Bugün arkadaşım bunu dedi karşyer yaptım 29 yalındayım arkadaşlarım hep güzel olduğumu söyler çoğu da evli ama bugün bana bunu söyledi moralimi bozdu sizce neden
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKendinize güvenin, boşverin kimin hakkınızda ne söylediğini. Hakkınızda olumsuz konuşan insanların çoğu aza tamah edip buna şükreden, bu yüzden de kendi potansiyelini körelten kişiler. Elinizdekilerin kıymetini bilin ama asla istekleriniz ve beklentilerinizden fedakarlık sergilemeyin hele de başkaları için.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen de bir erkek olarak şu kadarını söyleyeyim; ben de dördüncü üniversiteyi okuyorum; 30 yaşındayım; arkadaşlarım hep yakışıklı ve çok iyi kalpli olduğumu söyler; bekar arkadaşlarım olsa da çoğu evli; ben de evlenmeyi isteyen bir erkeğim; bana da artık bu yaştan sonra işin zor diyorlar; moral bozucu olsa da; yine de umudumu kaybetmiyorum; siz de umudunuzu kaybetmeyin 😊 İsterseniz tanışalım 😂😂
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 942 cevap paylaştı.
+1 yılFazla takma kafana. Seni çekemediğindendir kardeşim çok kişi var 30 yaş üstü evli olmayan kız ve erkek. Hayat erken atılıp sorumluluk alınca değişen hiçbir şey olmuyor sadece üzerine erkenden yük bindirmiş oluyorsun.
10 Yorumla
Bunu söylemesinin nedeni belli seni kıskanıyor hem kariyer yaptın diye hem de güzel olduğun için seni çok kıskanıyor çekemiyor arkadaşlığını gözden geçir derim
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
47
Cevap
100Cevap
+1 yılArkadaşın da olsa kusura bakma da sen niye böyle geri kafalı insanlarla arkadaşlık yapıyorsun ki bu tamamen Taşra yani varoş mantığıdır insan her yaşta evlenebilir Ama tabii Altını çiziyorum para olmak zorundadır Eğer para yoksa tabii biraz zor Bunu da açık açık söyleyeyim
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadaşın fesat. Kaba bir tabir olacak ama kendisi zamanında ucuza gitmiş olmalı ki iyi hissetmek için seni de değersizleştirmeye çalışıyo kanma. Güzel olduğunu söylüyorsun bak bu ülkede seda sayan kendinden küçük kaç koca eskitti keza hülya avşar bu yaşında bugün çıkıp evlenmek istiyorum dese önünde kuyruk olur güzel kadın yeter ki istesin her yaşta evlenir. Ben de 34 yaşındayım ortalama üstü tipim var taliplerim de oluyor ama ben kendime uygun görmüyorum. arkadaş adı altında beni aşağıya çekmek isteyenleri de çevremdr barındırmıyorum sen de barındırma kendinin farkında ol.
14 Yorumla
Soran+1 yılPeki sevdiğim dört yaş küçük bir bey var sizce erkekler büyük kadına bakar mı bakarsa neden
Cevap sahibi+1 yılEmin ol bakar, burada bakmaz diyen erkeklere takılma onlar kendini ağırdan satmaya çalışan uyanıklar. Benim bir arkadasım kendinden 4 yaş kücük bir erkekle evlendi 35 yaşındayken, ne öyle çok güzeldi ne de iyi bir kariyeri vardı sadece düzenli bi işi maaşı vardı ortalama bir kızdı yani dediğin gibi biyirsen sana türlü bakarlar şansın açık olsun.
Soran+1 yılTeşekkür ederim ❤️
- +1 yıl
Katılıyorum 🤣
Gerek eğitim, gerek kariyer ve gerekse yaşam standartları gereği günümüzde evlilik yaş ortalaması yukarı çıktı. Ortalama diyorum çünkü hala 18e girer girmez evlenenler var. Kişilerin tercihlerine saygı duyarım.
Fakat bence artık yaş tamamen kalktı. Sen yeterki istiyor ol.
Şirkette bir hanımefendi var, bu sene 42 oldu sanırım. Pek güzel de sayılmaz objektif olursak, alımlı bakımlı ama..
Geçen bahsi geçti, bu kadında evlenemedi dedim, kendisi istemiyormuş. Mükemmel sayılacak bir erkek yıllardır peşinde imiş, flört hali devam ediyor fakat evlilik denince yanaşmıyormuş. Artık tercih oldu bu, zorunluluk değil.10 YorumlaAcilen cahillerle muhabbeti kesmen gerek ! Bu kaderdir , önemli olan ne zaman evlendiğin de değildir , önemli olan mutlu olacağın insanı bulmaktır. 40 yaşında evlenirsin kendisi gerçekten ruh eşindir. 20 yaşında evlenirsin belki o da ruh eşindir. 29 yaşında evlenmemişsin çünkü doğru insan henüz gelmemiştir , sen evlenmek için evlenmek yerine beklemeyi tercih etmişsindir. Erken evlenenin başı göğe mi eriyor ki evlenmeyeni aşagılıyor ben anlamış değilim. Kendi annesi söylese alınır küser kavga eder , kayınvalidesi söyleyince peki annecim diyen insanları çok umursamamak lazım bence
10 Yorumla
+1 yılArkadaşın senin moralini bozmak istemiş. 29 yaşındasın diye evliliğe geç kalmışsın diye bir şey yok. Ayrıca zaten evlilik şart olan bir şey değil ki. Arkadaşın da seni gerçekten arkadaşı olarak görseydi eğer, böyle moral bozacak saçma bir şey söylemezdi. Kariyer dururken evlenmek çok mu önemli sanki? Görüyoruz millet 17 yaşında da evleniyor, 40 yaşında da. Arkadaşını kafana takma, hatta aranıza biraz mesafe koy.
21 Yorumla- +1 yıl
Cinsel ihtiyaçlarını nasıl karşılayacak o kişi evlilik şart değilse? Ömür boyu cinsel isteğini bastırarak mı yaşayacak?
- Aşk İlişkileri konusunda 757 cevap paylaştı.
+1 yılNeden aldırış ediyorsunuz?
Evliliğin yaşdan ziyade nasıl olduğu önemli. Insan her yasta evlenebilir onemli olan evliliğe karşı olan hazır tutumluluk kariyer yapmışsınız en iyisini bulacaksınız. 29 yaş geç bir yaş değil kariyer yapmış bir kadın için kendi ayaklarının üzerinde aslan gibi kadınsınız elinizi sallasaniz ellisi...20 Yorumla
+1 yılBana bak ben de 28 yasindayim evlenmedim alnım açık 22 23 yaşlarda evlenip cahil anne olmaktansa evlenelim 27 de 28 29da nasip napalim herkesin ölüm saati farklı olduğu gibi evlilik saatide farklı kısmet bunlar Allah in dediği olur
16 Yorumla
Soran+1 yılPeki takibin çok oluyor mu küçükler geliyor mh
- +1 yıl
Ya tabiki oluyor benimle yaşıt benden bı yaş küçük benden 8 9 yaş büyük 😂
Soran+1 yılBenim sevdiğim biri var da dört yaş var o bakar mı sence :(
Soran+1 yılBir de mesleğin ne
- +1 yıl
Onun sana karşı hislerine bağlı yaşı sorun
edip etmemesine göre degisir
Soran+1 yılEtmiyorum diyor ama bilmiyorum :( sende mi öğretmensin
Kıskançlıktan bende 30 yaşımdayım evlenmek istemiyorum halen koca ararsan çok önemli olan kafa dengi biriyle evliliğe karar vermek sen onları takma sadece kıskançlık bekarsin gezip tozuyorsun paran var Alip giyiyorsun inan bana sadece kiskanclik
31 Yorumla
Soran+1 yılMerak ediyorum takibiniz çok oluyor mu küçüklerde geliyor mu
Dost acı söyler derler arkadaşın %99 haklı. En iyi sen kendinin ne olduğunu bilirisin. Ama şu da gerçek ki , para , mal mülk , kariyer sahibi değilsen tabi güzellik konusunu hiç katmıyorum ki öyle olsa 100.000 kez evlenmiştin , işte yaş 30 dayandımı kadınların albeni olayı kalmıyor tabi özellikle böyle bir ekonomik buğranda hiç kalmıyor. Sen en iyisi kedi ya da köpek sahiplen kendini yalnızlığa alıştır.
