"Erkek adamın erkek sevgilisi olur." Cümlesi sizce ne kadar doğru?

Bence çok doğru bir cümle yani insan kendinden olana daha çok yakın olmalıdır. Mesela komünist komünistle, faşist faşistle, erkek erkekle...

Kötü bir cümle görürsem kaldırırım eleştirecekseniz hakaret etmeden eleştirin. Bu soruda barbarca cevaplar görmek istemiyorum.

KS Moderatörlerine, Bu sorudaki hiç bir şeyi değiştirmemenizi arz ederim.

Bu sorunun konusu: Aile ve Toplum'dur. Bu toplumu ilgilendiren bir meseledir.
Erkek adamın erkek sevgilisi olur. Cümlesi sizce ne kadar doğru?
"Erkek adamın erkek sevgilisi olur." Cümlesi sizce ne kadar doğru?
Cevapla