Mesela kadınlar sürekli ilgi, ilgi, ilgi derler... Çok fazla ilgi gösterilice de bunaldıklarını dile getirirler.


Mesela kadınlar sürekli ilgi, ilgi, ilgi derler... Çok fazla ilgi gösterilice de bunaldıklarını dile getirirler.


Fazla ilgi sevdiğim insanlardan gelince hoş yani. Hele sevdiğim adamdan gelirse, elbette şımartıyor. Bunalmam asla. :D millet ilgiye hasret ben ilgisizliğe durumu bu. Biriyle ilgilenmek ona verdiğin değeri gösterir
Yani aslında ilgi gösterdiğin kişinin sana ilgisine göre şımarma veya bunalma durumu ortaya çıkıyor 🤔
Bunalma hiç olmuyor tabii 😅
Ben çok fazla ilgi seviyorum ama tabi ki de herkesten değil sadece aşık olduğum sevdiğim kadından çok ilgi görmeyi isterdim ben. bu yüzden de ilgi herkesten gelince zaten bana samimi gelmez ve beni rahatsız eder. zaten günümüzde kimse kimseyle gerçekten tam anlamıyla sevdiği için ilgilenmez muhtemelen bir çıkarı olduğu için ilgilenirler
Kimin gösterdiğine bağlı.. Yoksa ilgi gösterdiğimden ilgi beklerim, ilginin altında bırakırım. 😄
İlginin altında kalınca bunalıyorlarmış, kısıtlanıyorlarmış, özel hayata müdahale oluyormuş, bilgin olsun 😂
O benim problemim değil.. 😅
Eywallah.. 😄
Rica ederim 😂
Beni şımartmaz...
Bunaltır mı 🤔
Evet böyle sürekli mıç mıç olunursa daralırım bunalırım.😄
Hımmm 🤔 demek öyle 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Çok düşünceli gördüm seni.😄
Düşünmemek elde değil 🤔
Neyi düşündün bu kadar.😄
Demek ki mıç mıç olmamak gerekiyormuş : )) öğrenmiş olduk sayende : ))
Peki? "mıç mıç" ikilemesinin Türkçe açıklaması nedir acaba🤔 yani bu konuda beni aydınlatırsan ona göre tecrübe edinelim : ))
Teşekkür ederim.🥳🥳
Rica ederim😘😘
Cevap
25Cevap
İnsan kendini bilirse ne şımarır ne bunalır herkes aynı değildir ilgi manyağı çok karakter ile ilgili bu.
İlgiyi kimin gösterdiğine göre değişiklik gösterir..
Hem bunaltıyor hem de soğutuyor. Bir ilişkide fazla ilgi görmek sanki hayatımı gasp ediyormuş hissi yaşatıyor bana
İlk defa yapılan görüşlere göre farklı bir görüş geldi 🤔 Çok fazla ilgi sevdiğin kişiden gelse de mi bunaltıyor ve soğutuyor 🤔
Evet. Devamlı ben olayım ben ben ben diyen birine karşı insanlar nasıl bunalmiyor ben de bunu anlamıyorum. Ben bir ilişkinin kişisel alana sızacak kadar merkezi yaşanmasını sevmiyorum. Aşkı nefrete dönüştürüyorlar, yaşam alanlarını gasp ederek.. haberleri yok
İlginin kimden geldiği çok önemli.
Sevdiğim birisinden geliyorsa bu ilgi asla bunaltmaz. Sevmediğim samimiyetim olmayan birisinden gelen ilgi bunaltır hatta hoşlanmadığını söylediğim halde bol bol ilgi gösteren insanlar gözümde psikopat sapık olarak gözüküyor
Ben normalde ilgiden hoşlanan biri değilim, hele dış çevreden hiç istemem ilgi falan. Bunalırım. Arkadaşlık ilişkilerim de buna dahil. Ancak sevdiğim insansa, o ilgi beni bunaltmaz. Bu konuda istisna oluyor. Şımarma durumu da olabilir illa ki ama sevdiğim birinden ilgi görüyorsam ben de kat ve kat gösteririm. Şımartırım.
Hoşlanmadığım kişiler bana ilgi gösterdiği zaman sıkılıyorum ya ama sevdiğim kişilerin bana ilgi göstermesi hoşuma gidiyor 😽
Insanın anatomisinde ve böyle bir şey var maalesef çok fazla ilgi gösterdiği zaman böyle kendini bir şey zannetme durumları olabiliyor
İlgiyi hak edene vereceksin.. hak etmeyen birine verirsen işte o zaman eşeği adam olduğuna inandırmaya başlarsın... altın semer vurmuşlar peki ne olmuş esseklik baki kalmis.. semerin altın olması değiştirmiyor sonuç olarak... Hak edene ettiği kadar fazlası kişinin kendinin kul. hakkina girmesi artık...
Ayrıca seven kadın ilgi ister istemiyorum diyen kişiye ısrar etmenin bir anlami Yok..
Seven sevilen kişi ilgi ister bekler ve sıkılmaz... ben sıkılmam açıkçası
Herşeyin dozunda olanı makuldur fazlası her daim sıkar beni. İlgi severim hayatıma aldığım insanlar bunaltacak kadar ilgili olmadı hiç bi zaman hep ölçülü davrandılar o yüzden deneyimleyemedim.
Sevmiyorum ben çok ilgiyi. Hep göz önünde olmak, bakılmak, ilgilenilmek vs benlik değil. Darlamasa beni kafi. Zaten ilgi istediğimde ben giderim yanına ‽
Aşırı olan her şey samimiyetsiz geliyor bana. İnsanın bir ağırlığı olmalı, seviyorsa bile derin hissettirmeli bence.. Yüzeysel ve göstermelik olmamalı.. Orta derece olsun ve samimi olsun..
Bu tam tersi erkekler için geçerli. İlgi versen kaçarlar, ilgini azaltsan ilgi verenini bulurum diyorlar.. Kadınlar bu konu da ne şımarır ne de bunalır..
Şu söze kesinlikle katılıyorum birde sevdiğim bir söz daha var “Ederinden fazla değer soytarıyı adam eder!”
Şımarık bir yapısı olan her türlü şımarır 🙄 benim yapımda yok, sevildiğimi hissederim aksine
Herkese gerektiği kadar değer hakettiği kadar vakit geçirmek gerekiyor
Fazla Bilgi zarar demekki yetinebildigimizi yetinelim 😅
Çok fazla ilgi görmediğim için bilemeyeceğim.
Fazlası, fazlası bunaltır beni. İlgiyle, hayata karışmayı birbirine karıştıranlar var
ben bunalıyorum sanırım kadınlar bu konuda biraz kararsız :)) ilgi olmayınca da söylendiğim doğrudur
İlgiden bunalınmaz, tadı çıkarılır. Bunalan sevmesini bilmiyordur. 🍁
İlginin türüne bağlı şımartadabilir, bıktıradabilir
Aşırı ilgi beklemem. Buna ilgisiz yaşamaya alıştım çünkü. Seviyeli veya az olursa daha iyi olur.
gerçektende çok başarılı bir söz ilk defa duydum desem yalan olmaz.
bu söz çok hoşuma gitti bu kadar güzel ve net anlatılabilirdi ancak
Dozunu erkek ayarlar onun ilgilen deyince abartırsanız bunalırız 😃
İlgi görmedik ki fazlasi nasıl yapar bilemedim 😂😂😂😂😂
Şımarmassında özgürlüğünün elinden alındığını hissedersin..
Sevdiğin insandan gelen ilgi bunaltmaz ama her zaman dozunda olmalı herşyin fazlası zarar
beni ilgi şımartmaz alışık olmasaydım belki şımarırdım ama
ben ilgi manyağıyım eşimde buna göre davranır beni bunaltmıyor
Bunalan ya da şımaran bir yapım olmadı. SEvdiğim adamdan gelen ilgiden asla sıkılmam
Sevdiğim insanlar san gelirse ilgi severim bunalmam
Bunalıyorum ben. Her şeyi bir dozu olmalı.
Çok fazla ilgi bunaltıyor
Etkilemiyo. Çünkü milleti tınlayan biri değilim
Çok fazla anlayışına bağlı olmak dışında... herşeyin sınırı var tabii kii mıçmıç süreklide bi sıkıcı ya :D
Karşımdakini seviyorsam asla şikayet etmem, çok hoşuma gider ama sevmediğim insanın ilgisinden bunalırım.
Şimartie bencr cok ilgi yani normal olabilir diye dusunuyoru..
İlgi görmek istediğim kişiden geliyorsa şımarıp mutlu olurum. Aksi takdirde bunalıp sıkılırım.
İte köpeğe tekme atın diyorum kızıyorsunuz sonra.
Bunaltır azı da çoğu da.
Şımartıyor ama bazen de boğalıyorum.
Ee biraz da kendini geri çekmeli doru sjjsjs
Kesinlikle doğru bir tespit
Çok fazla ilgi görmüyorum görsem değişmem
Şuana kadar fazla ilgi görmediğim için bilmiyorum.
İkisini de yapıyor...
Simartiyor bazılarını
Hoşuma gider ilgi. Şımarmam
Her şeyin ortası olması lazım. 🙂
Ben bunalan ve uzaklaşan taraftanim
ilgiyi gösterene bağlı..
Hiiiç ne bunaltır ne bişey. En çok sevdiğimdir 😄
Abi aşırı iyi ve haklı bir söz ya 👍
bunaltıyor
sevmiyorum gerçekten
Beni şımartmaz
Bunaltır herhalde abi
İlgiden nefret ederim
Buna var ya profil bile atarım 😂😂 ama şşşş
Hatta hem kadınlı hem erkekli iki tane atarım. Birbirlerini de çok güzel bulmuşlar zaten😂
Hayır, kişiliğim şımarmaya elverişli değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?