Dökülün bakayım soru her zamankinden daha net, daha kemiksiz hajdjakdjs

Dökülün bakayım soru her zamankinden daha net, daha kemiksiz hajdjakdjs

Terkedilmeme rağmen sevilmediğimi algılamayıp nerde hata yaptım diye düzeltmeye çalışıp, peşinden koşmak dışında bir hata yaptığımı düşünmüyorum. Yara bandı oldum. Uzun süreli ilişkiden ayrılan kimseye acıyıp beraber olmaya başlamayın, acınacak hale düşüyorsunuz
Onun anasına ağzıma geleni saymadım ya 😤 yakışmadı bana. En büyük hatam o şeytan kadına gereken cümleleri kurmamış olmak. Sümsük oğluyla evlensin de rahatlasın 😌
Cevap
16Cevap
Cidden değer vermek sanırım bunu yapmamak gerekiyor
soru tamam da devamında anlam veremedim ne oluyor dökülün daha net daha kemiksiz ne anlam taşıyor? ha emirvakimi? ooooo M olunca böyle oluyor demek bu işler
bu soruya cevap vermeye değer görmüyorum
Fazla verici olmak erkeklere pek yaramıyor. Elde etmeleri için savasmalarina fırsat tanınmalı doğaları gereği.
Bir daha birini tanımaya kalkarsam, ciddiye falan alırsam allahta benim belamı versin. Sevmiyorum kadın madın sie.
Aşkta yaptığım tek hata duygulara kapılıp mantığı bir kenara koymak tam tersini yapmam gerekirdi
Ben kendimden çok ödün veriyorum, en tepeye koyuyorum böyle.
Aşırı değer verip aşırı sevmek. Kendimden çok fazla ödün verdim ne yazık ki. Hiç kimse için değmez..
Sabırsız olmaktı. Ayrıca psikolojim bozuktu bir aralar bir sevdiğim kızı kaybettim sırf o sebeple..
Benim kadar seviyor sandım.
Benim hatam "sanmak" oldu...
Çok derinden sevip aynısını onun da hissettiğini düşünmek
Dünya da ondan başka kız olmadığını düşünmek.
Bencilim. Onun çaba ve isteklerini görmedim
Karşı tarafın egosunu şişirmek tek taraflı cabalamaktı
Çok fazla umursadım mutluluğu için koşturup durdum. Bunu yaparken mutlu olmadığımı aylar sonra fark ettim. Resmen canım gibi onun dediği bir şeyi yapınca tebrik etmesiyle mutlu oluyordum. Ödül almayı öğrenen köpek gibi...
''Aldım oraya çıkardım seni Ta oraya Yetişemeyeceğim kadar yüksek Varamayacağım kadar uzak Ve şimdi Sen bana oradan bakıyorsun... ''
(Ümit Yaşar Oğuzcan)
İlişkilerde yaşanan en büyük sıkıntı..
İnsanlar bahaneler uydurduğunda bunu gerçek zannetmek. Bazen çok saf olabiliyorum herkesi kendim gibi biliyorum.
Sevgimi ilgimi her şeyimi çok çabuk ortaya bırakıyorum bu yüzden alacaklarını alıp gidiyorlar
bunu yapmayınca da içine kurt düşmüyor mu şahsen bende öyle oluyor
Sevgilimin önceki sevgilisinden hamile kalıpta bana kakalaması
Bira ictim diye ayrılmıştı sadece bir yudum almıştım kız kuzenlerim vardı yanımda evdeydik ve o gittiği bir düğünde 15 şişe içmişti ben ona bir şey dememiştim bile
Benden çok nude istiyordu bende atıyordum ama ayrılınca saçma gelmeye başladı
Hakettiginden fazla değer vermek
Fazlasıyla sevmek
çok fazla değer vermek..
Sevgimi ilgimi fazla gösteriyor olmak
Haklı olmama rağmen özür dilemekti
hic asik olmadım bilmiyorum
Kişiye fazla değer vermek sevmek
Kendimden alıp ona vermem..
İlişkilerin kendi hataydı
Çok değer verdim
Keşke dememek için yeterince çabalamadım belki
Körü körüne bağlanmak
Fazla ilgi göstermem.
Kendim gibi zannetmek.
Ailemle yaşadığım sorunları anlatmak
İlişkileri hatırlamıyorum ki
Çiçek gibi insanlar kaçırdım
İtiraf etmek aşkımı
Para kaptırmak
Koşulsuz güvenmek ve güzel sevmeye çabalamak.
Fazla güvenmekk.
Zaman harcamak
Geçmiş çöp
Olmadi
çabuk karar vermem
Güvenmek
Güvenmek
İnanmak güvenmek
Olmadı
Güvenmek
Fazla fedakarlk
Adamdan saymakti
Verici olmak
Sevmek , çok sevmek
fazla onemsemekk
Değer vermek
O kadar çok varkii
1 kere oldu daha 😌
Güvenmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?