09 Yorumla
Soran+1 yılHahaaaa param çok kariyerim var güzel alınlı fiziği dğzgün bir kadınım canım
Soran+1 yılYok be ciddiyi
- +1 yıl
Her evlenen güzel mi nası sığ bi yorum
- +1 yıl
Alakası yok gönül kimi severse aşk onda güzeldir kdkxjs ne çirkinler evleniyo tamamen şans
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomik bağımsızlığın varsa kendi ihtiyaçlarını karşılayacak durumdaysan kimseye eyvallahın olmaz. Varlıklı, yakışıklı, kültürlü vs vs çok kriterin olacak istediğin gibi bir erkek zaten çoktan evlenmiştir. Uzun lafın kısası istediğin gibi birini bulman çok zor, evlilik konusunda tam uyumlu birini bulmak ultra zorken birde işin içine olgun yaşlarda evlilik yapmak girince istekler dahada artıyor. Kötü niyetle söylenmiş bir sözse zaten arkadaşınla arana mesafe koy 🤗🤗
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa bulursun ama iyiler kapilmaya baslanmis olur ve 30 bir erkek icin genelde kirmizi cizgidir ya yaslilikla alakali
14 Yorumla
Soran+1 yılErkekler otuzlarda bekar olöaz mı genelde iyiler otuz yaşında bitiyor mu :(
- +1 yıl
30 yasinda erkek 20 yaslarindakileri tercih eder bu iliski isleri cinsel degerle alakali karakterin iyi olmasi bir sey ifade etmez
- +1 yıl
Ee karısı 30 olunca boşasın o zaman
- +1 yıl
@Kızılsükse yapanlar var ama dogru degil en güzel yaslarini sana yatirim yapmissa
Şu devirde 30 dan önce evlenmek bile mucize bence. Oku, çalış , toparlan derken zaman geçiyor. Anormal bir durum yok. Ama maddi anlamda sıkıntı yok ve zihin olarak evliliğe hazırsan geç kalmamakta fayda var (çocuk için)
10 Yorumla
+1 yılseni kıskanıyor. hani kendisi evlendi ve bir şey bulamadı ya kıskançlıktan senin moralini bozmak için böyle söylemiştir. Ama aslında bakarsan Evliliğinde mutlu bile değildir.
20 Yorumla
+1 yılmaalesef ülkemiz gibi seviyesi düşük insanların çok olduğu ülkelerde tek amaç koca bulup evlenmek, onu da başarı sanıyorlar, buldukları da birşeye benzese bari, bende 32 yaşındayım benim de yok bırak kim ne derse desin
11 Yorumla
Soran+1 yılMerak ediyorum takibimiz çok oluyor mu küçükler de geliyor mu
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen evli bir kadin olsam böyle birseyi arkadaşıma söylemezdim. Hayır, kafaları da hiç çalışmıyor aptalların. Demiyorlar ki karşımdaki kız kötü kalpli biri olur bir an sinirle kocami elimden alır ondan sonra da bana "tatlim elinde tutsaydın kocanı" diye geçirir ben de mal gibi kalırım.
10 Yorumla
+1 yılİnsallah bosanırsın de onun da morali bozulsun mk boyle laf mı olur. İs yerindeki pacozlar bana da diyorlardı evde kaldın diye. Insallah bosanırsınız dedim ağızlarını açamıyorlar artık
00 YorumlaBoş yapmış arkadaşların.
Ekonomik özgürlüğün ne demek olduğunu bilmeyen, koca budalası insanlar topluluğunun laflarını ciddiye alman yerine onları tiye almanı öneririm.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Belli yaştan sonra tercih edilmiyor işin gerçeği ama kariyer yaptıysan tercih edilirsin mesleğin neki
02 Yorumla
Soran+1 yılFiziği kendi güzelse peki duru bir güzellik
+1 yılBiraz genç olsun diyip 25 yaşında bir erkek istiyorsan? evet zor ama 29-35 yaş arası bekar bir erkekle gayet de olursunuz.
04 Yorumla
Soran+1 yıl27 28 olmaz mı
- +1 yıl
Bence olur ya bir iki yaş çokta önemli değil. Gerçi bizim toplumumuzda kadının büyük olması garip karşılanıyor
- +1 yıl
Neden ille kendinden küçük birisini istiyorsun?
- +1 yıl
Olabilir tabi ama 27 28 takıntın neden onu anlamak için soruyorum?
Yaşın ileri diye demiş ama boş ver gec olsun ama sağlam bir evlilik olsun önemli olan bu. Ayrıca bulunmaz diye de birsey yok
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden bulamayım ki küçük bulurum
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Doğru kişi ile ne zaman karşılaşacağını bilemezsin yaşın önemi yok Allah hayırlı kapılar açsın ne diyelim
10 Yorumla
+1 yılBekar kesim fazla, evlenirsin çok da şey etme. 35-40 da evlensen de olur. Önemli olan iyi bir insanla evlenmen.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Bunu diyenlerin hepsi evliliğinde çok mutsuz haberin olsun. Kocayı bulunca mutluluk da yanında bonus olarak gelmiyor. Çok zor bir şey evlilik.
00 Yorumla
+1 yıluzakta oynasın onu söyleyen..
evliliği bir başarı sanıyor belli ki..10 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/7IO4X7rPh00Yav He hee. Arkadaşa bunu gönder anlar o.
00 Yorumla
+1 yılBulursun da beklentinin altında bulursun çokta bişey bekleme yani
010 Yorumla
Soran+1 yılNiye beklentimin altı yahu
- +1 yıl
İyi erkekleri erkenden kapiyorlar ya o açıdan
- +1 yıl
Sen öyle san. Spotlight etkisi gibi, kişi kendinden bilir işi.
- +1 yıl
Ne diyorsun ya sana kemik atan oldu mu gelip görüşümun altına görüş yazıyorsun
Soran+1 yılÖyle mi gerçekten ya
- +1 yıl
Umudunu kaybetme değerlendirmelerini yap ama çokta vakit kaybetme oyalanmaya gerek yok geçen gün ömürden sonuçta
Soran+1 yılTabili öyle kardeşim ama fiziğim güzel güzelim de herkes de kapılmaz heralde
- +1 yıl
Erkeklerde 30 yaş tamda sınır bunuda bil 30 yaşın üstündekiler genelde sorunlu oluyor
- +1 yıl
Bak işte şimdi yararlı olmaya başladı yorumların. Yalnız kemik lafı hiç olmadı. Kendini böyle mi ifade edersin savunma yaparsın. Gerek yok onlara.
- +1 yıl
Lütfen biraz ötede oynar mısın
+1 yılmerak etme yaşın daha çok yok istersen bulabilirsin (tabi insanlarla tanışacağın bir ortamın içinde olmalısın)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılhayatta her şey nasip kısmet neleri bar 30 undan sonra evlenen niye olmayacakmışki onu da sorsaydın
10 Yorumla
+1 yılSen de deseydin " Kukumla koca bulacağıma; kafamla kariyer yaptım tatlım" 😄😄😄 hangini daha başarili şimdi? Koca bulmak mesele degil ama iş sahibi olmak mesele.
10 Yorumla
+1 yılKendi de köpek gibi kocasının eline bakarak mama bekliyordur. :ddd
15 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka ya evi geçindirmek zaten erkeğin görevi kadın ister çalışır ister çalışmaz ki ev de çocuğuna bakan eşine bakan eşini mutlu eden kadın neden basit olarak algılanıyor anlamış değilim diğer yandan kadın hem dışarda çalışıp hemde evden ondan hanimlik bekleniyor buda bence bu modern kölelik madem evdeki kadın eşinden mama bekleyen köpek konumundaysa kadını hep degersizleştiren laflar bunlar niye o çocuğuna hakkiyla annelik yapması görünmüyor başarılı bı birey olup ortaya çıkınca çokta gurur duyuluyor anneyle
- +1 yıl
@Sulugöz3535 kadınların hem ev işi yapıp hem de çalışması gerektiğini söylemedim. Ön yargılı yaklaşıyorsun. Çalışan kadın ev işi yapamaz kim ne derse desin. Evlilik hastası kadınlar genelde hayatta hiçbir şey elde edememiş, Türk toplumunun ataerkil kafasından çıkamamış tipler oluyorlar. Çoğu kadın sırf parasız olduğu için kocasından boşanamıyor, gerek sözlü gerek fiziksel şiddete katlanıyor. Hiç mi haberin yok? Böyle bi devirde kadının çalışmamasını savunursan asıl kendin köleliği kabul etmiş olursun. Kadınlar özgür bireyler olmalılar.
- +1 yıl
Ben kadın çalışmasın demedim ki ister çalışsın ister çalışmasın ama burada calismayan kadını köpek benzetmesi yapan sensin
- +1 yıl
@Sulugöz3535 öyle çünkü. Ağlayabilirsin ucu sana dokunuyorsa.
- +1 yıl
Ne agliycam be ahmak
+1 yılKafası gitmiş galiba. Yurtdışında evlilik yaşı 30+ olmuş
08 Yorumla- +1 yıl
Ama aynı yurtdışında zina da alıp başını gitmiş Avrupa'da bakir erkek bakire kız bulamazsın
- +1 yıl
@Candanbirkızz Benim nəyimə bakire kız bakire erkek?
- +1 yıl
Buna değer veren çok insan var. böyle diye diye ülkede ahlak bırakmadınız
- +1 yıl
@Candanbirkızz noluyor birisi bakire bakır olunca? Bir şey değişiyor mu? İki bacak arasında ahlak arayanlardan ülke olmaz. Ahlak kalmasın daha iyi
- +1 yıl
Dini inancın varsa bu Allahın emridir en başta... he inancın yoksa zaten yoldan çıkmışsın ne anlatsam boş
- +1 yıl
@Candanbirkızz üniversite bitirmiş eğtimli bir cahil olmak ne demek zaten ülkede böyleleri öğretti bana
- +1 yıl
Sana empati adına şu örneği vereyim annen genç kızlık zamanında babandan önce bir kaç erkekle yatmış kalkmış olsa ne hissederdin? böyle bir annenin evladı olmak ister miydin?
- +1 yıl
@Candanbirkızz evet isterdim çünkü belki önce başkasıyla sevgili olmuş sonra ayrılmış ne olacak
Aşk İlişkileri konusunda 330 cevap paylaştı. Bence yanılıyor arkadaşın 29 yaş hiçde geç bir yaş değil kıskanıyor arkadaşın galiba 🤷♀️🤔
00 Yorumla
+1 yılcanını sıkmak için demiş o gerçek dost değil görüşlerini dikkate alma
00 Yorumla
+1 yılTeyzemin oğlu 37 yaşında evlendi bitane çocukları var gayette mutlular milletin lafına bakma sen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılne alakası var evlenirsin demagoji yapıyor sana aklınca geri bana dön diye
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Evlenmenin yaşı olmaz diye düşünüyorum. Hiç moralini bozma uygun kişi doğru zamanda karşına çıkacaktır.
00 Yorumla
+1 yılBaşka insanların görüşlerine kulak asmayın. Nasip bu işler.
00 Yorumla
+1 yılBu patavatsızlara kaale almayın bence. Belki de tam aradınığı bulacaksın.
00 Yorumlaevlenme yaşı 35 oldu takma kafaya, malzemeyi sağlam tut, fazla yıpratma yeter
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. 38 yaşında evlenip 40'ında çocuk sahibi olan arkadaşım var. Çok da mutlular.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKıskanmışlar senin kariyer yapmanı…. Koca bulmak matah değil önemli olan düzgün bir evlilik yapabilmek. Evli olmak için evlenirsen bulsan ne bulmasan ne.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılBulursun ne alaka şimdi evlilik yasi uzadı artık ayrica evliliğin bur yası yok bnce
00 Yorumla Ne alaka bulursun niye bulamayasin yaşın bı önemini var evlilik icin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılYaş geçtikçe zor oluyo haliyle. Ama bunu demesi hoş degil
00 Yorumla Kadın yaş geçtikçe değerini kaybeder, haklı olabilir
00 Yorumla
+1 yılNe üzerine bunu dedi ki? Sebebsiz yere bunu demez kimse.
00 Yorumla
+1 yılboş ver bnde kariyer yapiyorum. Evim arabam vr kafam rahat
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı. Senin şuanki konumunu çekemiyor olabilir. Böyle şeyler için üzülme. Daha iyisine layıksın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Tek derdim kocaydı zaten deseydin. Bunların neyin kafasını yaşıyor yahu.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. yersiz eleştri gizli hayranlıktır seni kıskanıyo bence aldırış etme öylede bulursun ki hem daha iyisini bile bulursun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbulursun ama dengın olsun ıstersın falan bıraz zaman alabılır
02 Yorumla
Soran+1 yılZaman alır mı bulamam mı
Cevap sahibi+1 yılzaman alır neden bulamayasın ama ask evlılıgı olmaz
Gizli Üye(36-45)+1 yılBaya iyiyim özgüveni sende olunca ince eleme sık dokuma mevzuu arkadaşında senin o havalı cıvalı hslini görünce öyle söylemiş.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 768 cevap paylaştı. Merak etme kariyerin varsa koca da bulursun çocukta
00 Yorumla
+1 yılYak hadi ordan et bence kimin sana ne demesini hic takma derim kimi cekemez seni kimi kiskanir yasinda bi probmen yokki gauet yasin super evlenirsin cikar biri karsina sevgili uye gunaydin 🌸🌼
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin gibi her gördüğüme atlamadığm için deseydin 😅
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılşu an zaten 30dan önce kimse kolay evlenemiyor , genel sorun yani ))
00 Yorumla
+1 yılBende 29 yaşındayım ve bekarım moralini bozma 29 yaş bence hala normal bulursun kendine göre birini. Ama seni seven ile evlen sadede evlencem deyipte birini bulup evlenme.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYok ya istesen evlenirsin de ama geçikince tadı tuzu kalmıyor her yaşın heyecanı aynı mı
00 YorumlaKimin ne dediğinin bir önemi yok bence. Birileri sana evde kaldın diye baskı yaptığında evlenmek zorunda olmadığını bilmelisin. Hayat bu önemli olan senin içinde ne hissettiğin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeks hayatı kötü evliler başka kadınlara sarıyor. Aynı adamla sevise sevise rutine bağlıyor heralde.
03 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Lifeisnice nedenini bilmiyorum ama sürekli ağlak ve mutsuzlar hatalı bir şey var ama ne. Umduklari gibi bir şey çıkmıyor galiba evlilik.
- Devamını Gör (87)
Devamını Gör(132)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Arkadaşım bana “Tatlım sen artık zor bulursun kocayı” dedi. 29 yaşındayım diye evlenemez miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer