İnanın yanına yatmak bile istemiyorum.
Boşanmakta istemiyorum
Çocuğumuz yok.
Sizce napmalıyım
Boşanmakta istemiyorum
Çocuğumuz yok.
Sizce napmalıyım
Para için hoşlanmadığın birine katlanmak zorunda kaliyor olman gücüne gitmiyor mu?
eğer onun sana sunduğu şartlar hoşuna gidiyor ise tabiki onu da tatmin etmek için kendinden birşeyler vermelisin ileride tabi bunun çoluk çocuğu da var. Sadece bu durumu neden yarattın kendine onu sor?
Canm öncelikle seni eleştirmek hiç haddim değil ama neden böyle bir şey yaptın para dünyalık sen hakka girip ahiretini yakmışsın bence boşan o Adamcağız da onu seven biri ile evlenir
Boşanmak değil onu sevmek istiyorum ama ben
Mutlu olauım diye her şeyi yapıyo ama ben geceleri bana dokunucak diye ızdırap yaşıyorum resmen.
Yanıma oturmaaına bile tahammülüm yok
Hayır bilmiyor
Bilse çok üzülür eminim
Yine akşam oldu işte nefret ediyorum birazdan aynı yatağa girip uyicaz
Sakin sevmediğin biriyle evlenme sakıın bak
Bilmiyorum şu an tek düşünmek istesiğim gece ne bahane bulsam da yanında uyumasam
Ya koltukra uyuyakalmış gibi yaptım ama kucağına aldı yatağa götürdü tekrar
akşam aynı eve giriyosun aynı masada yemek yiyosun aynı terasta oturuyosun
Adam ağzımın içine bakıyor. Apartmandaydık siteye taşınalım dedim tamam dedi televizyonumuz yeniyken yanında sinirlenip kırdım yenisini aldı habersiz sürpriz yaptı
telefonumu aşağı fırlattım 25. Kattan yine aynı şekilde yenisini alıp kargoyla gönderdi çiçekle beraber. Bunlara rağmen hala beni seviyo benimle ilişkiye girmek istiyo benimle evli kalmak istiyo. Oysa ben nefret etain diye yapıyorum ama yok
5 aylık evliyiz daha yeniyiz
toplasanız hepi topu 10 kere seks yapmışızdır.
İşte bu yüzden çok mutsuzum
Dün gece de zorla altına yattım çıldırıcam
Zerre zevk almıyorum
Kurbanlık dana gibi yattım bütün gece
Yinede ona rağmen gülmeye çalışıyorum bi şey anlamasın diye.
Dili bedenime değdiğinde bile kalkıp gidesim geliyo
Galiba öyle olacak
@benene06 edepsizliğin lüzmu yok
@benene06 bak benim de sevgilim beni aldattı ben senin gibi mi yapıyorum söylesene!!! Ayrıca madem tahammül edemiyorsun yeni sevgili niye yaptın bak ben yeni sevgili bile yapmıyorum biliyorum çünkü sevmiyeceğimi ayrıca bu kıza kızıyorsun ama sende o kıza öyle bir şey yapıyorsun sevmiyorsun onu ayrıl o zaman
nefret etse boşanıcak bu sefer isteğim o değil diyosun nefret ettirmeye çalışıyosun kafan mı güzel senin
@GİZEMBAASAK bak şimdi sevmeye çalışmış ama sevemiyor şimdi soğutmaya çalışıyor ondan soğusun da boşansın diye yani
boşanmak istemiyorum da diyo?
