Eşimi çok seviyorum ama standart erkekler gibi bi ilgili bi ilgisiz?

Eşime deliler gibi aşıgım ben çok severek evlendik çok şeylere göğüs gerdik ama bazen kalbimi çok kırıyor ve gönül almayı bilmiyor sürprizden anlamıyor. Özel günlerde zorla birşeyler yaptırtmaya calısıyorum yapmayınca da kalbim kırılıyor. Yapsasa al yaptım oldumu falan modunda aslında cok iyi bir insan ama bazen çok çok kalp kırıyor bu konuda düşünceniz nedir?
Eşimi çok seviyorum ama standart erkekler gibi bi ilgili bi ilgisiz?
Cevapla