum ben 😄
- +1 yıl
alsdkjf çalışman için yakıtını vermek gerekiyor o zaman
- +1 yıl
Tabii ki.. Yakıtsız olmazzz. Her şey karşılıklı. Sevmeyecek, ilgi göstermeyecek ama sevgi bekleyecek... Olmaz öyle
- +1 yıl
Haklısın olmaz. Ne kadar etki o kadar tepki demişler
- +1 yıl
Aynen.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılFlörtte kalmak mümkün olmuyo mu
13 Yorumla- +1 yıl
Nooo mümkün değil. İlgi kaybolup gidecek bundan kaçış yok akldsjf
- +1 yıl
No boyfriend yes huzur jsjsjs
- +1 yıl
asdkljfk no bofriend no huzur okey? asjdklf
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır ben kaptırmazdım mantık ve hislerimi her zaman bir arada yürütürüm kanka
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi öyle yapmak kanka. Fırtınaya kapılmamak lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılNo no no asla erkeklerin bu konuda ne kadar sinsi yalancı sahtekâr güvenilmez olduklarını iyi biliyorum
31 Yorumla- +1 yıl
ajkdlf mecbur. rekabet var ajkdslf
+1 yılSadece flört aşamasında gösterilen ilgiye karşı her daim temkinliyim alışmam
30 Yorumla
+1 yılAşırı tehlike içerir. Dangerr yaklaşmaaa. Yazısı olmalı böylelerinin üzerinde. Bak çok ciddiyim he. Bir kez bu durumla karşılaştım. Boşlukta olduğum dönemdi ve gerçekten ilgi gösteriyor seviyor sanmıştım. Yemekler gezmeler, Mecnun ve Ferhatın bile söylemediği iltifatlar mi dersiniz. Eee sonuç çıktığın o dağın tepesinden yere çakılmak gibi bişey. Siz siz olun ilk zamanlar aşırı ilgi gösteren insandan kiz/erkek farketmez uzak durun. net
31 Yorumla- +1 yıl
askdfj erkekler bu konuda şanslı
Kesinlikle bu ilgiye kendinizi kaptırmayın. Özellikle bipolar bozukluğu olan ve narsist olanlardan biri ile karşılaşırsanız bu bahsettiğinin kat kat fazlasını görürsünüz ve sonuç olarak içinden çıkamayacağınız bir döngüye girersiniz. Yani çok az ilişkide başta çok yoğun ilgi oluşturulur. Genelde sağlam adımlar ile ilerlenir. Dolayısıyla bu duruma girmemek lazım.
10 Yorumla
+1 yıl5 yıldır aşka küsen birisiyimdim ve daha yeni arkadaşımın sevgilisi geldi kız kuzenine tatile, bende kuzeniyle ilk gün baya iyi anlaştım kızdan hoşlandığımı 2'ci gün anladı ve bana 4 gün boyunca soğuk yaptı konuşmak istemedi benimle sonrasında arkadaşım söyledi eski sevgilisine dönme çabasında ve o eski sevgiliside terk etmiş onu artık tamamen aşka inancım kalmadı benim gibi birisini kaybetti ömrümde ne ilişi olarak bir insana ihanet ettim nede normal arkadaşlığımda
13 Yorumla- +1 yıl
Seni yara bandı olarak mı kullanmış
- +1 yıl
ilk gün çok iyi anlaştık baya Bi 3 saat falan konuştuk sonraki gün arkadaşımın sevgilisinin kardeşi bu durumu sorun etti kuzenine benimle niye yalnız bırakıyorsun diye kıza tepki göstermiş sonrasında da 3 gün boyunca yanlarında durdum ama kız benimle konuşmaya bile tenezzül etmedi konuyu açmaya çalışmıştım mesaj üzerinden ama konuyu kapatalım uzamasın diyip geçiştirdi sonrada kız eski sevgilisine dönme niyetinde olduğunu anladım ve bu durum gerçekten zor bir durum
- +1 yıl
Haklısın çok kötü bir durum. Allah bir daha yaşatmasın
+1 yılEskiden olsa evett derdim bu soruya.. ama artık kim ne kadar yüksek gelirse o kadar geri adım atıyorum.. samimiyetsiz ve inandırıcı gelmiyor
33 Yorumla- +1 yıl
Kendini kaptırmak biraz tehlikeli oluyor haklısın. Temkinli olmak lazım. Hatta normal olması için karşı tarafa telkinlerde bulunmak lazım
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
@derinmavi27 Bence yüksek gelmeyen adam da sakin bir şekilde oyun oynuyor olabilir.