@GİZEMBAASAK evet çünkü sevmeye çalışyor son çare olarak boşanmayı düşünüyor
ablacım sen avukatı mısın kendi konuşamıyo mu? direk boşansın adamı niye boş yere üzüyo senin arkandan burda yanında bile oturmaya tahammül edemiyorum dense ne hissedersin
@GİZEMBAASAK yaa konuyu onunla konuştuk ve konuyu bildiğim için söylemek istedim sadece ayrıca tabi ki biri bana ben buna tahammül edemiyorum dese çok üzülürüm gerçekten kötü bir durum o kız da hata yapmış ondan dedim sevmiyorsan boşan çünkü adam onu seviyor belli adama yazık yani hem adama hem ona
adam iki gün üzülür üçüncü gün geçer yazık etmesin
@GİZEMBAASAK kesinlikle orası öyle boşanması daha mantıklı tabi ki
Doğruymuş demekki, hayır adama yazık belki de sevdiğini düşünerek evlendiğini biliyor, sonrada çıkıp erkekler bizi anlamıyoru yok şöyle yok böyle dersiniz, nasıl bazı erkekler çoğu erkeği lekeliyorsa senin gibilerde bazı kızları lekeliyor... yanlış anlamaya sebep oluyosun sonra
Öncelikle kesinlikle çocuk yapma. Gerisi bir şekilde olur gider. Ama kesinlikle. Mutlu değilsen ayrılmayı düşüne bilirsin. Bana düşmez ama zorla mı evlendiniz , ya da yaşım geçmeden evleneyim diye mi düşündünüz.
Parası için dedim ya
Cevap
88Cevap
Bir Para İçin Mi Boşanmak İstemiyosun. Başka Neden Yok Açık Açık Sevmiyosun. Resmen Para İçin Kendini Satmışsın. Sevmediğin İstemediğin Birine Para İçin Karlanıyosun Öyle Mi. Pardon Ama Bu Kadar Da Basit Ve Çıkarcı Olunmaz Ki. Söyle Sevmediğini Para İçin Katlandım Hep De. Pardon Diyemessin Yoksa Para Gider Değil Mi.
Bu neyin kafası ya? Bu nedir? Vay anasını sayın seyirciler. Para ne? Evlilik hayat arkadaşlığı demek. Parayı mı hayat arkadaşı edindin onun satın aldığı çul çaput ev arabayı mı? Boşan ve azıcık karaktere sahipsen nafaka talep etme. Az biraz onurunuz olsun bu nedir ya. Utanmadan para için evlendim demiş bir de. Sakın çocuk yapma. O adamı da bırak ki herkes yoluna baksın.Ömrü daha fazla ziyan olmasın senin gibi bir kadınla.
her şeyin bedeli var gizli
bedelini ödemelisin ödemeyeceksen.
boşanacaksın
Parasıyla evlendiysen parasıyla yatıp parasıyla sevişeceksin.. Kocanla niye yatıyorsun ki🙄 sen olayı yanlış anlamışsın. Neyle evlendiysen onunla uyursun..
Bu tür yazıları gör hadi evlenmeyi düşün senin şu yaptığından dolayı kız milletinden tiksinir olduk. Birde erkeklere b.. k atarlar lafa gelince. Hadi şimdi seni ve seninle aynı kafada olanlari para kurtarsın ve huzur versin
Türk erkekleri size sesleniyorum. Evlenmeyin şu kadınlarla bu kaçıncı aldatma sorusu bilmiyorum. Gerçekten hayatınıza renk katın inanın böylelerine değmez. Sana gelince küçük kuzucuk paraya kendini satan bir hayat kadınından farkın yok !.
Yanına yatmak bile istemiyorum diyorsun arkasından boşanmakta istemiyorum diyorsun ki bunu deme sebebin de açık bir şekil de maddiyat bence boşanmalısın adamın ne günahı var yazık yaa valla üzülüyorum empati yap biraz senin severek evlendiğin kişi sana karşı böyle düşünüyor çok kötü bir durum oysa ki adamın tek suçu parasının olması
Parayla herşey olur da sevgi olmaz. Çünkü hep o kişiye bağlı olacağın için özgürce paranın tadını süremezsin. O yüzden bence çocuk yokken boşanman daha iyi
Vay be demekki para mutlu olmaya yetmiyormuş değil mi? demek herşey para değilmiş, paradan daha önemli şeylerde varmış, hiç değilse bu sana bir ders olmuş. ama senin sahip olduğun hayat kac kızın hayali biliyormusun? herkes öyle koca arıyor bu devirde. biraz sevgisine karşılık ver ona saygı duy senin kocan o
Hayata bir kere geleceksin o yuzden mutlu olacagin seyleri yapmaktan cekinme. bosanirsan artilari bosanmazsan artilari bir kenara koy ve tartmani tavsiye ederim.
