- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılToplumun bazı kesimlerinde evlilik statüsü üzerine baskılar olabilir, ancak kişisel mutluluğun ve başarının evlilikle ölçülmesi doğru bir yaklaşım değildir. Evlilik, doğru kişiyle ve doğru zamanda gerçekleştiğinde güzeldir. Ancak, sadece toplumsal beklentiler nedeniyle aceleci davranmak sağlıklı bir seçim olmayabilir.🥹
Kendi hayatınızı ve hedeflerinizi odak noktası haline getirin. Kariyer, eğitim, hobiler ve kişisel gelişim gibi alanlarda başarılar elde etmek de en az evlilik kadar değerlidir. Kendinize yatırım yaparak mutlu ve huzurlu bir hayat sürdürebilirsiniz.
Unutmayın ki, herkesin hayat yolu farklıdır ve evlilik bir zorunluluk değil, bir tercihtir. Önemli olan, kendinizi mutlu ve huzurlu hissetmenizdir.💕
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Siz bu kafayla vakti gelen de çok pişman olursunuz. Bakın size şöyle bir şey demek isterim. Yakışıklı olsun , uzun boylu olsun, parası malı mülkü olsun veya şöhretli biri olsun. Öyle kişi size bakmaz. Hadi diyelim baktı. Evlendiniz. Aynı evin içinde, size değer vermeyen , ilgi göstermeyen , odun gibi davranan , anlamayan veya dinlemeyen , size sürpriz yapmayan , size kadınlığınızı unutturacaksa yine de bu düşünceye sahip olur musunuz. Dünyevi olan şeylere değer veriyorsunuz. Dediğiniz gibi biri işe evlenirsiniz ama size kadınlığınızı unutturunca ne anlamı kalacak veya aldatınca. Bence bunu bi düşünün derim. Para kazanılır , el birliğiyle birşeyler sahip olunur. Sevenin gözünde güzel de olunur yakışıklı da. Ama seven daima güzel hissettirir. Sizin dediğiniz gibileri de hayatı zindan eder.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen evlendim maddi durumu iyi özellikle ailesi yasadıkları sehrin ileri gelenlerinden. Tipi de iyi ortalamanın bi tik üstü boyu moyu ama gel gor ki mutlu olmaya yetmiyor. Zengin ama cimri baskıyla işimden ayirdı beni durumumuz iyi diye ama huzurum yok para hesabı kıskanclığa dayalı kavgalar eksik olmuyor. Demem o ki her seyden önce hayırlısını iste para var adam cimri huzur yok ben de durum bu.
19 Yorumla
Soran1 yılİğrenç cimri ne
Cevap sahibi1 yılValla zengin olmasıyla is bitmiyor işte mercedesle geziyor ama benim kuaför paramın hesabını yapıyor bana o yüzden dilerken dikkat et gönlumde olanı bana hayırlı eyle de
Soran1 yılİnşallah. Kürtler mi bi de
Soran1 yılAilesi yaşadığı şehrin ileri gelenlerinden diyince aklıma aşiret geldi
Cevap sahibi1 yılYok hayır egeliler zeytinlikleri var işci calıstırıyorlar inşaat da yapıyorlar. Tanınıyorlar yani herkes tarafından bulundukları sehirde
Soran1 yılHaa Egelilerden bi bok olmaz ya hele Denizli insanı iyi değil gördüklerim
Cevap sahibi1 yıl😂😂 senin işin zor bu kadar secicilikle yok kürt yok egelilerden olmaz hem de zengin yakısıklı olsun diyorsun siparisle olmuyor hayatım 😂
Soran1 yılKürt’e yok demedim Kürt olsun isterim. Egeliler cimri snnsnd teyzemin kızının kayınbabasının da 5 tane evi var sadece 2 çocuğu var ve oğluna bir ev vermedi oğlu evlendiği halde
Soran1 yılOnlar da Egeli sksnns
Ortamlara karış gez dolaş elbet bulursun ama genelde arayınca bulunmuyor ansızın oluyor umutsuz olma
04 Yorumla
Soran1 yılKapalıyım ya
Soran1 yılSen daha çok küçük olduğun için umutlusun
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be canım, boş ver bunları! 😄 Yaş yalnızca bir numara! 24 yaşında evli olup havalı olmanın peşine düşmek... Yok öyle bir şey! Kendi mutluluğunu ve özgürlüğünü yaşaman en güzeli.
