Gizli Üye(36-45)+1 yılezdirme kendini bunu bir kere affedersen sürekli yelkenlenecek ayni seyleri yapmaya... sakin kimseyi dinlemeyin daha evliligin güzelim aylarinda bunu yapiosa ileride sikildiginda kim bilir neler yapicak cocuga yazik olucak... hem ayrica daha o cocuk bile degil aldirmalisin onun bir günahi yok babasiz büyümesin... bence ayril direk düsünme bile cocuktanda bahsetme yoksa iki tarafta sana baski uygular emin ol bu senin icin en iisi 2 sene sonra burada tekrar kocam beni aldatdi cocugumuz var neyapmaliyim diye yazmassan bak bende ozaman hic birsey bilmiyorum cooookkk duydum bu laflari sarhoskenmis ya git ya bikere oraya planli olarak gitmis hem bir erkek nekadar icerse icsin neyaptigini bilmiycek kadar icemez... ayrica o isi nasil yapmis cok merak etdim neyse yinede kendi kararin ama bence ayril gec olmadan
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl40 günü gecmediyse günah degil bak iyce arastir
Soran+1 yılbebeyimi istiyorum ama
Cevap sahibi+1 yılistiyorsan yinede ayril... bukadar sorumlulugu alabilecek gücün varsa dogur... ama ne baskasina güvenerek dogur nede birsey kendi imkanlarinla büyüt... nedim daha bunda caresizsen cocugun saglikli büyümesinde süphem var k. bakma
En İyi Cevaplar
+1 yılkıyamam ben o çocuğa.( seviyorsan esini affet derim. o da bir daha yapmayacagım diyorsa yapmaz heralde
17 Yorumla
Soran+1 yılkırıldım ya nasil üzüldüm sorma. Ben ondan başka kimsenin gözlerine bile bakmadım ki ya
- +1 yıl
kıyamam ya ben ikinize de. esin senin içini biliyordur azıcık insaf vardır heralde bir daha uzmem diyorsa sizin için yanlış yapmayacatır bence.
Soran+1 yılbu akşam konuşmam lazim. yapa bilirmiyim bilmiyorum. Ama başka çarem yok dönmek zorundayim daha şimdiden komşularin ağzına düştüm 7 aylık gelin baba evine dönermi diyorlar nasıl insan zihniyeti anlamiyorum. ki :(
- +1 yıl
millet ne diyo diye üzülme canım ya. bence de sen konuş eşinle. konuşarak çözülmeli. inşallah bir daha seni üzmez. üzülmeyi hak etmiyorsun bence bunu o da biliyor.
Soran+1 yılteşekkür ederim canimin içi sağol ya iyiki sizin gibi iyi insanlar var.
- +1 yıl
rica ederim. sen evladını düşün kendine dikkat et.
Soran+1 yılevet onun için yaşıycam bundan böyle
+1 yıl7 aylık cicim aylarında bile bunu yapmışsa bu kötü bir durum. Evet hiç bir evlilik yıkılsın bitsin istemem ama böyle durumlar da insanı üzüyor. Hamilesin ve birde böyle stres altındasın. Bence biraz daha eşinin yüzünü sürt hemen barışma bir iki hafta daha yalvarsın sonra geri dön. Eğer şimdi dönersen ilerde seni yine aldatır nasılsa geri döner diye. Ve dönmeden önce al karşına her şeyi söyle bir daha böyle bir şey olursa en ufak düşünmem duyduğum an boşanma davasını açarım seni de rezil ederim de. Sağlıklı bir bebeğin olması dileğiyle.
21 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
+1 yılYa işte Alkol falan haram diye düşünen biri olsa bu ikilemi yaşamazsın be kardeşim. En azından ne olduğunu bilirsin. Eğer doğru söylüyorsa bence bir daha düşün affedilebilir. Çünkü alkol demek resmen beynin rüya görmesi ve iradenin kaybolması demek. Allah yardımcın olsun kardeşim. Adam akıllı bir kez konuş tavrını ortaya koy. Hamilelik kolay bir şey değil seni anlayan bir erkek bulman da zor. İyi düşün. İki yol var; Bir şans daha verebiliyorsan ver, veremiyorsan ayrılacaksın. Her ne kadar da istemesem de söylemeliyim.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılHamileysen asıl ayrılman gereken nokta bu. Güvenmediğin bir adamla aynı evde yaşayacaksın. Bu güvensizliği çocuk mutlaka anlayacak. Kendi ailemden yola çıkarak söylüyorum. Çocuk varsa üzülmesin diye evli kalma. Her şeyin farkına varıyor çocuklar ve daha mutsuz oluyor. Ayrılma kararı verirsen çocuğunu psikolog yardımıyla büyütmelisin. Evli kalırsan ham sen hem çocuğunun psikoloğa gitmesi gerekecek.
