23 yaşındayım, parasını harcayacağım bir kocam olmaması utanç verici mi?

Annem her gün başıma kakıyor hem de 20 yaşımdan beri. Azıcık para veriyor babam 85 bin tl maaş alıyor. Buna rağmen ruh hastası annem babamın parasının bana vermekle eksileceğini sanıyor hepsini kendi almak istiyor babam max aylık 3 bin tl verir bana. Bana köpek olarak besliyorum seni besliyorum der. Hem içimden üzülüyorum ben de babam denen iğrenç herifin değil de koynuna gireceğim kocamın parasını harcamak isterdim o para benim hakkım olurdu. Üniversite 4e geçtim çalışamam da çalışsam da zaten kölelik gibi istemiyorum zengin olmak istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Aha babam 80 bin tl maaş alıyor bugün 500 tllik elbise kargom geldi diye annem nasıl bağırdı benim paramla bana ağalık yapıyor dedi oysa babamın parası
23 yaşındayım, parasını harcayacağım bir kocam olmaması utanç verici mi?
Cevapla