AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Kötü döneme denk geldin😄
Öyle oldu maalesef
Çok marifet sanki sonuçta yine ayrılıyorsun kskd
Marifet değil de insan bir süre sonra üzülüyor
Ayrılınca daha çok üzlüyorsun sevgili olayınıa sadece sevgili olarak bakıyorsun bi gün biteceğinise asla unutma
Ee napalim ölene kadar böyle mi kalalım Allah allah
Hayır ama dert etme dert edersen hep yanlışı bulursun tökezlersin sürekli
Aniden gelisen durumlar
Bence de öyle çok takmamak lazım aslında ama insan arada üzülüyor
Uzulme kiyamam
Teşekkürler yorumunuz için biraz daha iyiyim
Rica ederim ne demek ♥️
Bence acilen uyumalısın
O da olmuyo
Yanlış ilişkiler seni bekliyor desene
beklemiyordum umarım
Şanslısın kıymetini bil
Hiç şanslı değilim ekonomi kötü zaten en azından aşk hayatımız olsaydı
5 yıldır evliyim çok pişmanım
Evlenmeseydin
Yaptık Bi hata
Boş ver başına bela alıp napcan
Arkadaş ortamlarında da mı bulamıyorsun
boş ver olmaması daha iyi.
:DDD ergenken başlayup bitirdin mi
Abla
Benim de 30 senedir olmadı.
Yanlız değilmişim.
Çok net görünüyor aslında.
elini çarpsın erkek seçici olduğumuz için olmuyor
Airdropla atıyorlar
Kafam rahat. Dırdır çekemem.
Sen kaç yaşındasın ki 20 yıldır sevgilisizsin? 🤭
20 yaşında mısın
Vallaha buluyoruz bi sekidle
kafan rahat ıste ne guzel :D
Olmuyorsa dogru yoldasin
Kaç yaşındasın
Bende anlamıyorum bu insanları bu insanlar kim ve neden bu kadae seviliyolar
@elliffff sen daha çok gençsin. Çokça sevip sevileceksin. Hemen ne bu karamsarlık
Şu yaşımıza kadar sevilmediysek bundan sonra da sevilmeyiz
@elliffff yaşın 21 değil mi
Sevilmedik yaşı için 40 felan olmalısın
Nasıl bişey arıyorsun ki bulamadın
Çaban yok demek az da olsa.
Beni takip eder misin?
aynı ben aynı soruyu ben sorarım
Zorlaştırıyor ise güzelleştiriyordur abla
En iyisi bekar takılmak bi tanede fb bulacaksın ohh miss
Bak 66 tane erkek yazmış seç beğen al
Aynı düşüncedeyiz bir biz bulamıyoruz senelerdir
Ben de bulabilsem nasıl yaptıklarını
Sevgili yap bende bıktım tek tabancalıktan
Bende bu yasta yalnizim ne olmuş yani
Yetti kardeşim ben de sevilmek istiyorum sevmek istiyorum ya bu nedir. Allah boşuna bu kadar insan yaratmamis bir tanesi de benim olsun aga
O kişi evleneceğin adam. Ve evlenmene çok varsa her erkek yanlış erkek
🤌🏻👹
Tepkilere bak bardak taşmış artık 😂😂😂 yaz mevsimi bide yalnızlık harbiden adamın kafasına vuruyor
@redbulll3434 ahajdkakkfskd yeminlen ya
Daha faydalı şeylerli var hayatta
Ne mesela
YouTube’dan nasıl sevgili bulurum videosu bakmak sence ne kadar mantıklı?
Onun yerine herhangi kendini geliştirmek için bir şeyler yap….
Atıyorum dil kursuna gidersin orada zaten sevgili kendiliğinden olur…
Sosyal iyilik yapar çocuklar için biri gelir orada sana abayı yakar ….
Ama bunları sevgililik için yapmak saçma…
Ben sana bulim anında sevgili… ama sana faydası yokki sağlıklı bir şey değil bu
Ya canım biz de biliyorum çok önemli olmadığını o yüzden bu zamana kadar olmadı. 4 dil biliyorum tıp okuyorum bir sürü sertifikam var gönüllü işler yarismalar ile ilgili fakat hiçbir zaman bir adım atamıyorum adım atandan da uzaklaşıyorum uyandığımdan. Ben bunu sordum buraya. Hayattaki tek istediğim sevgili bulmak falan değil gördüğün gibi bu kadar şey yaparken insan yanında onu seven destekleyen biri olsun istiyor fakat böyle arkadaş bulmak bile zor. Ya insanlar çok şanslı böyle kişileri buluyor ya da öylesine sevgili oluyorlar.