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Tam duygusal boşluk anıma denk geldi birisi, fazla kaptırdım bir an. Duygularımı kontrol altına almam biraz zamanımı aldı 😅
110 Yorumla- +1 yıl
Duygusal boşluktayken dikkatli olmak lazım. Hiç istemediğin birine bile tutulabiliyorsun asldjkf
- +1 yıl
İnsan boşlukta düşerken çürük bir dala veya bir yılana bile tutunabiliyor askljfld
- +1 yıl
Kesinlikle aljkfdadf
- +1 yıl
- +1 yıl
u +1 yılEtiketleyememişim kusura bakma.
Aynen öyle tabiki @Lindorinand- +1 yıl
+1 yılYaş 21 tecrubelerden ireli gelerek artik ilk başta verilen yogun ilgiye inanmiyorum çünkü hepsi sahte)))
15 Yorumla- +1 yıl
İstemeden de olsa kendini kaptırdığın olmuyor mu? Sana başta yoğun ilgi gösteren birinden kaçar mısın?
- +1 yıl
Ilk oncelerde oluyodu ama sonra o ilgiyi gormeyince sogudum
- +1 yıl
Peki ilgiyi kesmek demeyelim de, başta çok yoğun ilgi gösterip ondan sonra o yoğun ilginin normal seviyeye düşmesi senin için problem olur muydu? Yani başta her gün çiçekler alıp şiirler yazan adam sevgili olunca bunları yapmayı bırakması ve sana normal ilgi göstermesi senin için bir problem teşkil eder miydi?
- +1 yıl
Hayir olmazxi
- +1 yıl
Peki cevaplar için teşekkürler
- Aşk İlişkileri konusunda 508 cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef evet. Eskiden böyle değildim ama bu adam çok iyi
27 Yorumla- +1 yıl
Hangi adam iyi?
- +1 yıl
Benimki ama gerçekten dediğin gibi baştaki aşırı ilgi zamanla sönüyor ve hep arıyor insan
- +1 yıl
Evet o yüzden sana aşırı ilgili yaklaşan birine temkinli yaklaşmalısın ve ona bu saçmalığı kesmesini, sana normal yaklaşması gerektiğini söylemelisin
- +1 yıl
Çok haklısın ama şu an bir ilişki içindeyim bu durum çoktan yaşandı. Ve hep kendimden şüphe ediyorum ilgisi azaldıkça acaba benden sıkıldı mı diyorum. Bu arada o da böyle hissetmiş. Çok yanlış böyle ilişkiye başlamak.
- +1 yıl
Evet bazı ellerde bu şekil başlangıçlar ayrılıkla sonuçlanabiliyor. Sen adamın o yüzüne alıştıktan sonra normal hali sana yabancı gibi geliyor. Senden sıkıldığını sanmıyorum sadece yoğun duyguları azaldı normale döndü
- +1 yıl
Normal işte acı veriyor ne biliyim. Havalarda uçmaya ilgiye sevgiye insan alışıyor. Yavaş yavaş düzeleceğiz.
- +1 yıl
Evet ona alışmak kötü
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle bir şey oluyorsa eğer, o kişi narsist bir partnerdir. Bu normal olması gereken değildir...
11 Yorumla- +1 yıl
Aaaa ben narsist miyim. Hiçte bile aslfjkf
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvet kaptırırım sonra bi bakarım adam ortada yok a aa 😂
15 Yorumla- +1 yıl
asdfjlk adam halen yanında ama sadece başta gösterdiği ilgiyi sana göstermiyor asdfl
- +1 yıl
Genelde kaybolurlar ortalıktan ilgiyi azaltmakla kalmaz sadece
- +1 yıl
Yok ya adam başta tavlamak için ekstra ilgi gösteriyor işte ama sonra tavlayınca da normale dönüyor aklsdjflj
- +1 yıl
Direkt engel
- +1 yıl
asjdflk mantıklı
+1 yılİlgili geri çekiyorsa nasıl kayboluyorum görür sihirbazlık becerilerinerini.
130 Yorumla- +1 yıl
Yeniden sana ilgi göstermesi için peşinden koşmaz mısın?
- +1 yıl
Yooo acemiler yapar onu
- +1 yıl
Sen ortadan kaybolduktan sonra yeniden peşinden koşup sana ilgi göstermeye başlarsa ne yaparsın?
- +1 yıl
Hiçbir şey bunlarla uğraşamayacak kadar yorar beni git geller.
- +1 yıl
Yani bir kere ilgiyi keserse o kişi senin için bitmiş mi oluyor?
- +1 yıl
Kesinlikle. Ama ilgi olarak bakmak çok tuhaf oldu şimdi. Sonradan değişmesi diyelim. 1 gün değil 1000 gün değil sonsuz olmalı. Olmuyorsa demek ki rol yapmıştır.
- +1 yıl
Cevaplara baktım da hiçbir kadın yemiyor artık sevgi gösterisini. Ne diyelim go grill 😛
- +1 yıl
Rol olarak düşünmemek lazım. Duygular başta rayından çıkmış gibi oluyor ama sonra rayına oturuyor. Yani aslında adam olması gerektiği seviyeye iniyor ama başta o kadar çok ilgiden sonra normal hali sana anormalmiş gibi gelmeye başlıyor
- +1 yıl
Bu haksiz savas. Ve bunu artık baksana hiçbir kız yemiyor. Ne diyelim goshting sırası kızlarda 😛
- +1 yıl
aslkdf yani aslında bu canlıların doğasında var. mesela hayvanlarda ilk başta şekilde şekile girip dişiye kur yapıyor ama dişiyi tavladıktan sonra bitiyor onlar. Kandırmaca olarak düşünmemek lazım. Tanışma ritüeli gibi bir şey. Ayrıca ghosting falan yapmayın yazık günah akjldfsf
- +1 yıl
O zaman gaslighting öneriyoruz sayın ekmek kırıntısı. Love bombing yenmiyor artık aaa. İnsanları hayvanlardan ayıran şeyler olmalı.
- +1 yıl
Kızlar iyi gaslighting yapar. En iyi bildikleri şey zaten adlksjf
- +1 yıl
Sende de var o potansiyel hissettim buram buraam
- +1 yıl
asdlfjla var gibi biraz ama yine de kızların eline su dökemem aldsfkj
- +1 yıl
Ahh bence yarışabilecek kadarsin 😛
- +1 yıl
Nereden anladın alkfdj
- +1 yıl
Beni ikna etmeye çalışmandan 😛
- +1 yıl
Peki ikna edebildim mi? asdfjkl
- +1 yıl
Etmiş gibi misin 😃
- +1 yıl
Edememişsem o zaman manipülasyon konusunda iyi değilim demektir ve sen haksız çıkmış olursun asljkdfljkf
- +1 yıl
Zndnddndndnd bir erkeğin olabileceği kadar zekisin 😛
- +1 yıl
Hakaret mi ettin akldjfd
- +1 yıl
Djdjddjdjdjd neden öyle düşünüyorsun 😛
- +1 yıl
Çünkü sende bir erkek düşmanlığı sezdim alskjdf
- +1 yıl
Aksinee erkekleri daha çok savunurum 😃 ama bu kadınların ayarlarıyla oynamayan erkekler için geçerli 😃
- +1 yıl
O zaman ben bu savunma hizmetinden faydalanamıyorum alkjsdfl
- +1 yıl
Djdjdjddndn sen bu love bombing işlerine çok hakimsin ürperdim diyelimmm 😛
- +1 yıl
Evet ama ben birden kesmiyorum alıştıra alıştıra kesiyorum adskjlfk
- +1 yıl
Az love bombing mı bu da 😛
- +1 yıl
Ne olduğunu çözebilen yok ajkdlfklj
+1 yılEvet kaptırırım ilişkide fazla ilgi değer alıp vermek isterim kişi bana nasıl değer versede aşırı derece kişiye ilgi ve sevgi gösteririm bunu onunda yapmasını isterim yapmassada kırılırım
10 Yorumla
+1 yılO aşırı ilgiden sonra deli gibi aşık oldum ilk kez, sonra o ilgi gitgide azaldı bende kendimi yedim durdummm aferimm
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır yalandan geliyor o ilgini bana. Adı konana kadar kendimi kaptırmam. Sevgiliyken de fazla kaptırmam.. Hayat çünkü her şey olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKaptırınca hayal kırıklığına uğrama ihtimali yüksek o yüzden tedbirli olmakta yarar var
15 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi bir tedbir alırsın?
Cevap sahibi+1 yılHer dediği cümleye umut bağlamam. Yaptigi her harekete aşk anlamına bağlamam
- +1 yıl
O zaman adam duygularına karşılık bulamamış gibi hissedip gitmez mi?
Cevap sahibi+1 yılİnsan zaten sevildiği zamanlar hisseder davranışlarından sözlerinden yani eğer sevdiğini hissedersem ona göre hareket ederim ama konuşmak için konuştuğunu farkedersem de hayatımdan çıkarırım
- +1 yıl
Haklısın ezbere konuşan adamdan uzaklaşmak lazım
+1 yılhayır çünkü biliim ilk söylenenlere değil son yapılanlara bakmak lazım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılkaptırmam ya flört çok basit bi durum o kadar dikkate almıyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır. love bombing falan filan bana sökmez. Ben bi patolojik narsist baba kılıklı asagilik bi herifin kızıyım. Erkekleri gözünden tanırım. Lafla peynir gemisi yürümez. Adamin aklını alırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBu neredyse hep böyle olmuştur. Bazılarıda komple kendini çekerler.
10 Yorumla
+1 yılÇok çabuk kapılıyorum bu özelliğimi hiç sevmiyorum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılİlgiye muhtaç olanlar az ilgi gördüm diye kaptırır ancak kendini
10 Yorumla
+1 yılKişiden kişiye değişir bu durumm öyle kişi olurki onunla zamanın durmasını istersiniz öyleside olurki sırf gününüzü keçirmek için sohbet edersiniz.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilim ve flortum olmadı
12 Yorumla- +1 yıl
Flörtün olsaydı yoğun ilgiye kendini kaptırır mıydın?
- +1 yıl
Evet
Hayır. İlk defamı ilgi görüyorum ne kapılayım
13 Yorumla- +1 yıl
İlgi kesilince kendini boşlukta hissetmez misin?
- +1 yıl
Haklısın. Kimse vazgeçilmez değil
Gizli Üye(30-35)+1 yılsonunda büyük bir hayal kırıklığı olması muhtemel bir durum
11 Yorumla- +1 yıl
Evet hayal kırıklığı ile sonuçlanıyor
+1 yılYoğun ilgiyi sevmem
15 Yorumla- +1 yıl
Neden sevmezsin? Bir gün bitmesinden korktuğun için mi?
- +1 yıl
Her şeyin bir dengesi olması gerektiğini düşünenler denim bu sayede uzun soluklu güzel bir ilişki olabilir
- +1 yıl
Haklısın en sağlıklısı normal başlayan ilişkiler. Sonradan değiştin muhabbetleri de olmuyor hem. İlk gün ki gibi odunsun diyorlar ama en azından ilk gün ki gibi romantik değilsin demiyorlar aldkjflk
- +1 yıl
Ahaha çok da odun olma da 😄
- +1 yıl
aldsfjk ben ıslak odunum. tam odun değilim alksfjd
+1 yılYoğun ilgi beni bunaltır o yüzden soğuyabilirim.
13 Yorumla- +1 yıl
Yani yoğun ilgiden kasıt hayatına müdahale, kısıtlama falan gibi değil de çiçekler, böcekler, şiirler, romantizmler falanlar filanlar gibi şeyler. Yine de bunalır mısın?