Zaten doğru kişi her zaman beklenmedik anlarda çıkar karşına. Seni gerçekten sevecek, değer verecek birini bulduğunda her şey yerli yerine oturacak. Şu an tadını çıkar, hayatını yaşa. Zengin ve yakışıklı olup sana gerçekten değer vermeyen biriyle mi yoksa seni olduğun gibi seven biriyle mi daha mutlu olursun? Düşün bence 🤔💖
Valla bak, aşk kapıyı çaldığında sen hazır olduğun zaman gelecek. 💕 Hem kocam var diye mi havalı olunuyor? Asıl sen kendin olarak gayet havalısın! 😉😎01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılBunun havada olmakla ya da erken ya da geç olması ile alakası yok ya bazen oluyor ve engel olamıyorsun olmayınca da olmuyor senin yaratabileceğin bir durum değil Allah vergisi bir şey.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılEvlilik artı bir hava katmıyor kişiye..
112 Yorumla
Soran1 yılZenginse öyle bi katıyo ki
- 1 yıl
Böyle bir düşünce de olman ne acı..
Soran1 yılSenin gerçekleri bilmemen ne kadar acı
- 1 yıl
Yaşamadığım gerçeği konuşmam tatlım para sana birçok şey katar ama herşeyi değil bunun bilincinde olmaman sana hep kaybettirir
Soran1 yılBirçok şeyi katsın yeter parasız hiçbir şey olmaz
- 1 yıl
Soran gerçekleri sen bilmiyorsun aslında zengin dediğin 1 gecede fakir olabilir. Bak şu enerciiii diyen kadına hem de hapiste. Adnan Oktar aynı şekilde. Paraya güvenme yani
Soran1 yılÇünkü onalr aileden zengin değil hileyle hurdayla zengin olanlar hapse girer
- 1 yıl
Ben fakirliğini örnek gösterdim aslında. O kadının arabaları gitti polis arabası oldu şimdi. 1 gecede fakirleşti yani. O yüzden zengin kocaya güvenme o da fakirleşir kalırsın ortada mal gibi
Soran1 yılFakir kocayla evlenmek hep fakirliği kabul etmektir ama
- 1 yıl
Sen olayı anlamamışsın. Paraya hiç bir zaman güvenme. Fakir zengin olabilir ama sonra yine fakir olabilir belki de olmaz. Ama sen güvenme yine de
Soran1 yılAnladım
- 1 yıl
Pek sanmıyorum ama neyse
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılHayır evlilik hava atacak bir şey değil.
00 Yorumla Bu bazı kızlarda ki zengin koca merakı nedir gerçekten merak ediyorum. Tamam ben demiyorum ki gidin işsiz güçsüz biriyle evlenin tabi ki öyle bir şey yok. Ama evlilik demek 2 hayatı bir yaşamanız demek abi. Sonuç olarak evlendiğiniz andan itibaren her şeyi ortak yapacaksınız ev geçimi, alışverişler, yeri gelecek temizlik dahi. Dolayısı ile kocanın parası olsun ben yiyim yok öyle bir dünya bir erkek olarak karşımda ki kız ne kadar güzel olursa olsun direkt olarak soğurum ondan. Benim için her şeyden önce evlilik zamanı gelene kadar bakarım bu kız hayatında ne yapmış. Hayatını eline almış mı yoksa ailesine veya birine bağlı olarak mı yaşıyor maddi ve manevi anlamda. Düşünceni hiç teşvik etmiyorum sayın gizli üye arkadaşım. Üstelik daha 24 yaşındasın.