Ayrılma kararı almışsın zaten, çocuk için boşanmayalım o zaman deme. Çocuğun bir anne baba istiyor. bir karı koca değil.12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl7 aylık evlisiniz daha. 7 ayda böyle yapıyorsa çocuğunun ergenliğine kadar neler olacak sen düşün.
Cevap sahibi+1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılDaha 7 aylık evlisin hani bir 5 10 sene geçer hevesin kalmayabilir, uzaklasabilirsin anlarım da daha yolun başında böyle yapan adama güvenmek zor. Hem erkek erkege takılacağızdediyse o kızın orada işi neymiş. Cok zor canım ya inşallah senin için hayırlısı neyse o olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılçok haklisin
zor bir durum Allah kolaylık versin. şimdi biz burdan ne desek boş. herkesin hayat görüşü farklıdır. herkesin tahammül sınırı farklıdır. onun için bu durum karşısında kendi doğrularınla karar vermelisin. ama dikkat et verdiğin karardan bir daha geri dönemeyebilirsin. artıları eksileri ayır bir kenara. gerçekten pişmanmı değilmi bir düşün. tekrar affedebilirmisin bir düşün ondan sonra karar ver. Rabbim yar ve yardımcın olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim
Öncelikle merhaba. Yaşadığınız olay gerçekten çok incitici. Her şeyden önce bir köşeye çekilip düşünmeniz gerekiyor. Anladığım kadarıyla siz eşinizi affetmek için onun bahanelerine kendinizi inandirmışsınız. Eğer şimdi böyle bir sorunda net tavrınızı ortaya koymazsanız ileride daha kötü durumlarla karşılaşabilirsiniz. Çünkü, eger affederseniz kocanızda nasıl olsa beni affediyor psikolojisi oluşacak. Siz her şeyden önce bir bireysiniz kendinizi düşünmek zorundasınız. Eşinizi affetseniz bile kafanızda sürekli sizi aldattıgı fikri dolaşacak hayatı kendinize zindan etmeyin derim. Çocugunuzu çevrenizdekilerin bir bahane olarak kullanmasına izin vermeyin derim. En iyi tercihi kendiniz artısını eksisini geniş açıyla düşünerek göreceksinizdir. İyi geceler
10 YorumlaKocan 1000 pişman olduğunu söylüyor. Sen de seviyorsun onu. 1 aile kolay kurulmaz ama 1 tekmede darmadağın olur. O güzelim aileyi yıkma ve affet kocanı. 1 daha bence öyle 1 hata yapmaz eşin. Sana mutluluklar kızım.
16 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim abi.
Soran+1 yılinşallah dediğiniz gibi olur. ben 20 yaşındayim o 26 .. o insaat mühendisi ben çalışmıyorum.
Soran+1 yılbaşka çarem yok abi Allaha emanet olun
şimdi kötü biri gibi algılancam belki ama bence sarhoştum marhoştum bahane kanı bozuk bir adam işte. birde hiç kavga etmemşsnz etseydinz daha neler olurdu kimbilir kıymet bilmeyen şrefsz kusura bakma. ama bn olsam aldırırdım daha çok yeni bu böyle başlıyo bikere yapsın affet sonra gene kanı bozuk napcn işte. ama bakablrm kendm o gücüm var diyosan doğur ve o adamdan ayrıl
10 YorumlaÇocuk olmasa direkt ayrıl derdim. Anında affetmek zorunda değilsin, biraz daha bekle, ama arayı fazla açıp da adamın ümidinin kalmamasına sebep olma. Hamile olduğunu ailene ve eşine söyle. Ama sonuçta son karar senin, ne istiyorsan onu yapacaksın ama sarhoşken yapılmış bir davranışı affedersen büyüklük sende kalır. Bilmiyorum şu an yaşadığın duyguyu kimse yaşamak istemez, Allah yardımcın olsun.
10 YorumlaNe kadar affetsen de bidaha eskisi gibi hissedemiceksin ya sen dondun diye yaptiklarindan vazgecmezse bu bir ihtimal digeri de donup devam edebilirsin çok pismandir belki de hersey duzelr cocuk bereket huzurdur size de mutluluk getirir babasiz cocuk buyutmek herkesin kolayca uaptigi bisey degil ben olsam bosanirdim ama bekara koca bosamak kolay artik bir annesin de bence beraber bir psikologa gidin herseyi anlatin ikinize de yol gostersin
10 YorumlaAllah katında en hoş olmayan helal boşanmadır. Kocan bir terbiyesizlik ve öküzlük etmiş. Ne desen haklısın. Ancak yine de çocuk için bir şans vermeyi düşünebilirsin. Babasız yetişmesini istemezsin herhalde. Çocuk bereketiyle, nuruyla gelir. Umulur ki size ışık saçar. Ayrılmak kolaydır, çocuk için, Allah için katlanmak zordur. Yine de sen bilirsin tabi ancak ben bir şans daha vermenizi öneririm.
10 Yorumla
+1 yılsarhoştum yalanı boş. sarhoşsa seksi nasıl yapıypr çakırkeyflermiş alkol afrodizyak etkisi ile eski günlerin muhabeti sıcaklığı ile o iş olmuş. bir kere sana yalan söylemiş. doğum günü demiş eskis evgilide. o zaman sende git yaşa ya çok pişmanım de ne diyecek. ailenin karşı çıkması saçmalık. zaten bu toplum beni deli ediyor. ozaman yarın sende git yap bakayım onun ailesi kabul edecek mi hemen boşa derler. kız ailelerini anlamıyorum. senin kararın ama daha 1,5 git çocuğunu aldır. mahkemeyede boşanma davası maddi ve manevi tazmitı aç. bedeklini ödesin. ezdirmeyin kendinizi.
10 Yorumlaaffet ve evine dön bir daha yapmaması içinde tehtit et büyük bedeller ödetirim sana de birde hamile olduğunu öğrensin onun özrüyle gitme kayınpederin kaynanan gelsin amcası gelsin dayısı gelsin belediye başkanı araya gisin falan filan işte çabuk teslim olma
04 Yorumla
Soran+1 yılbaşbakan bile gelse kirilan güvenimi tanir edebilirmi
Soran+1 yılBilemiyorum ki ben daha 21 yaşındayim :( Annem babamda ayrilamazsin diyor
+1 yılKocanın yaptığı çok kötü bişey. Allah yardımcın olsun. ama çocuğun için bir şans daha vermeye değer. tekrarlarsa affetme. hamile olduğnuda hemen söyleme evine dön 1 hafta sonra söyle ki hamile olduğu için döndü felan demesin. Ne bilim kardeş çok zor bir durum çocuğun için bir kez daha hem adamda pişmanmış töbe etsin barışın
10 YorumlaHamile olduğunu söyle bence bunu bilirse pişmanlığı artar ve bağı güçlenir emin ol
17 Yorumla
Soran+1 yılSoyldim Aff et diye yalvariyor/
- +1 yıl
ne güzel işte , pişman olmuş. Ama illa ilişkiyi devam ettirmeyi düşünüyorum ama içim içimi yiyor diyorsan sende onun kıskanacağı türden ufak tefek şeyler yapabilirsin , tabi fazla ileri gitmemek şartıyla. Direk gözünün önüne serme , sadece şüphede bırak. Ama tabi kocanı affedip yine hiçbirşey olmamış gibi devam edebilirsinde. :)
Soran+1 yılBen yapmama. Onu çok seviyorum ama içimdeki güven kırıldı. Odama almiyorum. En azindan kizginligim gecene kadar uzak dur dedim. kabul etti başka çaresi yok zaten
Soran+1 yılevet akşam konuştum
Soran+1 yıltarif etmesi zor... Sevindi tabii söz verdi asla üzmeyecegim birdaha seni diye.
+1 yılAllah yardimcin olsun balım durumuna çok üzüldüm gercekten bebeğin babasiz olmasin tabi ki ama sen onu affedebilicek misin ona ayni guvenle tekrar baglanabilecek misin bunu cok iyi düşün hiç birşey eskisi gibi olmaz bence
10 Yorumla
+1 yılÇocuğu da aldır ve ayrıl.
Yapan adam gene yapar.
Sarhoştum bilmem falan hep bahane. Sevişecek duruma gelene kadar ne kadar yakınlaşmışlarsa demek ki.20 Yorumla
+1 yılYa biraz yuz verir givi yap sonra arasin iyice seni yemege filan gotursun orda konusun barisin cunku arada cocuk var ve demekki gercekten cok pisman dir ariyorsa baskalarina kaymaya baslamadan geri don derim
10 Yorumla
+1 yıldoğacak olan çocuğun için bir şansı hak ediyor
türlü türlü oyunlar oynamamış en azından
bu kadar burnunu sürttürmüşsün
biraz daha burnunu sürt istersen ama ayrılma derim
madem seviyorsun20 Yorumla
+1 yılKesinlikle Çocuğun için bir şansı hakediyor sirf onun için tekrar güven son kez bebeğin için yaptigini söyle kendinden taviz verme guvendirsin sana kendimi yardim etsin guvenmen için
10 Yorumla
+1 yılbak erkekleri tutmak zordur sabırlı ol yuvanı bir şerefsiz kadın yüzünden yıkmak şeytana uymuş aldatmış hamile olduğunu söyle eşine ve terket evi git canını yak biraz onun emin ol çocuk herşeyi düzeltir.
10 Yorumla
+1 yılAffetme soyup soğana çevir bebeğini özel okullarda okut
11 Yorumla
Soran+1 yılistemem ya. ne yapicam onun parasini :( erkek işte hepsimi böyle?
+1 yılaffetme çocuk için geri dönüş yapma aldır çocuguda ilerde sürekli yine ihanet eder üzlürsün.
22 Yorumla
Soran+1 yılama o benim parcam ona kiyayam :( aç kalırım açıkta kalırım ama ona kıyamam
- +1 yıl
iyi o zaman affet çocuguda dogur ağla dur her gün. ölüsü olan bir gün ağlaar...
Sevmek aptal olmayı gerektirmez oyle olmamalı... ammaannn tanrım dusundum de ikisi arasında bir bag olabilir 😳
10 Yorumla
+1 yılbir şans versen bişe kaybetmessin bacım yaptığı şey hazmedılır bıse degıl ama bebegın zamanlaması cok manıdar ver bı sans bea
10 Yorumla
+1 yılihanet affedilmesi zor bir şey ama sakın çocuğu aldırma cinayet işleme. ya affet çocuğunla eşine git ya affetme çocuğunla kal.
10 YorumlaBasimiza gelmeden konusmak kolaydir ama sanirim bende affedemezdim. Guven bitmistir artik sürekli esini mi kontrol edeceksin bundan sonra? Bebek de varmis simdi.. bence annene ac bu konuyu en iyi yolu o gosterir sana yalniz cikamazsin isin icinden..
10 Yorumla
+1 yılSende ona sor ben seni aldatsaydım ne olurdu diye? Affedilicek yanı yok. Vicdanın rahat olursa ki sanmıyorum cocugu aldır ama bence yapma, kendin bakarsın cocugunada.
20 Yorumla
+1 yılAyrıl derdim ama çocuğun için bir şans daha ver istersen.
10 YorumlaHangi diziydi bu ya hatırlıcam bir dakika. Arkadaşının doğum gününe yollarken sen neden evde oturursun bilmiyorum ki. Tamam güveniyosun ama doğum günü partilerinin ne bok olduğunu bilmen gerekirdi. 1 şans ver konuş baktın kıvırıyo ayrılırsın.
012 Yorumla
Soran+1 yılya erkek erkege takilacaz dedi ne yapicam o kadar erkegin içinde diye gitmedim. :(
Soran+1 yılGeldi kendisi anlatti. ben bir eşeklik ettim böyle yaptim dedi.
Nasıl yaaprsin dedim bağıramadim bile. birkaç parça birşey aldım çarptim kapiyi çiktim.
Soran+1 yılbiz yemin etmiştik ne olursa olsun anlatacaktik bir birimize. Ama ne bileyim 3 5 yıl sonra yapsa anlardım önemsemezdim bile erkekti ister yapar laf söz bile etmezdim ama 7 ay... ya ben onun istediyi her şeyi yapiyordum. ona karşı gelmiyordum kocamdır başımın tacıdır. Ama onun yatigi yenilir yutulur degil ki. Ama yavurm isi bozdu hamile oldugumu öğrenmesem şimdi avukatin yanindaydim
Soran+1 yılTeşekkür ederim bu akşam konuşacagim her şey bir şekilde işte.. Başka çare yok
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim. Yuva kurmak çok zordur. Allah nasip etmiş size kurmuşsunuz herşey güzel olucaktır inşallah :) Siz maşallah Evlenmişsiniz ben daha 20 yıllık hayatımda 1 kıza bağlandım 1 ilişki yaşadım ilk ve son olsaydı keşke evlilikte taçlansaydı ama olmadı :) Herşeyi ince eleyip sık dokumak lazım.
Soran+1 yılo benim ilk ve tek aşkım
Soran+1 yılinşallah sen de mutlu olursun kardeşim.
inşallah sende gerçek aşkını bulursun. Ama dikkatli ol. Bu dünya çok şerefsiz
Çok zor işin Bacim. Sevmeyi geç bir bebek var ortada
10 Yorumla
+1 yılihanetin affedilir bir yanı yok yeni evlisiniz bir de kendine güvencen varsa ailen sana destek oluyorsa hiç düşünme boşan şimdi 7 aylık evliyken bunu yapan ilerde neler yapmaz aldatma aldatmadır devamı mutlaka gelir çocuğuna elbet bakarsın affetme
22 Yorumla- +1 yıl
affetmeyin ayaklarınızın üzerinde elbet durabilirsiniz isterseniz başarırsınız
çocuk olmasa bir nebze daha kolay olurdu belki, ama şimdi işin daha zor derler ya "affetmek büyüklüktür" diye sende öyle yap, tabi bu yaptığını cezasız bırakma.
10 YorumlaAffetme sakın ihanet uyuşturucu gibidır gerisi gelir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen onu aldat sonrada sarhostum de bakalim bir daha senin yüzüne bakiyor mu. Saf olmayin ezdirmeyin kendinizi bu kadar. Hele aldattigini kanitlayabilirsen ve iyi bir avukat bulursan donuna kadar da alirsn.
10 YorumlaAllah yuvanizi muhafaza etsin disainin orosbusu bitmez esin seni seviyosa vazgecme sevmemis olsa ztn umursamazdi seni ama seni daha bukadar tazeyken aldatmasi hos degil yuvan icin dua et cok
10 Yorumlaherkes bir sansı hakeder, belki kocan sarhostu kadın ayarttı yani herseyi kocana yukleme
10 Yorumla
+1 yılsarhoşmuş affet nedir ya? bu nasıl bir zihniyettir akıl fikir erdiremiyorum, deli oluyorum. gidelim her iğrençliği yapalım sonra sarhoştum affet diyelim o zaman.
02 Yorumla
Soran+1 yılKadin yaparsa Fahişe olur ama erkek yapinca bir b** olmuyor
- +1 yıl
Aynen öyle canım. Allah yardımcın olsun
Şişede durduğu gibi durmuyor işte, 7 ay daha ya çok da erken. Ama doğmamış çocuğun için bir şans daha verilir mi dersen, belkide verilebilir..
10 Yorumla
+1 yılDanışmanlık yapan biriyim. acele etme. Sabırlı ol hatta bana mesaj at
00 Yorumla
+1 yılçocuk için hayatını mahvetme daha seni 7 ay olmadan aldatıyorsa çocuk doğar yine aldatır bu sefer geri dönüşün olmaz çocukla ortada kalırsın. ayrıl çocuğuda aldır
00 YorumlaDostum sarhoşmuş kendinde degilmis daha yeni evliymissiniz zaten akli ucmustur onun hemen yikma yuvani hem hamilesinde bak cocuguna yazik affetmeye calis
00 YorumlaSarhoş olup dünyaları beceresim geliyor böyle aptallıklar görünce...
10 Yorumla
+1 yılOkadar kendinizi küçük düşürmeyin yüz vermeyin şöyle pisliklere g☆tleri tavan yapıyor kendini birşey sanıyorlar. Ayrıl gitsin
10 Yorumla
+1 yılAilenin evine ne diye gittin ailen biliyor mu yani bu durumu?