Asalak olduğun için boşanamazsın, para tatlı geliyor tabi. Biriyle parası için evlenmek çok düşük bi seviye bence, sana empati kuracak kadar düşüp tavsiye veremiyorum kusura bakma :D
yatağa yatmadan önce gözlerini kapat onu bir deste euro olarak hayal et, sarıl ve uyu. sen bunu hakettin:)
Igreniyorum sizin gibi insanlar'dan yemin ediyorum... senin aklin basin'da degil.
Aslında basit İkinci bi kadınla yatmasına izin ver 😂
Parası için evlendin hiç yanına yatasım gelmiyor ama boşanmak da istemiyorsun sence bu üç durum çok da tuhaf değil mi
kendine karsi bir oz saygin olmali. sen bunu kabullenebiliyormusun? onuda gectim kocasina kazik atmis kadin olmak sana yakisiyormu
.
Bir insanın para için bunu yapabileceğine inanmakta zorlanıyorum.
Olsa olsa cehalettendir.
.
Para için evlenmişsin buna katlanmalisin yapacak pek bir şey yok keşke sevemeyecegini. Hesap etseydin adamın kanına girmişsin yazik
yanına yatmak ıstemıorsun ama bırlıkte oluyorsun degıl mı :(
Evet
Ne kadar iticisiniz kusura bakmayın ama ben bunu söylemekten zerre çekinmiyorum
Kimsenin duygularıyla oynamaya hakkınız yok yazık kafana
Ne diyosun ya kıza
Çıkışa gel kızım
Adamsan snapchate gel olm
: )
Evet demek gerek Fakat bosaninca sizin gibi birine nafaka falan... Amaciniz buymuspek basarilica😄
ders çıkar kanka reenkarnasyon ile canlanırsan aynı hatayı bi daha yapmazsın
Karıcığım, özel hayatımızı niye herkese anlatıyorsun
Trol soru gibi ama gercekse boşan her sey para degil öyle omur mü geçer
İşte bazı s. lak Türk erkeklerine, şu Türk kızlarını öğretemedik bir türlü...
Durduğun kabahat.. paracı kadınmışsın senden korkulur.
Bosuna biz kadinlar paragöz demiyoruz. Ne diyim parayla evlenmissin mutluluklar dilerim
Cinsellik yaşamak istiyorsan ve kocamla istemiyorsan ayrıl tabii ki he yok ben böyle iyiyim cinsellik istemiyorum diyorsan ayrılma
Valla eğer parasını istiyorsan evli kalmaya devam et daha sonra ayrilirsim ama çocuk yapma
Senin gibileri hiç anlamıyorum, gerçi sen de haklısın, bu devir onu gerekiyor.
Artık evli olarak kalıp normal bir çift olacaksın adamla.
Zaten parası için evlenmişsin. Yatağa koy bir deste para sarılarak uyu.
Ne paramis arkadaş 😊 öyle eşim olsun istemezdim kusura bakma
Aç bi viski iç iç iç gir koynuna oyun tamamlansin gol yarim kalmasın şut ve goooollll
Ne kadar seviyesiz kötü kalpli insanlar var dünyada ya. Yazık.
Ne olur ben şakayım de 😦😦evlenirken aklin nerdeydi?
Senin gibi hemcinslerimden midem bulanıyor resmen. Iğrençsiniz! Ayrica da oh olsun, beter ol!!! Parasi için evlenmişmiş bir O... dan farkin yok senin
Para için evlenmiycektin ya yatacaksın ya da boşanacaksın
Yatmasam ne kadar idare eder
5 aylık evliyiz
Toplasanız taş çatlasın 10 kere birlikte olmuşuzdur
Idare etmesi performansına bağlı diyeyim 🤣 abla kendini dikenli gül bahçesine atmışsın alenen para için evlenmek ne demek
Ben akşam olmasın da bana dokunmasın diye dua ediyorum. Yatakta ölü balıık gibi yatıyorum dokunamıyorum bile.
Para için evlendiysen parayı ez işte o mutlu etmiyor mu?
Parayı eziyosun tamam da akşam aynı eve giriyosun aynı masada yemek yiyosun aynı terasta oturuyosun
Adam ağzımın içine bakıyor. Apartmandaydık siteye taşınalım dedim tamam dedi televizyonumuz yeniyken yanında sinirlenip kırdım yenisini aldı habersiz sürpriz yaptı
telefonumu aşağı fırlattım 25. Kattan yine aynı şekilde yenisini alıp kargoyla gönderdi çiçekle beraber. Bunlara rağmen hala beni seviyo benimle ilişkiye girmek istiyo benimle evli kalmak istiyo. Oysa ben nefret etain diye yapıyorum ama yok
Harbi facia ve paragöz biriymişsin yazık etmişsin adama sevmemem için sebep ne çokmu kaba saba bir adam
Hayır çok nazik kibar biri
Yanımda onunla ilgilenmedim diye ağlayan biri
Ee o zaman sorun ne? Neden sevmiyorsun adamı hala
Sevemiyorum içimde bi soğukluk var.
O zaman ayrıl gitsin daha fazla yazık etme adama gerci adam yine kötü sana boş yere nafaka ödeyecek
Yoksa onu aldattın mı?
@FURKANDOĞAN42 Asla
Gerek yok zaten. Parası için evlenerek adama en büyük kazığı atmışsın. Bu saatten sonra adamı bir zenciyle boynuzlasan nolur, sadık kalsan nolur. Kocanı yatağında istemedikten sonra.
@FURKANDOĞAN42 evet istemiyorum nefret ediyorum hatta ondan
Adam kel mi, tipsiz falan mı yoksa. Neye antipati gösterdiğini biliyor musun?
Aranızda yaş farkı mı çok
Ya da şöyle soruyum insanlar seni çok mu güzel buluyorlar da kendini o adama mı yakıştırıyorsun.
Yakıştıramıyorsun.
@FURKANDOĞAN42 Orta tipi var ama tipi umurumda değil. Yaş farkı var ama 1 yaş.
Nefret etcek ne yaptı ki adam
Esji arkadaşımla sevgiliydi
Kızı kucağında öpüşürlerken gördüm hatta p zaman dalgasına güldüm video çektim. Ondan sonra hiç sevgili gözüyle bakamadım ama o bana aşık oldu.
İşte bu hepsi
Şimdi anlaşıldı GİZLİ. Senin ki kuyruk acısı.
Ne zaman adamı görsen o kız aklına geliyor değil mi?
Peki şu anda bu adamdan nefret ediyorsun. Peki başka bir kadınla görsen yine kıskanır mısın?
@FURKANDOĞAN42 Umurumda olmaz
E bu kadar yediremiyorsun evlenmeseydin
Seni Justin Bieber ile de evlendirseler sen evli kalamazsın söyleyeyim. Sen tıpkı benim gibi her 6 ayda bir iş değiştiren tembeller gibisin. Sen evlilik değil bekar hayatı yaşamak istiyorsun ve kendine de bahaneler bulmuşsun. Falan zaman filan kızla görmüştüm onu minvalinden. Benim çözümlemem bu yönde son tahlilde.
@FURKANDOĞAN42 Aslında öyle de değil
Nasıl açıklayabiliriz o szaman. Mesela kocanın penisi mi küçük?
@FURKANDOĞAN42 Hayır gayet normal
Kocan yatmadan önce bir afrodizyak parfüm sürsün öyle beraber olun. Belki bu nefrete çare olur. En azından biraz köreltir.
@FURKANDOĞAN42 Sorun kocam değil benim
Ha ben anladım senin sorununu! Sen, sana kul köle olacak bir adam değil, senin üstünde otorite kuracak bir erkek arıyorsun. Yani canın dayak istiyor son tahlilde. Kocanın yerinde olsam seni evire çevire döverdim, elime bir kırbaç alır her tarafına vururdum. Kocan sana bunu yapsın sence. Sana bir Stockholm sendromu yaşatsın. Bak o zaman yatakta nasıl çekersin adamı üstüne.
Sana light/zero değil taşfırın/kazak/mağara adamı/nobran/nadan/hodbin bir zengin adam lazım.
@FURKANDOĞAN42 aynen sonunda
E bunu baştan niye söylemedin madem farkıdasın da ya da niye sordun bu soruyu.
Neyse ziyanı yok. Meseleyi çözdüğüme göre KS' de günün adamı benim o zaman.
TAMER KARADAĞLI'ya da burdan selam olsun.
Otoriter bir koca istediğini eşine neden söylemiyorsun.
