AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Adamın tapusu sende arada değişiklik yapmış bir kere başkasına gitmiş afet gitsin çocuk onu eve aileye bağlar abartma erkek milleti horoz gibidir gözü çöplükte olur.
Normallestirmwyin ya kadin yapinca neden bu kadar normal gormuyosunuz
abla ne saçmalıyon sen ya
Asıl sen ne diyosun erkek yapinca normal mi yani?
ay sana demedim diğer kadjna dedim
@nurelisa bizim toplumumuzda bu konuda erkeklere hoş görü ile bakar bu tiplere çapkın derler kadınlarda farklı derler bu toplumun erkeğe biraz farklı bakışından kaynakli
Tamam ama doğru olanı hepiniz biliyoruz o yüzden böyle düşünmemiz gerekli
@nurelisa haklısın wrkadasim sanada hak veriyorum. Birkere olan olmuş adam şeytana uymuş yapmış. Este haklı olarak güvenemiyor bir çözümde üretmek gerekiyor. Ya evlilik son olacak ya da devam edecek. Adamın nikahı kimdeyse o fedakarlık yapar yürütürler iyi olabilir. Sence ne olmalı
Benve çocuk yokken ayrılmak doğrusu çünkü guvej sarsıldı seven insan aldatır mi yaaa
Haklısın başkasından çocuk yaparsın o kurtarır evliliğinizi kocanla niye boşanasın ki :)
Ablam yapma etme 24 yaşındayım annem babam 2 yaşında ayrılmışlar. Kendini düşünmüyosan çocuğunun geleceğini düşün. Çünkü ayrıldığın veya boşandığın zaman o senin için eski eşin olabiliyor ama çocuğunun halâ anne baba olarak kalıyor. İyi düşün ihanet karakterdendir.
Saygılarımla..
İlk başta bosalim demiş şimdi çocuk istiyorsunuz. Bilmiyorum bana garip geldi. Bu iliskki bitik zaten ne kadar mantıklı çocuk yapmak. 2 senelik evlilikte aldatmış birde.
Barisacaksan ki bence hic mantikli degil uzun bir sure bebek yapma. İsteklerini ertele, sogudum diyorsun bence direkt vazgec. Aldatilip barisan hic bir ciftin mutlu oldugunu gormedim cocugun olursa iyi bir aile yapisinin icinde olmali ki iyi bir psikolojisi olsun. İyi bir ebeveyn olup cocuguna baglanmali insan. Sorunlu ve guvensiz iliskide iyi bir ebeveyn olamazsin.
Aldatıldığın halde ondan ayrılmadığın her gün kendine ihanettir. Kendisine saygı duyan güçlü bir kadın olup onu boşaman gerekiyor.
Çocuk meselesine gelince;
Anne olmak istemen çok normâl. Ancak bu adamla yaptığın çocuğun ilerideki psikolojisi sağlam olmaz. Travmatik bir şekilde büyür. Sağlam bir psikolojiye sahip ve birbirini seven, kabul eden eşler tarafından büyütülen çocuklar çok daha iyi hayatlar yaşarlar.
Onu boşa ve kendini zamanın akışına bırak.
Evet tekrar bir araya gelem ihtimaliniz var belkide gercekten aranız düzelsin istiyordur ama çoğu erkek kadının onu boşamasını gururuna yediremediği için bu şekilde çocuk yapalım demeye başlıyor yani seni tekrar aldatsa bile sen artık ceptesin yani arkasını döndüğünde sen olacaksın ve çocuk bazen ilişkiyi kurtarmayabilir o yüzden bütün ihtimalları gözden geçir ve eşini gözlemle tekrar olur mu sizden olmaz mı unutma 2 ihtimalde olabilir.
Eğer pişmanlığının farkındaysan ve evliliği düzeltmek için çaba gösteriyorsa çocuk yapmadan bi kaç sene işle daha yenisiniz azıcık zamana bırak bak bakalım 2 sene daha geçince bişeyler değişmiş olacak mı işte ozaman düşün derim yaşın çok geçmiyor ise çünkü o çocuğun vebalinde girmiş olucaksın çocuk var diye aldatmada daha susacaksın ama şimdi seni bağlayan bişey yok yine yaparsa çeker gidersin kendi ayaklarının üstünde durursun çocuk olursa yapamazsın bunları
Tabi ki de yapmamalısın.. o çocuğun geleceğini düşün kendi aklı dengeni düşün mantıklı düşün lütfen 1 kere aldatan emin ol devamını yapar aldatmak kadar kötü bir şey yok.. affı olmamalı bu kadar da kendinizi küçük düşürmeyin ne olursa olsun hayat sizin hayatınız kimse de sizden değerli değil !
Aldatan birisi yine aldatır. Çocuk yapacaksınız bide onun sorumluluğu ile kararlar veremeyeceksiniz. Bence çocuk yapmayın ama bir şans verin birbirinize bak bakalım durumu ne
Böyle bi adamdan çocuğun olmamalı bence. Bu erkekler neden bu kadar doyumsuz ya çıldırcam 🤬🤬
Muhtemelen evlendiginiz de hayatında olan biridir zaten aldattığı
Degil bilmiyorum sanaldan buldu bulustu
Lütfen size yalvarıyorum böyle evliliklerde çocuğu kullanmayın. Adamın ne olduğu belli sence bu adam baba olmayı hak ediyor mu?
Yine aldatır çocuk olduğu için boşammayalım diye kafana girer duygusal yönünü kullanır. Sakın çocuk yapma ve evli kalma bence ayrıl
Evet çok doğru çünkü çocuktan sonra bu düşünceye yol verri
Teşekkür ederim ☺️
boşa o çocuğu yapıpt ailerde mutsuz evliliğinize çocuk getimeyin ona yazık yapan yine fırsatı bulunc ayapar o yüzden gerke yok çocuğa
Çok doğru valla yazık ona zedelenmiş evliliğe çocuk katılmamalı
@Malslzkxm aynen çocuğa yazık
Plastik bebe getirse g... Ne sokarim, az haysiyetli olun ya
Daha 2. senede aldatıyorlar çıldıracağım artık
Aynen
Güven olmayan yerde her şey biter çocuk için ya güvenip devam edeceksiniz ya da boşanıp başkası ile hayatınızı birleştirerek öyle çocuk sahibi olacaksınız
Slk misin kizim bisan gitsin simdi bebek yok rahat edersin bebek oldugunda yine aldaticak bak adim gibi eminim
Alışmış kudurmuştan beterdir der atalarımız. Yine yapar sen hamileyken yaklaşamadığı günlerde.
Askim sakin ola affetme aldatani 10 defa affetsen gene de aldatır tecrübeye dayanarak soyluyorum bal kiz🌸
Bence yapma ya. Bebek uğruna hem daha kötü olacak her şey çocuk babasız kalcak falan. Allah inşallah nasip eder başka şekilde başka zamanda dua et
sende onu aldat sonra söyle hadi şimdi çocuk yapalım de bakalım ne olacak ihanetin affı asla olmaz olmamalı
Anlamıyorum gerçekten, böyle bir adamdan cocuk yaparsan, eskiden bi kere aldatmış çocuktan sonra elini kolunu sallaya sallaya aldatır
Bebek yapın bence. Adam Diğer kadınlarında aynı olduğunu görmüş , elimdekiyle devam edeyim demiş.
Tam kendime yeni bir hayat kurmaya basladim simdi mi aklina geldi
Şüphen varsa ayrıl o zaman. Yeni hayat kurabiliyorsan hiç düşünme. Sonra her mutsuzlukta her kavgada pişman olursun
Sakın bebek yapmayın sizin durum stabillenmeden bebek yaparsanız yazık olur
Evet ama istiyor
İstesin sizin ilişkiniz normal değil ki şu asamada
Sakın çocuk yapma aldatmaların devamı gelecektir
Zaten oyle olacak gibi ama hatasindan drs almis olamaz mi
Erkekler bunu hata olarak görmez ki sanma ki çocuk sizi birbirinize bağlayacak daha fazla uzaklaşacaksınız şu an sana duymak istediklerini söylüyor bence
Ne yapmalıyım
Ya bakın bu bizim ülkede neden böyle anlamıyorum kadın aldatsa erkek hiç bir şekilde affetmez istisnası bile yoktur yani ama kadınlar nedense affediyor çok yanlış bana göre aldatmanın geriye dönüşü olmaması lazım insanın biraz kendisine saygısı olması lazım sevmek her şey demek değildir ki
Kabullenerek baştan kaybetmişsin zaten
Evet cesaretim yoktu onu seviyorum bir de
Tam vazgectim ona bunu gosterdim o tekrar eskisi gibi olmak istedi
Aldattım yakalandım. Olacak şeyleri paylaşmak isterim. Ben de evliyim hala
Tabi
Açıktan yazamam ama. Tercih senin
Sizin şalter inmiş olmaza girmiş umarım çocuk yoktur
Yok bebek iliski yasamiyorum
Boşanma yoluna gir kendini mutsuzluğa saplama
İki senede aldatıyorsa 20 senede Album yapar cocuk yapmak bu durumda sadece aptallik olur lütfen alinmayin
yapma canım kendine bunu bebek olduktan sonra yaparsan bi daha hiç kurtulamazsın çocuğu kendi mutsuzluğuna hapsedersin ben hala annemin mutsuzluğunu yaşıyorum
Yap bebeği ondan sonra bir ömür onun seni alsatmasyla yaşa..
ya kardeşim seninde toton kaşınıyor herhalde. adam aldatıyor üstüne hala seviyorum deyip onunda üstüne bebek istiyorsun. daha kolay aldatsın diye elinden geleni yapğıyorsun. sen hamileyken yatmadıgı kadın kalmaz
Batmakta olan bir gemiye yolcu almayın, gemiyi imha edin
aldatan birinden bebek sahibi ne kadar sağlıklı olabilir? bebeğin olsa aldatan gene aldatır.
Olur ama bebeğin babasının başkası olmasını kabul edersen de😉
Ayrılmak istiyorsan ayrıl. Başkasıyla evlenir ondan çocuk yaparsın.
Soğuduysan o iş bitmiş 👍
Yaşın doğru mu bilmiyorum fakat bu yaş aralığı çocuk sahibi olmak için iyi yaşlar bir an önce boşanıp yeni birini bul ve çocuk sahibi olmak için acele et.
Telrar aldatır. Sonra çocuğun da sizin kavgalarınız ile büyür. Sırf senin ap. tallığın yüzünden.
Herkes ayrıl demiş sana. Evliliğini düşün hayat senin hayatın sen ne istediğine düşün acele etme kocanı seviyorsan etraflıca bida düşün acele Karar verme
Kanka birincisi bebek yapıp beneğin hayatını mahfetme
Bi kere aldatan her zaman yapar. Karakter meselesi. Başkasını bulamamıştır o yüzden sana dönmüştür.
İki senede ne aldatmasıymis bu pess.. zaten güvenmede
Güven bir ayna gibidir kırılınca eskisi gibi göstermez.
Aldatan erkeğe asla güven olmaz! lütfen ya yapmayın böyle şeyler sonra üzülen siz oluyorsunuz
Bebek sorumluluk ! ister alabilecekmi? Anne Baba baskısıyla Çocuk ister gerisi tamamen boşluk
Uzatmanın bir anlamı yok, yollarınızı ayrın herkes yoluna baksın
Tercihini sen yap ama Kocan uslu durmaz hele sen hamile iken.
Zor bir durum zor bir karar yapıcı ol derim bir süre bebek yapmayın
Çocuğu yap gene aldatsin seni şimdi sende sonra boşanırsin sonra mutsuz cocuk
kimse yanlışıkla aldatmaz eskisi gibi de olamaz maalesef
Sana zerre bir şey söyleymeceğim ama beter ol
bastan aldatmis tekrar aldatir cocugun ortada kalir
iki senelik evlisin henüz, çocuğun yokken ayrılmalı ve kendi hayatına geri dönmelisin. Bir kere yaptıysa, bu kadar erken sıkıldıysa senden yeniden yapar ve güvenin asla eskisi gibi geri gelmez. yol yakınken kurtul ve yeni bir hayat kur.
Haklisin
Böyle bir adamdan bebek yapma pişman olursun
Sakın bebek yapma ve ayrıl bir ömür böyle geçecek hep acabalarin olur, bebekle zorlanırsin bu cesareti de bulamazsın, evlilikte güven bitince geriye birsey kalmaz
Saçmalama aklından çıkar hemen yapan bir daha yapar güven bir kere kırldimi aradaki bağ koptu mu biter iyi düşün tekrardan o duyguyu yaşamak mı ostiyorsun
İstemem tabiki iyi ki cocuk yokmus dedim zaten
Bosan gitsin çocuk için aldatan insan çekilmez yenisini bulursun
Ben beni aldatan bir adamdan çocuk yapak isteemezdim. bebeği boşandıktan sonra başka bir adamla evlenip yapardım
Yeni baharlara kapı aralasan olmaz mı?
Bu saatten sonra ondan olmaz !
Bebek olur yine aldatır o zaman ne yapacaksın merak ediyorum 😄😄 başka adam mı kalmadı bebekle ortada kalayım diyorsun ben seni anladım
😂😂😂 hala Bebek peşinde