14 Yorumla
Soran1 yılZengin koca merakını mı merak ediyorsun? Bütğn insanlar para işin çalışıyor hayatta her şey paranın üzerine her şeyin içinde para var
- 1 yıl
Düşüncen yanlış olduğu kanaatindeyim. Yani zengin koca alayım ben hayatım kurtulsun. Lüx bir sitede evim, Lüx bir arabam, Cüzdanımda para, üstümde pahalı kıyafetler olsun, çalışmayayım ama lüx içinde yaşayayım istiyorsan evet belki arasan bulursun. Fakat mutlu olabileceğini düşünüyor musun. Bu lüxe bağlandığını gören sevgili zengin kocan günü geldiğinde seni aldatsa veya kötü bir duruma sokmuş olsa seni sırf zengin diye o evliliğe devam mı edeceksin?
Soran1 yılAynı şeyi fakir koca da yapabilir?
- 1 yıl
Para gercek degil.
1 yılZengin koca hevesini anliyorum ancak birine dayanmak hele bu devirde çok riskli. Yani senin kanatların olsun da istersen yine bir dala kon. Ama o dal kırılırsa yere düşme , kanatların olursa düşmez uçar gidersin daha güzel yerlere. Yem olmazsın kurda kuşa.
Yani önce bir meslek olmuyorsa bir zanaat öğren, bir iş kur, bir gelirin olsun. Misal pasta kursuna git profesyonel pastacı ol, kuaförlük kursuna git, makyöz, organizasyon, tibbi sekreterlik oku 2 yıllık, fotoğrafçılık kursu, yemek kursu, e-ticaret , sitelerde bahçivanlık bile yapabilirsin.
Kendine kanat bul. Erkeklerin sırtına binersen seni gökyüzünden yere atabilirler. Kanatların olursa yine bir eş bulursun ama daha güvende olursun
00 Yorumla
1 yıl24 yaşına girmek normal bir durum ve evlenmemiş olman hiçbir şekilde utanılacak bir şey değil. Evlenmek sadece bir kişinin havalı olup olmadığını belirleyen bir faktör değil. Önemli olan, kendini mutlu ve tatmin hissetmen. Gerçek aşk ve uygun eş adayı zamanla karşına çıkacaktır. Önemli olan kendi hayatınızı yaşamak ve kendi mutluluğunuzu bulmak.
00 Yorumla
1 yılAma şu var eger eilenden ayrı yaşıyorsan istedigin gibi gezer tozarsın ya da ailenlede olsan kahvaltı hazırlamaya ev isi falan yapmaya mecbur değilsin ama evlenince bakman gereken ev var, eşin var, çocuğun olacak, seni anlamıyorsa tartışmalar olacak. Ve dahası
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılZengin koca bulmak istiyorsan müşterilerinin zengin olduğu iş yerlerinde çalışmayı dene. Örneğin Volvo bayi. Ama başını açman lazım. Örneğin Arzu Sabancı hostesmiş kocasıyla uçakta tanışmışlar.
21 Yorumla- 1 yıl
Arzu Sabancı şey demiş Ömer arkadaşlarımın abilerinin arkadaşıydı demiş
Gizli Üye(30-35)1 yılBize öyle ögretildi. Kocan olmadan bir Hicmisiz gibi. Bence kendi ayakları üzerinde durmayan bak. Devirde görüyorsun. Parasiz bir şey yapamaz hale geldik. Yakinda nefes almak da parali olacak bu gidisle. Evlilik sonrasında gelir. Bir anda evlenilmez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılen güzel zengin misin yakışıklı zengin erkek mi bekliyorsun diye sorarlar adama. sırf havalı gözükmek için evlenilmez bir insanla birbirinize sayıglı sevgili iseniz bir ömür paylşamak istiyorsanız evliliğin de zamanı geldiğini düşünüyorsanız evlenilebilir ama ayrılık da olabilir bunu unutmamak lazım. alttaki 30 yaşına golmodon ovlonolmamalı gibi yorumlara da bakma evlilik de yaş vardır bu yaş sınır yaştır. 22 yaşın altındakiler evlenmemelidir. bu yaşı geçen insan meslek sahibi ya da okulu olur kendileri evlenebilecek durumdaysa seçim onlarındır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı. burada gördüğüm en komik soru ve yorumlar gerçekten iyi güldüm okurken🤣 bu tarz tipler olduğu sürece evliliği bir daha düşündüm, köylü kırnazı seni ya🤣🤣 sen otur zengin bekle lütfen mümkünse çok uzakta beklede seni bulmasın doğru kişiyi bulsun😄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 1 yıl24 yaş bir kere evlilik için çok erken bir yaş 30 yaşından önce evlilik olmamalı diye düşünüyorum. Ayrıca evlenmek hiçte sandığın kadar havalı bir şey değil. Evlende gör bakalım çok mu havalıymış.
14 Yorumla- 1 yıl
Soran1 yılEvet 24ten itibaren ideal
Gizli Üye(30-35)1 yılÇıktı çıktı ben. 20 apartmanım var 4 dükkanım ve altımda 8 tane araba var. Her sene yeniliyorum
114 Yorumla
Soran1 yılNe
Cevap sahibi1 yılZengin koca aramiyormusun cikti iste ben
Soran1 yılTamam gizliden çık bi bakıyım beğenirsem
Cevap sahibi1 yılBegenmezsin sen beni
Soran1 yılDeme ya
Cevap sahibi1 yılKiloluyum ben
- 1 yıl
kız saf inanmış bide hahahah :D
Soran1 yılKonuşmadım zaten hxjdjdje
Soran1 yılKilolu diyince direk eledim
- 1 yıl
bu kadar malı olsa her türlü en güzellerini bulur ki, senin eleyip elememen önemli değil, çevremde gördüm zengin ayıların düşürdüklerini
Cevap sahibi1 yılSen ne edecen benim şişkoluğumu takıl bana ye paramı ama geçti o tren 😆😆😆😆
Cevap sahibi1 yılboş ver uı kaçırdı beni ben başka buldum şimdi o evimde o yiyecek paralarımı 😄😄
Soran1 yılUmrumda değil ev için şişko biriyle sevişmeye değmez ben çıtır erkek severim
1 yıl24 degilde 34 deseydin tamam di da söylediğin en güzel yaslardasin ne bu evlenme hevesi annemin bir lafı vardı kocayı ne sanırsın ay olmadan usanırsın diye öyle yani boş ver tadını çıkar bekarlığın
20 Yorumla
1 yılBugün de utanacak bir sebep bulduk sayende. Kocam yok diye utancam şimdi evde. Bu sıcak başka türlü geçmiyor anam.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı. Hahhaa kız saçmalama okulunu bitir inşallah istediğin ise girersin
İlk önce kendi ayakların üzerinde dur
Zengin kocadan da bişey olmuyo merak etme
Zengin koca daha cimri olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılHavalı olmak için evlenmek 🤣 ailesi yük görüyor diye kendi ayakları üzerinden durmak yerine evlenmek 🤣
18 Yorumla
Soran1 yılKendi ayaklarım üzerinde duracak iş çıkmıyor diyorum okul bitmedi diyorum mal beynini çalıştır okurken
- 1 yıl
Bana mal diyen okulunu bitirmeden ve iş bulamadı diye evlilik isteyen biri. Sen önce git evliliğin anlamını öğren ukala.
- 1 yıl
Havalı olmanın da bu dediklerinle ilgilisi yok acaba ona hangi kılıfı uyduracaksın 😂
Soran1 yılSen o tiple zor iyi koca bulursun
- 1 yıl
Konu ben değilim ki. Laf bulamayınca karşı tarafa sallamak anca senin gibi bir ergene yakışırdı zaten 💁
Soran1 yılKendinden 4 yaş büyük bir insana ukala diyerek ergenliği de ukalalığı da sen yapmışsın
- 1 yıl
Ukalalığın yaşla değil başla alakası var çünkü
- 1 yıl
Bu arada tesadüf eseri denk geldim yorumda bir tane erkek evlenelim demiş sen de hemen zengin ise olur diye atlamışsın bir de gelmiş bana ergen diyorsun 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yılUtanmalısın nasıl insan içine çıkıyorsun? Aaa senin kocan yok. PArmakla göstermiyorlar mı Aleyna Tilki gibi bakııın bunun kocası yokook :D
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlum bu ne apt@l bir bakış açısı nerden turediniz siz evlenmek ne zamandan beri bir başarı oldu mk? Saçma sapan algılar yapmayın gidin okuyun spor yapın kendinizi geliştirin farklı yerleri gezin nedir bu yarr@k sevdası
21 Yorumla- 1 yıl
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Nedir bu kızların takıntısı olan zengin ve yakışıklı erkek arayışları?
Allah'tan hayırlı bir eş istemelisin, yoksa bu işin sonu hiç iyi olmaz.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Hem zengin hem yakışıklı, Sipariş ver senin için yapsınlar.
Kafaya bak yaa, hem zengin hem yakışıklı olacak,,,, eeeeeee başka ne istersin?
00 Yorumla
1 yılBen de 25 yaşındayım benim de kocam yok noluuurr bana da bir koca 😅😂
Şaka bir yana 1,80 olan koca varsa gelsin bir ömür kocam olsun 😋01 Yorumla
Soran1 yılAynen benim de yerim onu
1 yılHavalı olmak gibi bir niyetle evlenilmez böyle bir şey olmamalı. Karşına düzgün karakterli biri çıkarsa onunla evlen. Maddi durumu ön plana koyarsan mutlu olamazsın.
00 Yorumla
1 yılHavali olmakla evli olmanin ne alakasi var ya. Ben anlamiyorum sizin gibi dusunenleri. Ben mesala 30 yasina kadar evlenmeyi dusunmuyorum. ( Simdi lutfen bu yorumum altina boyle diyenler hemen evlenir falan diyenler gelmesin, ben buyuk konusmuyorum ama istemedigimi söylüyorum. Ve dedigimi de yapan biriyim yani) her neyse bu soruyu atan kisiye doneyim. Bence senin boyle dusunmen cok sacma ve havali olmayi evlilikte aramak en buyuk eziklik zaten yani
00 Yorumladimi çok güzel havalı olursu elinde soda şişesiyle dans ederek kına geceside yaparsın. koca bulmak büyük başarıdır
11 Yorumla
Soran1 yılZengin koca bulmak başarıdır
1 yılEvlenmedin diye niye utanasın evlenmek büyük bir başarı mı demek ki daha vakti gelmemiş karşına birinin çıkmasının
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılutancak bir şey yokki evlenenler zaten daha havalı olurlar mı olurlar galiba
15 Yorumla
Soran1 yılZenginle evlenirsen evet
- 1 yıl
koca çok lazım ibr şey değil ki
Soran1 yılLazım bi bütün olmak istiyorum
- 1 yıl
gerçekten mi sana sedece para lazım başka bir şey değil
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılkocada çok lazım bir şey değil
https://www.youtube.com/embed/PmnD6EMTzoE10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 395 cevap paylaştı. Ne biçim düşünce bu ya yakışıklı Zengin utandigin için evlilik olur mu? Evlilik evcilik oyunu değil ciddi bir iş.
10 Yorumla
1 yılHahahah seni seçmemişler, kalmışsın. Bu saatten sonra amcalara meze olursun
01 Yorumla
Soran1 yılSenin yaş kaç
1 yılHavalı olmak için evlenmeyin gerçekten aşıksanız evlenin zengin diye mi evleneceksiniz aşık olduğunuz için mi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı. Utanıyormuş e ben öleyim o zaman
Evlenememekten utandığına utandım her şey evlilik değil 😒
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
1 yılBak yakışıklı arama kuzenim gibi iyi insan ara zengin de olsun tabi ama bence zengin arkadaşlar edin bulursun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılTabi ki daha havalı olursun bacım iygg bekar kız ne 24 yaşında birde üstüne 10 çocukla seni imparatoriçe yaparlar ben diyim
00 Yorumla
1 yılYa hayatını yaşamak varken neden bu acele biraz daha durabilirsin bence çünkü evlilik büyük sorumluluk
00 Yorumla
1 yılEvlilik saçmalık sizin kültürde kızlar belli bir yaşa gelince bir erkekle evlenme gerekiyor gibi bir algı var öğreti var bu çok saçmalık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yıl25 yaş öncesi evlilik erkendiiiiir. 🤦♂️ Bekar olmak utanılacak bir şey değildiiiiir. 🤦♂️ Evlilik insanı havalı yapmaaaaz. 🤦♂️