@FURKANDOĞAN42 o yapamaz ki beni kırscağını düşünür
Bazı sorular inşallah trolldür dedirtiyor gercekten
parayı al evi üstüne yap 1 tane de arsa falan al kendıne onun parasıyla sonra bas tekmeyi
ıdare et durumu eskı sevgılın yok mu onla görus gızlı
Resmi nikah altında para için beraber olunca o. rospu demiyorlar nasılsa.
O zaman kocanın paralarını yerken senin ihtiyaçlarında yardımcı olmamı istermisin 😉
O adama yazik degil mi. Allah araniza huzur versin. Muhabbet versin. İyi yonleri vardir. Bosanmak en kolayi. Savasin zorlayin biraz.
Olmuyo ilişkiye girerken bile ağlayasım geliyo istemiyorum hiç
Aslinda konussaniz esinizle, iletisim kursaniz Allah kalbinize sevgiyi yerlestirir. Her ne kadar amac para olsada guzel bir yuva kurmussunuz degerini bilin. Evlilik terapistleri var deneyin sansinizi. Kolayi secmeyin. İlerde pisman olmamak icin uzerinde cok dusunmelisiniz. Burda alacaginjz cevaplar bosan gitsin ya da bosanma. Hayat sizin iyi dusunun.
Elimin altında her şeyim vsr. Kredi kartlarım hesap cüzdanlarım vs vs.
İstediğim her şeyi alıyorum ona da asla karışmaz.
Bi kere bile kalbimi kırmaz beni incitmez.
Yeni televizyon çıksa bundan alalım derim ertesi gün alır gelir
Keza telefon isterim yenisini alır gelir hiç sorgulamaz daha yeni aldık diye.
Tek sorunum sevemiyorum
Geceleri bana izdirap oluyo yanına yatmak dahi. istemiyorum bazen koltukta uyuyo numarası yapıyorum
Sizin sorununuz bence sevmemek degil. Sizi parasal yonden tatmin ediyor ama diger turlu edemiyor anlasilan. Aile terapistleri koclar var. Deneyin sansinizi. Burda size sapikliktan ileri tavsiye cikmaz. Yazik etmissiniz kendinizide esinizede. Allah sonunuzu hayr etsin.
Çok sağ olun deneyeceğim
Sorunlarinizi buraya yazmak yerine esinizle konussaniz daha faydali olur. Suda bir gercek Tukiyede cogu erkegin cinsel hayati 25 li yaslarla basliyor. Her iki tarafinda sabirli olmasi lazim bazi seylerde. Her neyse problemleriniz cozulur insallah.
Eşimle sohbet etmek bile istemiyorum bırakın konuşmayı
Peki ozel degilse, sevdiginjz birisi mj var?
Hayır kimse yok hayatımda aksine
Buna rağmen eşimi sevemiyorum.
Yanımda kaç jere ağladı beni sevmiyosun diye.
Su anlattiklariniza gore esiniz eline yuzune bakilmaz pis pasakli birsey olmali ki bu dedikleriniz olsun. Ortak bir noktaniz var. Size soyle soyleyim esimle ayrildik. Ben esimle cok tartisirdim. Dinlemezdik. Ama onun sevdigim bir cok ozelligi vardi. Her ne olursa olsun insan guzel yani vardir.
Aksine çok bakımlı
Mutlu etmesini bilen biri
Ama ben onu bi türlü sevemiyorum
Su anlattiklarinizdan iki sey cikiyir ki haddime degil. 1. Bir travma gecirdiniz onun travmasi ya da evlersen uzak buyu okuma falan. Once aile terapistine ya da psikologa gorununun
Büyü olabilir mi sahiden
Felak Nas sureleri okuyun bol bol. Yatmadan abdestli Ayetel Kurai ile yatin. İllaki farki gorursunuz.
Sağ olun da eşimleyken imkanı yok abdestli kalmamın
Eşim kudurukta biraz.
İlmihal okuyan biri iseniz bilirsinuz. Eslerin birlikte olmasi bile sevaptir. Siz okuyun bol bol. Yazik etmeyin evliliginize esinize. Nice insanlar var evlenemiyor. Degerini bilin
Yanımda durmasına bile katlanamıyorum bırakın birlikte olmayı.
