Sizce artan kadın ve erkek düşmanlığı ne zaman ve nasıl son bulacak?

Son 5 yıldır sürekli artan bir erkek ve kadın düşmanlığı olduğunu düşünüyorum. Bu düşmanlık yüzünden insanlar birbirlerini pek tabi doğarken seçemedikleri cinsiyetleri ve hem cinslerinin davranışları ile yargılamakta ve sorumlu tutmakta.

Bu durumun erkek ve kadın ilişkileri açısından özellikle güven sorunları bakımından çok büyük sorunlara gebe olduğunu düşünüyorum. Şimdi size soruyorum sizce bu durum ne zaman ve nasıl son bulacak?

Sizce artan kadın ve erkek düşmanlığı ne zaman ve nasıl son bulacak?
Cevapla