00 Yorumla 24 yaşında ne evlenmesi siz kafayı mı yediniz ya
05 Yorumla
Soran1 yılNapıcaktıl başka
Soran1 yılHepsi kocayla benim için
1 yılEvlilik için erken , evlenince havalı mı olunuyor😃
10 YorumlaHavalı olmak için evlenmeyi düşüneni ilk kez duydum.
10 Yorumla
1 yılBu şekilde bir arayışa girersen Sen mutlu olamazsın bacım
10 Yorumla
1 yılEvlenmek havali bir sey degil iyi misiniz kafaya bak:D
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlilik müessesesi hava atmak için değil, aile kurmak için oluyor. Hani bilmeyenler için tanımlama...
28 Yorumla- 1 yıl
+1
Cevap sahibi1 yıl🥲
- 1 yıl
Biz ciddiyet derken insanlar işin havasında gerçekten pes
Cevap sahibi1 yılÖyleler ne yapacaksınız, daha yeni yeni dünyayı keşfediyorlar. 😄😏
- 1 yıl
Hee aynen 😂😂
- 1 yıl
Büyüyecekler daha abisi dicem de çocuk desem çocuk da değil benle yaşıt neredeyse nasıl bu mantıkta oluyorlar anlamıyorum. Otla mı besleniyorlar acaba sadece 😂
Cevap sahibi1 yılSosyal medyanın sosyal kızları işte, çok fazla telefona gömülmekten hayatı unutmuşlar (telefondaki sosyal kişiler de unutturmuş)
- 1 yıl
Demek ki..🤷🏻♀️
Evlilik havalı olmak değil ayrıca evli olmamakta utanılacak bir şey değil neden böyle düşünürsün ki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Ne güzel ne saçma ne mantıksız dertlerin var maşallah 🧿
00 Yorumla
1 yılYav yok be ne alaka bekarlık sultnalık okulu bitir sonra düşünğrüsn ne acelen bar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 661 cevap paylaştı. Hayatımda gördüğüm en saçma düşünce, bu kafayla daha çok utanırsın
00 Yorumla
1 yılEvlenmek havalı olmak için değil mutlu olabilmek içindir
00 Yorumla
1 yılToysun cahilligine veriyorum. Bu kafayla gidersen çok mutsuz olursun.
00 Yorumla24 yaşında? Kocam yok diye utanmak? Bu mentalden istemiyorum yok yok...
00 Yorumla
1 yılBirine kendini baktırmaya çalışma kendin ayaklarının üstünde dur iş beğenmemezlik yapma bence
00 YorumlaKimin neden nasıl havalı olduğu zerre umrumda değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılZengin ve yakışıklı adamların yanında manken gibi kadınlar var dikkat ettiysen. Yani güzelsen bulursun neden olmasın
02 Yorumla
Soran1 yılÖyleyim ama kapalıyım
Soran1 yılIyyy bu mu yakışıklı muhabbet kuşuna benziyor
Takımı bu evlenip hava atacaksın, hava atma havan olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılEvliliğin havalı bir tarafı yok, kocanın çoraplarını yıkamanın nesi havalı bekarlık sultanlıktır hayatını yaşa mobilya dükkanı dolaşacağına git ülkeni gez dolaş gidebiliyorsan yurtdışına çık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBazı sorulara hayretle bakıyorum ya. Kocası yok diye utanır mı bir insan?
00 Yorumla
1 yılEvliliğe bu kafayla bakıyorsan hayatın berbat geçecek bilgin olsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. sen masal aleminde yaşıyorsun seni sevecek değer verecek birini bul para gelip geçer
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s 1 yıl28 yaşına giriyorum evli değilim. Önemli bi olgu mu sence?
00 Yorumla
1 yılÇok sıg düşünceler allah yardımcın olsun. Kariyer yapmayı tercih ediyorum
00 Yorumla- Devamını Gör (135)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer