Erkeklerle daha iyi anlaşıyor olmam eşimi rahatsız eder mi?

Kadınlarla hiç anlasamiyorum erkeklerle daha iyi anlaşıyoruz hiç bir şekilde aramda bir şey olamaz zaten evliyim ama bu eşimi sıkıntıya sokar mı acaba erkek kankalarim yazıyor arada sırada konuşuyoruz eşime pek demiyorum bu tarz şeyleri

Erkeklerle daha iyi anlaşıyor olmam eşimi rahatsız eder mi?
Cevapla