Erkek adam erkek adamdan nasıl üreyecek ayıptır sorması? Komünist komünist ise bu faşist diye bir kavram olduğu için. Yani tüm dünya faşist olsa komünizm diye bir şey olmazdı. Dolayısıyla her ideoloji kendisine karşıt bir ideoloji sayesinde vardır. Kadın ve erkek de birbirleri sayesinde varlar ve asırlardır insanlık bu sayede var.
Yani artık günümüz dünyasında erkek erkeğe çocuk yapan var ki bunu da bilim sayesinde yapıyorlar yani artık üremek için səks yapmaya gerek yok artık laboratuvar ortamında yapıyorlar ki belli bir yerden sonra kadınlara ihtiyaç kalmayacak tabi yapay rahim teknolojisi üretilirse... sadece ilk sorunuzu cevapladım ama haklı bulup bulmamak sizin tercihiniz. İyi geceler dilerim.
Bahsettiğiniz bilim yapay döllenme için de kadından yumurta alıyor. Her halükarda o çocuğun dünyaya gelmesi için bir kadına ihtiyacınız var, erkeğin rahmi mi var doğursun? Taşıyıcı anne vs gibi konularda yine kadınlar gerekli. Her şeyin doğalı varken neden en zoru ve zıttı olsun? Herneyse hayat sizin, iyi geceler.
Şey diyeceğim yanlış anlamayınız ama lgbt bireylerinden biri veya birkaç kişi size tam olarak ne yaptı da midem bulanıyor diyorsunuz? Bir hemcinsiniz sizden mi hoşlandı da o yüzden mi kızgınsınız?
İki hemcinsin birlikte olması miğdemi bulandırıyor. İlla bir şey yapmasına gerek yok düşüncem bu yönde. Sizin zaten kimsenin desteğini almaya ihtiyacınız yok. yollarda saçma sapan mitingler ve konuşmalar yapıp insanlara bunu normalleştirmeye çalışmanızın da bi mantığı yok oraya buraya lgbt bayraklari asmanın da bir mantığı yok bize ne sizin s. i k işmenizden
Ben hiç eyleme bile gitmedim ki bu konuda size hak vermekteyim eylem gereksizdir hatta lgbt damgası bile gereksizdir. Ama insanların birbirini sevmesine karışamayız bu duruma sizin veya benim müdahale etmeme hakkım yoktur. Sevmeyebilirsiniz hatta nefret bile edebilirsiniz ama bu insanlar sırf siz veya başkası nefret ediyor diye yok olamazlar olmayacaklarda. Yani o insanlardan ölmesini isteyecek kadar nefret ediyorsanız kusura bakmayın ama nazilerden bir farkınız kalmıyor. Kısaca sana bir şey yapmadığı sürece o insanlara müdahale etmeyiniz. Bu açıklama da sizi yargılamadım ama bu barbarca tavırlardan da kurtulmanızı dilerim iyi geceler.
Canım, benim zaten kimseye müdahale etme gibi bir durumum olamaz. sadece demek istediğim yaptıkları eylemler çok rahatsız edici ve saçma, yani yollarda bağıra bağıra ellerinde lgbt bayraklari ile kendilerini ispat etme çabasındalar. madem bu normal bir durum sizin için, öyle davranın o zaman. Ve size de iyi geceler, mutluluklar hayatınızda.