24 yaşına giriyorum, kocam yok diye utanıyorum. Evlensem daha havalı olmaz mıyım?

24 yaşına giriyorum ve kocam yok. Utanıyorum. Evlensem daha havalı olmaz mıydım? İstediğim gibi zengin yakışıklı biri çıkmadı

Güncellemeler
1 yıl
Ve üniversite bitmedi işe giremiyorum garsonluk kasiyesrlik falan da yapamam evlensem kocam baksa ailem beni yük olarak görüyor
Güncellemeler
1 yıl
Iyy aşağı benden 10 yaş büyük adamlar yazmış utanmadan defolun gidin ya herkes yaşıtıyla evlenmeli
24 yaşına giriyorum, kocam yok diye utanıyorum. Evlensem daha havalı olmaz mıyım?
Cevapla