- +1 yıl
Evet bunalırım. Normal konuşmayı seviyorum. Arada bir böyle şeyler olunca daha mutlu olurum. Sürekli olursa sıkılırım.
- +1 yıl
Haklısın bir ilişkinin normal başlaması daha sağlıklı oluyor. Yoğun başlayıp sonradan normal hale gelen bir ilişki sağlıksız oluyor
Kaptırmamak için kaçıyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Flört aşamasında sana yoğun ilgi gösteren birinden uzak mı durursun?
- +1 yıl
En iyisi bu sanırım. Çünkü yoğun ilgi elbet bir gün bitiyor
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Ilgi manyagiyim, hep ilgi isterim
112 Yorumla- +1 yıl
Bir yerden sonra ilgi kesilince ne yaparsın?
- +1 yıl
Elektrik kesintisi gibi olur, hayat durur. Bende jenerator aramaya baslarim
- +1 yıl
Yani aldatır mısın?
- +1 yıl
Hayir, otomatikmen biter. Her zaman b planim hazirdir
- +1 yıl
B planın ne olur?
- +1 yıl
Ilgisini gosterecek, yeni birini ararim
- +1 yıl
Peki sen kendini geri çektikten sonra sana yeniden yanaşıp ilgi göstermeye başlarsa ne yaparsın?
- +1 yıl
Kaybeder beni
- +1 yıl
Geri dönüşü olmaz diyorsun
- +1 yıl
Biten biter bendr, gidene kal demem. Gidenin arkasindan, kagit mendil islatmam
- +1 yıl
Filmin sonu geldiyse bitmiştir diyorsun. Anladım, cevaplar için teşekkürler
- +1 yıl
Yonetmen ve basrol ben oldugum icin. Bitis zmaanina da ben karar veririm. Bir sey degil hoscakal..
+1 yılÇok konuṣan boṣ konuṣur ben bana ayırdıgı zamana bakarım Laga luga istemem
10 Yorumla
+1 yılasla asla biliyorum kesinlikle flört asamasinda davranılan o ilgi alaka gerçek değil biliyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer zaman yaptığım şey
11 Yorumla- +1 yıl
Peki neden yapıyorsun?
Kaptırdım. Ve tavsiyem kaptırmayın. Canınız acır.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. O yaşları çoktan geçtim
10 Yorumla
+1 yılOna da kaptırıcaksak biz naneyi yedik
10 YorumlaMaalesef öyle oluyor 🤦♀️😀
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılülke kızı verecek diye atılan sahte taklalar
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 425 cevap paylaştı. Ben kaptırdım hoş olmadı, daha temkinliyim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kaçıyorum 🙄
12 Yorumla- +1 yıl
Kaçmak daha iyi aslkjdd
- +1 yıl
Mıç, mıç, ay darlandim
+1 yılAv olmammm😎
13 Yorumla- +1 yıl
Sen avcı mısın asdkjf
- +1 yıl
Kimbilr🤷♀️😅
- +1 yıl
Allah bilir adsklfj
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu yaşadım bir kere bır daha asla kapılmam...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu genelde erkekler yapar
11 Yorumla- +1 yıl
Evet benim de gördüğüm genelde erkekler yapıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılAy en nefret ettiğim şey hep ilgilenilsin ya
00 Yorumla
+1 yılHayır.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,2b cevap paylaştı.
+1 yılKaptiririm
10 Yorumla herhalde kaptırırdım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılBeni soğutur
10 Yorumla
+1 yılNerde çokluk orada bokluk derler
10 Yorumla
+1 yılKaptırmam.
10 Yorumla
+1 yılHayır
10 Yorumla
+1 yılHayır fos olduğunu biliyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHislerime bağlı.
10 Yorumla Kaptırmam hatta itici bulurum fazlasını
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvet
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
+1 yılKaptırmam..
10 Yorumla
+1 yılevet.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Evet kaptiririm
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 671 cevap paylaştı.
+1 yılilk 2 ay hiç şaşmaz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılYok.
10 Yorumla - Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 