Utandığımdan*
25 yaşındayım hiç sevglim olmadı.
İlginç
Ben de 20 canim
çirkin pasaklımsn yoksa kız
Yok canım güzelim ya
mesela nasıl bir güzelsnn neren dikkat çeker
Aynı soruyu kendime soruyorum.
Herkes yalniz ama kimse kimseyi begenmiyor
Aynen ben de öyleyim
Ee o zaman ağlamiyacaksin yavrum. Kimse kimseyi begenmiyor ama herkes yalniz nasil olcak bu iş?
Oluyo işte napalim yalnızlıkla lanetlenmisiz biz
Kovalamayinca o seni gelip bulacak ama armutun sapi üzümün çöpü dersen daha cok beklersin
Öyle olacak gibi gözüküyor. Cennete girersek artık huri mıdır Hayri mıdır ancak onlarla oluruz
icine kapanık mısın sen?
Al hepsi senin olsun.
Bende de aynı sıkıntı var yapacak bişey yok
21 yaşındayım daha sevgilim olmadı
Dur sana yardımcı olayım ben 😉
Dayı bir ayağın çukurda ne saçmalıyon zsjjsj
M**** sana cevap verende suç
Sjsjsjjsjs
Al benden de o kadar, imkansız da değil.
Gel sevgili olalım bende yalnızlıktan sıkıldım ya
Kanka bı ise de yaramiyolar çok da dert etme
Kızsın ama sevgilin olmadı ilginç
Evet olmadı
İlk kez duydum dindarmisin yanlış anlama onlar istemiyorlarda ona sordum
Değilim
Anladım
Sen istemiyor olabilirmisij
biraz abartmışsin
Seni tutan şey nedir
İnsanlara güvenemiyorum bir de bulmaya çok useniyorum
Güven sorunu herkeste var ama üşenme sorunu sana özgü olabilir suanlik
İkisi de var iste cikmazdayim
Bu sorunu aşmanın yollarını bulabilirsin
Sonuçta imkansız değil
Doğru dedin ugrasicagim sağ ol
Üşenirsin sen şimdi ama neyse
burada buluyorlar
burada bulacağına hiç bulmasın
Bulursun bence
Umarım Yaa teşekkürler canım ❤️
Rica ederimm 😊❤️
Kaç yaşındasın
20
20 sene önce sevgilinin olmaması zaten muhtemel bir şey
20 senedir yok işte sevgilim fkdkkd
Yap sende sana yazan hiç mi erkek yok :/
Var ama geri dönmüyorum internettekilere güven olmuyor
Güven veren kimse yok mu
Bulma daha iyi
Bu gidişle o da olmayacak
Nasıl yardımcı olacağımı şaşırdım
Niye ki kolay soru aslinda
Yani seni takdir ediyorum öncelikle bu zamana kadar kendini tutmuşssun, bu zamanda zor yani
Yani onun için bişey diyemedim
Ya 3-4 sene birini sevdim reddetti sonra iş güç kirginlik derken bir baktım bi 3 sene daha geçmiş yapayalnız kalmışım
Evlenme gibi bir niyetin olmadı öylemi
Daha 20 yaşındayım canım ya
30 35 yazıyor ne bileyim
20 yaşındaysan vaktin var daha merak etme😅
He yok ya onu yanlışlıkla seçtim bir daha duzelmedi
Anladım ,☺️önğnde uzun bir hayat var hemen hayata küsme kız dur hele😅
Umarım vaktim vardir
Bilemeyiz uzun mu kısa mi hayat var
Ne iş yapıyorsun bu saate uyumamışssın😅
Öğrenciyim sivasta
Saat 4 farkındasın değil mi
Evet?
Sabah namazını bekliyorum mümin kardesim
Allah kabul etsin
Allah razı olsun kardeşim sana da dua edicem
Teşekkürler🤲
Rehber kullansana flörtleşme rehberi
O ne uygulama mi
Hayır makaleler okuyabilirsin geliştirebilirsin bir tür akım gibi düşün
Hee bakiyim bakalım olacak mı
Gayet güzel oluyor ben öyle öğrendim
Allah razı olsun açtım birkaç tane okudum güzel gibi
Bakmaya devam et danışacağın bir şey olursa sor
Eyvallah canım kardeşim
Gereksiz
Adil yıldırım
hiçbir fikrim yok benimde
Senin yine iyi benim 32 yil.
Ne yapıyorsan tersini yap.
Kac yasindasin?