AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Ozel uygulamalar kullaniyor sosyallesiyor
21 yaşındayım valla ben bile bulamıyorum
Onu söyleyemiyoruz maalesef
hicmi giderin Yok niye
boş ver bekarlık sultanlık
Dişil enerji çalısabilirsin iyi olur
Niye hiç evlenmeyi dusunmuyon
Olursa bir olmazsa bin hayır ara.
Olmasin cokmu lazımlar
Dedi uzanamayan
Dedi afkuraan
Birde konuşabilsen
Yazda anlamını öğren armut doğru yazdım zaten
Edepte yok arkadaş.
Senden hoşlandığını söyleyen olmadımı?
😂😂 boş ver kafayı dinle
Aynı ben bir türlü denk gelmedi
Bana ulaşsana
Sana yaklasan olmuyormu hic?
Benim de olmadı yaşıyorum dümdüz
Valla nasıl buluyor bende şaşkınım
aynı durum ehehehe :)
Bende bilmiyorum
Hazırım ben varım
Ben burdayım
üzüldüm iste tanışabiliriz
Yaş kaş onu anlamadım
İsteyince olur
Evlilik pişmanlıktır ya boş ver
20 yaşındayım ne evliligi
Ben o yaşta evlendim pişman oldum
Evlenmeseydin kardeşim
Ergensin ya
Bir şey mi dedik beyfendi evlenmeseydin keşke dedik
Bul birini
Hayatımı değiştirdi bu önerin çok sağol 🙏🏻🤌🏻
Hayatında pek bir şey yokmuş demek ki
Yok zaten o yüzden buraya yazdim
Niye gizlisin
Gizli miyim? İlk sorum burada çok anlamiyorum o islerden
Gizli sormuşsun soruyu. Hesap ismin yok
AA bilmiyordum söylediğin için teseke🙏🏻😇
Geç dalgani bakalım 🤣🤣🤣
Sen de mi gizli oldun pp gitti 😂🧿
Yaaa öyle mi oldu. Anlamıyorum o işlerden 🤭🤭🤭
Uygulamaya güncelleme lazım o zaman kimse anlamiyor ne yapacağını 😔🤒
şu an nasıl...
AA yine geldi nasıl yaptın 😲🤯
Yorumlarda yapılıyor ama soruda yapamazsın. Hesabıma girip takippp isteği at mesajlar kısmından konusalim
Hemen atiyorum canisko 🤧🤼
Hadi bakalım
3.
2.
1.
yaş kaç?
Sorunun başında yazıyor yasim
20 senedir bekarım yazıyor. yaş aralığın 30-35 35 falan düşündüm ondan sordum. yanlış anlaşılmaya müsait
hangi şehirdesin?
Ya kardeşim uza bir soru sorduk allahtan
awk şehrine gelip yemeyeceğiz herhalde. benim gibi tırt şehirlerde yaşıyorsan hem sosyalleşmen zor, sosyalleşmeye bağlı olarak sevgili yapman zor.
önyargılı olmayın şu sitede, bu kafayla daha çok ararsın
kusura bakma yanlış anladım kardeş Sivas'tayim
sivasın ortamı nasıldır bilmiyorum ama sakın sosyal medyadan sevgili yapma. sosyalleşebileceğin alanlarda olasılığın daha çok artar. bir de direkt sevgili bulacağım kafasında olma, boşluktayken insan hata yapabilir ve üzülen taraf sen olursun.
Zaten yapmadığım için bekar kaldım ya
ne yapmadığın için
Sosyal medyadan sevgili yapmadigim için
gerçek aşk değil o, çıkar ilişkisi hep. istiyorsan yaparsın, çok mu zor?
Yok işte öyle istemiyorum hakiki olsun Sivas etli ekmekleri gibi
HAHSHAHHAHA sivas etli ekmeği
sosyalleşme durumun nasıl?
Hic yok bir tek kasiyerler ile konuşuyorum
kendini nasıl buluyorsun, tip bakımından?
10 üzerinden 9 vardır. Benim için 10 seda sayan bu arada çok güzel kadındır
seda sayan güzel gelmiyor bana pek ya. 10 üzerinden 9 diyorsun da tek sosyalleşmek kalmış. nasıl sevgili bulamıyorsun?
Kimse ile konsmuyorum kimse güzel gelmiyor bir de bisexuelim düşün yani 2 katı şansım olmasi lazım olmuyor ama işte
konuşmama nedenin ne? özgüvensiz misin? olm bizim hakkımıza da girme 😡😡😡😡😖😖😖😖
Ay yok kiz özgüven var da güven yok kimseye. Bu Arada kızlardan da çok iltifat alırım ayıp olmasın 🦻🏊
bence güzelsin diye kimse yaklaşmıyor sana. sevgilin var falan sanıyorlardır
Ay olabilir ya çok üzülürüm öyleyse. Napicam ben kendimi mi cirkinlestireyim
yok sakın, seninle tanışmak isteyenler olmuyor mu hiç?
İnstadan falan yaziyorlar. Mesela selam canım, selam bebek, selam, tanışalım mı yaziyorlar. Ben anında soguyorum cevap vermeden engelliyorum. Öyle dünya yakisiklisi ya da dünya güzeli olmasi da değiştirmiyor durumu. İnternetten olmuyor bu işler.
zaten onlar önüne gelene yazıyordur. senin beğendiğin birileri yok mu?
Yok hiç yok böyle hoslanti bile yok
bulsana aga sen de? milletin ayağına gelmesini
bekleme. naz yapma
Ya yok işte bakıyorum bakıyorum begenemiyorum kimseyi. Herkes çok itici bilgisiz, mağaradan çıkmış gibi en basit bilgileri bile bilmiyorlar sonra hemen soğuyorum.
genel kültür önemli haklısın. karşımdaki insanla kaliteli sohbet edemiyorum.
Ben de aynı, sohbet olmadıktan sonra ilişki olmaz ki. Kimseyi beğenmiyorum diyince herkes tip zannediyor ama ben kişilikten bahdediyorum
haklısın, etrafındaki insanlar da ilişki yapmak için ilişki yapıyorlar zaten. kaliteli bir çift görmedim ben hayatımda çok nadir. ben de birbirimizi tamamladığımız bir ilişki istiyorum.
Aynen umarım karşımıza birileri çıkar kardeşim
umarım dostum. iyi geceler, takma kafana bu kadar. hayat uzunn
Hayat uzundur umarım yarına çıkacağımız belli değil en azından ölmeden gerçekten sevmeyi ogrenseydik iyi olurdu aslında. Sana da iyi geceler dostum
hiç beklemediğin anda oluverir. fazla uğraşmamak en iyisi
Doğru dedin 🙏🏻🧿
teşekkürler 👐🏼👐🏼🫸🏼🫷🏿
bilmiyoruz
Bende öyle ya nasıl yapcaz böyle
Ben 27 o neki
Bulduklarida fiyasko
Şans denk geliyor
Evet ya 🥺 cok sacma
Bence de:(
Yaşanmışlık var mu
Yok doktor bey
İnceleyelim mi
Doktor civanım doktor doktor civanım 💃👬
Bence tanismaliyiz
👍🏻 tenks
👍thakyou
Benimde olmadı
Ariyor musun peki?
Evet sen
Bilmiyorum benimkisi karisik
Özeldenmi konuşsak
Bende yanlızım
Bilmem
Bende çözemedim
En güzeli boş ver
Kendini
Gevşeklik yapacan
Yaş kaç
Aynen ha
konuşalım
Ee ben varim
Senlik