AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Seven sever olduğu gibi sevmeyene uğurlar olsun net
kilo ver demeyin diyosun napicam diyosun takmiycaksin o zaman
Yani kiloyu ilişki için düşünme kendin için düşün derim. Olacaksa da zamanla bence kilo ver.
Bakımlı ve özenli ol birbirinizin kalbine dokunun gerisi önemsiz
Yetmez görüntü de önemli
herseyi dogru soylemissen cekinmene gerek yok
seni anliyorum beb efektsiz foto bile atamiyodum sen goruntulu konusmussun seni zaten gormus bence sirf dis gorunusun icin bi sıkıntı cikmaz
Aynada kendine baktığında fit bir erkek olsan kendinle çıkarmıydın diye sor kendine bide erkek sorum etmese bile herhangi bir cafede otururken bile herkes size bakıp aralarında konuşup gulusecekler bunu unutma kaldirabilirsen takmazsan devam et
Sorun yok diyorsa yoktur fotoğraflarınıda gördü dedikkerini biliyor onu şaşırtan bir şey olmayacak her halinle swviyoe seni işte ne güzel mutluluklar
Bu devirde her şey dış görünüş demişsin de sen de mi dış görünüşünu beğendin onun
Hayır güzellik algılama bile uymuyor, insanı sevdiren karakter
Tamm o zaman kendin de kasma rahat ol
Buluşmadan nasıl ilişkin var anlamıyorum. Sorun etmiyorum dediğine bakma, yani aslında ilk buluşmada hoşlanıp hoşlanmadığına bakman lazım
Bence dert etmemelisi onemli olan sadece dis gorunus değildir sadece dis gorunuse onem verip snei kirarsa salla gitsin eve belki hislerin o na karşı kuvetlidie belki ama boş ver bence umursama okadarda o kaybeder
Takmam der takar normal şartlarda. Ama takmıyorsa sakın bırakma bir sağlık sorunu değil neticede kilo verilir
Senin fotoğrafini gördüyse sorun değil ama vermek istiyosan bir hafta falan şeker ekmek kes ama ne kadar fayda eder bilmiorum
Maalesef ben de öyle olmuyor 🥲
Ne kadar aylık ilişkiniz ya da haftalık bulusmaniza ne kadar vsr
ne olacağı maalesef belli olmaz ben de kilo takıntılı bir insanım simsiyah giyin saçlarını sal yüzüne biraz da kontür uygula korse var sa korse tak 90 kg gibi görünürsün hiç yoksa
Rahatın sakın azminin önüne geçmesin, spora ve diyete başla ve asla pes etme. Büyük laflar edebilen birisi değilim şahsen ama pes etmemelisin ve spora başlamalısın!
Kilon için seninle iletişimi kesicekse senden soguyacaksa bırak soğusun zaten
Sana verebileceğim en iyi tavsiye vücut tipine göre kıyafet giymen olur mesela göbeğinden çekiniyorsan göğüs altından lastikli aşağıya doğru açılan elbisen varsa en iyisi o olur
Kendini özgüvensiz hissetme, sonuçta sevgilisiniz. Yorumlardaki öküzler gibi düşünüp hiç sevgili olmayabilirdi. Ama senin sağlığın için söylüyorum, bence kilo vermelisin.
Canım benim o senin sesli zaten sen zayıf olsan da seni seversin kilolu olsan da seni sever yani zayıf oldum diyelim evlendiniz Ondan sonra bir baktım ki adam seni aldatıyor aldatmış
92 kg - 1.90 boy Zayıfım. Ben şişman kızları pek sevmem. Aşırı terlerler yürüyemezler bilmiyorum sevmiyorum...
Seviyor musun diye soran olmadı, sen sevme zaten mümkünse 😄
Bi önceki kız arkadaşım çok hafif kiloluydu. Az tepe çıkıyoz yoruldum ettim öldüm v. s yürü biraz diyorum elimden tut diyor.. ben kendimi çıkaramıyom onu nasıl çekeyim 🤣
Valla 100 kıloyu hıcbşy kurtarmaz korse falan dıyecem ama
Çekinecek bir şey yok
Eğer gidişi suskun olursa dönüşü muhteşem olacaktır
buluştunda seni öpecek göğüslerine dokunmak isteyecek bak bu net :D
Benimde öyle tereddütlerim vardı ama karşındaki anlayışlı ise ve seni seviyorsa bu tür şeylere takılmaz zamanla verirsin der geçer :)
Kanka o çocuk seni zayıflatırım umuduyla geliyor aha altına imzamı atarım zayıflamazsan terk eder
Bence zamanla kilo vermeye çalış. Ayrıca kilolu kızlarin yüzü nedendir bilmem ama hep çok güzel oluyor. Bu arada daha önce fotonu gördü mü?
Kilo alınırda verilir de bende uzak mesafe ilişkisi yürütüyorum diyete girdim diye erkek arkadaşım bana kızdı kendine acı çektiriyorsun yapma ben seni her türlü çok seviyorum dedi ama ben gene de gizlice diyeteyim 😄
Kendini nasıl mutlu ve huzurlu hissediyorsan öyle ol. Kimdr için bi kalıba girmeye calışma. Seni seven olduğun gibi sevsin
Yani kilonu dert etse zaten bırakırdı bebeğim, ki sen de saklamamışsın göstermişsin o zaman problem yok
Allo baby killo kiloo killo hindi
Dış görünüş önemlidir. Uzun süreli ilişki göremedim kusura bakma büyük ihtimal kısa bir ilişki olacak
Beden algını şu sıra iyi tut. Ancak genel anlamda memnun değilsen. Senin ne düşündüğün, ne istediğin çok daha önemli şekerim.
Kilolu olupta çok güzel kızlar var sen yeter ki kendine güvenen gerisi gelir çünkü senden başka Yok o da bunu biliyor
Buluş bence seni seven her halinle kabul eder merak etme sadece biraz özgüvenli ol karşısında o özgüveni görsün.
Kendini daha iyi hisetmek için ilk önce yeni çekilmiş bir fotonu gönderip vereceği tepkiyi öğrenebilirsin diye düşünüyorum.
Seviyorsa kilona takmaz amma isdersen anterman yaparak normal ola bilirsin (bunbicin tembellik yapmadan anterman yapmaniz lazm)
Kilonu biliyorsa seni sanalda görüp beğendiyse neden çekiniyorsun ki? Eksik kusurlu hissetme kendine güven seni seven böyle sevsin 🌷
E işin içinde yalanlar, süslemeler vs... yoksa buluşunca da bir sorun olmaz.
Tüm benliğinle olumsuz düşünmeden git.
Boyun güzel ama keşke spor yapıp 70 kiloya falan düşseydin. Umarım bir sorun oluşmaz
Çocuğa ilk başta kilolu olduğunu söylemedin mi zaten
Sonuçta görüntülü konuşmuşsun az çok tahmini vardır bnce kasma kendini görüş ne kaybedersin. Kimse yüzünden özgüveninn zedelenmesine izin verme. Ayrıca boyunda var kurtarırsın❤️
Kilo verirsen erkek wrkadaşınla ilişkinden ziyade sana ne kadar iyi geldiğini görürsün bali.
Seni seven her sekilde sever canim saiin dert etme elbet verilir onemli olan sevginiz✨☕🥰
Aman onlara bakma sen kendileri zayıf kadın ister hiç dönüp bakmazlar kendilerine
Kilo ver demeyin demişsin. Ee ne diyebilir ki baska?
Güzelliğinin hacmi büyümüş diye sevineceğine bir de laf mı edecek 🤦🏻♂️
Sallagitsin bunu takan adam en ufak seyde seni birakir zaten 😊
Ne yiyosun Emine Erdoğan porsiyonlari kucultelim diyor duymadın mi :))
Boydan fotonu atıp ve ya paylaşıp tepkisine baka bilirsin canım. 🥰
E kilonu zaten biliyor dert etme güzel güzel süslen date zamanı git
Demişsin ki kilo veririm vs kilonu yaşam tarzını zaten farkındasın kilo ver diyenleri takma sen rahatsız oluyorsan sağlığın için bir bilenle görürşür verirsin zaten
bu kadar rahatsizsan kilo ver
Hadi ya valla mı 1 haftada kaç kilo vereyim
verilir bi 7 kilo
Boyunu kilonu biliyordur zaten görüntülü de konuşmuşsunuz. Sorun olmamalı. Özgüven çok önemlidir güzel olmayanı bile güzel gösterir 😉
Biraz benim durumdasın.
Bende eski sevgilimle aylardır buluşmadım zayıflamayI bekledim buluşmak için 2 haftaya kesin olarak buluşcaz ama bu arada mide ameliyatı oldum onla buluşacağım zaman 20 kilo kadar vermiş olacağım zaten. Sana gelince de işin aslına bakarsan seni gerçekten kilon için sevmeyecek birini bul bu çocuk belki bu kişidir belki değildir bilemeyiz. Ben 7 yıl üstüne buluşacağız aşırı kilolu karşısına çıkmamak en iyi halimle çıkmak için aylardır oyaladım buluşmadım yoksa kilolu halimi de sorun etmezdi.
İnternet aşkı mı😒😏abi siz iyi misiniz yaa
Bak canım iyi dileklerde bulunuyorum ana internetten tanıdığın kişi genelde seni kırmaya daha heveslidir.
Maalesef ilk önce dış görünüşe bakıyolar kiloda büyük bir etken oluyor
Yenı mı geldı aklına
Yine de hazırlıklı ol herşeye...
Görüntülüde zaten görüyor seni bosuna stres yapıosn
Kendin için zayıfla oğlan için değil
Biliyormuş zaten sorun olacak bir şey yok ortada