Sırf yanında uyumıyım diye koltukta uyuyakalmış numarası yaptım kucağına alıp yatağa götürdü.
Dedim ya geceleri izdirap resmen bana
Birlikte olmaya karsi bir sikintiniz olabilir mi. Dedigim gibi travma falan.
Hayır hiçbir sıkıntım yok
Sadece onun üstüme çıkmasına bile dayanamıyorum
Yani Şu an esinizin yaninda olmaniz gerekirken yaziyorsunuz. Felak Naslarinj okuyun deneyin. Ne deyim. Caniniz ne yardan ne paradan vazgeciyor. Evlilik bu yazik etmeyin kendinize.
Evet yataktan kalktım tekrar odaya geçtim
Koltukta uyudum niye koltuğa gittin dedi bende rahat edemedim gece dedim her gün bahane buluyorum. Evli çiftlerin sevişmesi gereken geceler ben uyuyorum
Allah sabir versin esinize. Helalisiniz ama uzaksiniz. Uzak olmasa bilr sevilmedigi bilmesi kotu. Acil bir terapiste psikologa gidin. Sonra okuyun belki birisi birsey yapmistir.
Ona onu sevmediğimi söylersem çok üzülür biliyorum
Ona da yazık genç yıllarını heba ediyor benim için.
Üstelik daha 5 aylık evliyiz en güzel günlerimiz olmssı gerekiyoken kabus oluyo resmen
Su yazdiklarinizdan sonra cidden adama yazik. Bir erkek olarak empati yaptigimda cok uzuldum esiniz icin. Esinizle konusun doktora gidin bu sekilde devam etmesi ikinizede zarar psikolog kotu birsey degil.
Ama o hala onu sevdiğimi düşünüyor.
Kahvaltı ederken bile yanıma yanaşmaya çalışıyor.
Elini belime atıyor kaçacak delik arıyorum. Beni çok istiyor çok arzuluyor biliyorum ama artık kaçacak bahane bulamıyorum. Regl oldum diyorum bi şey olmaz sevişiriz diyor. Her şeyime katlanıyo ama bende ona karşı zerre bi şey yok.
Saatlerce burdan yazariz cizeriz. Esiniz sorunun bas kahramini yaninizda. Birakin telefonu esiniz ile konusun anlatkn durumu. Uzman destek alin. Baktiniz olmuyor esinize yazik etmeuyin. Esinizden kacmak hem hukuki hemde islami olarak sorumluligu buyuk. Allah sabir versin esinize. Sizede esinizle muhabbet insallah. Aradaki sorunlarinizi cozer mutlu meaut olursunuz insallah. Daha incede yazdigim gibi insalar sjzin sahip oldugunuz hayati hayal ediyorlar degerini bilin. Yanlis insanlarla karsilastirmasin Allah.
Çok sağ olun teşekkürler
Keşke bende parası için evleneceğim bir kadın bulsam.
Finansal özgürlüğün yoksa denemeyi dene ama olmazsa evlilik terapistine gidebilirsiniz olmazsa boşan bence.
Ozaman adamın günahına nıye girdin madem parası için evlendin parası hatrına yat
Para için evlendiysen parasının bitmesine bekle boşanmak için.
Paranın yanına yatabilirsin.
Bencede
👏👏👏👏
Parası icin evlendin onu kullaniyosun tebrik ederim
Bu ne genişlik yaa ne biçim insanlar var ayıp , bir insanın duygularıyla oynamak bu kadar kolay mı
Boşan bi zahmet
Zaten her türlü bedelini ödersin
para köpeği bu Bi insana yapılırmı ona aşık olmayı dene
Parasini ye dolas eylen yani birsey yapmak icin bosanmakmi gerekiyor anladin sen beni
Benim yaptığım gibi yap gece yatarken gizlice zorla sandalyeye bağla ve yaşamasını sağla.
boşan. daha mutlu olursun. nafaka mevzusunu da anlaşarak halledin
sadece diyebileceğim tek şey : YAZIK KAFANA!
Bana gel parasınida getir beraber yeriz artık
Ne iğrenç bir düşünce o zaman evlenme
adam istese ruslarlar olur nikahlanir daha guzeller, senle niye evkendigi belli. Turk oldugun icin, bide muslumansin ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?