06 Yorumla
Soran+1 yılhayir kavga ettik dedim
- +1 yıl
Şimdi kalkıp da ayrıl veya ayrılma deme lüksüm yok benim. Ama ortada doğacak olan bir çocuk da var. Severek mi evlenmiştin? Eşine ne kadar güveniyorsun bu olaydan sonra? Yüzdelik olarak?
Soran+1 yılaklım karışık. ne yapacağımı bilmiyorum. Bunu nasil yapti aklım almiyor daha genciz ya nasilda hayaller kurarak evlendik. 2 haftadir her gün kapiya geliyor babanlar sorup duruyor ne oldu diye ama annem karişmasına izin vermiyor kari koca onlar aralarina girme diyor. Akşam anneme anlatmak istedim ama utandım. Kocam bana ihanet etti diyemedim
- +1 yıl
Bu senin vereceğin bir karar ama karnındakini de unutma.
Soran+1 yıl:( biliyorum ama nasil diyorlar yukari tükürsek biyik asagi tükürsek sakal. :( çaresizim.
- +1 yıl
İnsanlar bir şansı daha her zaman haketmişlerdir benim gözümde
aile ve cocuk var hizli düşünmemen lazım danışmanda fayda var büyüklerine.
10 Yorumla
+1 yılhamile olduğunu söylersen sana daha çok bağlanır emin oll hemde çok sevinir
01 Yorumla
Soran+1 yılYarin söyliycem
+1 yılaffet bir seferlik ama ciddi olduğunu belirt bir daha olursada cek git hiç birşey demeden
10 Yorumlakocanın sana ihanet etmemesi için yatakta ona öyle bir ilişki yaratki senden başkasıyla ilişkiye girmesin
07 Yorumla
Soran+1 yılee daha ne yapicaz ki. Kariniz size ihanet etse affedermiydiniz?
Soran+1 yılee bizde birakmadi ki. birakmadigimiz icinmi ihanet ediyor buna atalarin bir sözü yok mu
Soran+1 yılsuçlu biz olduk yani erkekler işte
Soran+1 yılyani kisaca suç kadında ki kocasi her halti yiyor. :( ilginç miş kadin yapsa hemen Fahise oluyor ama
+1 yılhamile olduğunu söyle bilmeye hakkı var.
13 Yorumla
Soran+1 yılBenimde sadik bir kocaya hakkim vardi ama...
Simdi zamani değil. Sürünsün işte- +1 yıl
tamam süründür ama söyle de hem öyle daha çok acı çeker sonuçta hamile karını üzmüş senin karnında ikinizin çocuğu var söyle gitsin.
Soran+1 yılodaya almıyorum. Haklısınız galiba
+1 yılBir şans ver kötü bir şey ama gizlememiş söylemiş sonuçta
00 YorumlaYaptığı doğru değil ama çocuk var. Hamileliğinde kullanım iyice naz yap burnundan getir.
Sürekli de takibi bırakma yurali senin elinde olsun.00 Yorumlaaffetme etceksen bıle tavrını koy bastan
10 Yorumla
+1 yılHerkesin bir sansı vardır.
10 Yorumladoğacak olan çocuğun için bir şansı hak ediyor
10 Yorumla
+1 yılbir şansı hak ediyor eğer seviyorsanız birbirinizi
10 YorumlaBir şans daha ver bence, çocuk için
10 YorumlaBence dön kocana cocugunu babasiz buyutme
10 YorumlaZorla kendini çocuk için
10 Yorumla
+1 yılsarhoşken olmuş affet.
04 Yorumla
Soran+1 yılbunu sarhoş olup kadin yapsa aff edilirmi?
- +1 yıl
ama bak hiç kavga etmemişsiniz en azından iyi anlaşıyosunuz bir anda içmiş kafa gitmiş olmuş mantıkıyken yapsa tamam bırak dicemde çocuğada yazık sanada yazık
Soran+1 yılkıyamam işte bebegime böyle vicdansiz olmak gerek ama insan caninin parçasından vazgecemiyor ki
- +1 yıl
öyle yani sen bilirsin dicemde bence biraz daha burnu sürtsün 1-2 hafta daha sonra geri dön değerini anlasın.
+1 yılAyrılma :S yazık çocuğa ya
10 Yorumla
+1 yılcocuğun olduğu için biraz daha düşünmelisin
10 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar