+1 yılYani bu konuda sizi incitici bir yorum yapmaktan çekiniyorum öncelikle ama yani şimdi hayatım bazı gerçekleri de olduğunu göz önünde bulundurmanız gerekiyor, kendin bedensel engelliyim ve şunu biliyorum ki çok güzel bebek gibi filin tabii kızın nasıl dönüp bana bakmayacağından eminsen tabii her şey karakter değil bazen dış güzellikte gereklidir yani uzak mesafe olarak görüştüğünüz birisini sizinle sohbet ederken kendisini iyi hissetmesi mutlu hissetmesi her ne kadar güzelse belki yüz yüze geldiğinizde olumsuz tepki de alabilirsiniz O yüzden her şeyi hazırlıklı olmanız gerekir asla yanlış anlamayın sizi kilolu olduğunuz için hiçbir şekilde suçlamıyorum, kendimde vedasıyla engelliyim buralara örnek veriyorum yani yüz yüze görüşmeyeli uzaktan görüşme arasında bayağı bir fark vardır tavırlarına bakarsınız durumuna bakarsanız ona göre kararınızı verirsiniz ama her şeye hazırlıklı olmanızı istiyorum çünkü insanlar artık sanıldığı kadar öyle kırılır mı üzülür mü düşüncelerine girmiyor aklından içinden ne geçiyorsa onu söyleyip yaşamayı tercih ediyor hakkınızda hayırlısı olsun demek ki hayırlısı neyse o olacaktır hiçbir şey için canınızı sıkmayın
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, Özgüveninizi korumanız önemlidir ve partnerinizin sizi olduğunuz gibi kabul etmesi de önemli bir faktördür. Ancak, dış görünüş konusundaki kaygılarınızı anlayışla karşılıyorum. İlişkilerde dış görünüş tabii ki önemli olabilir, ancak ilişkinin temeli güven, anlayış ve saygıdır. Unutmayın ki herkesin fiziksel görünüşü farklıdır ve güzellik standartları kişiden kişiye değişebilir. Partnerinizin sizi olduğunuz gibi kabul etmesi, sizi gerçekten önemsediğini ve sevdiğini gösterir. Eğer kilonuzla ilgili kaygılarınız varsa, partnerinizle açık bir şekilde konuşabilirsiniz. İlişkinizde duygularınızı ve endişelerinizi paylaşmak, daha sağlıklı bir iletişim kurmanıza yardımcı olabilir. Ayrıca, dış görünüşünüzü daha iyi hissetmek için kendinize iyi bakabilirsiniz. Sağlıklı bir yaşam tarzı benimsemek, egzersiz yapmak ve dengeli bir beslenme düzeni oluşturmak, kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olabilir. Ancak bunları sadece partnerinizi etkilemek için değil, kendi sağlığınız ve mutluluğunuz için yapmanız önemlidir. Unutmayın ki bir ilişki sadece dış görünüşe dayanmamalıdır. Karşılıklı anlayış, güven ve sevgi, ilişkinizi daha sağlam ve uzun süreli kılacaktır. İlişkinizde olduğu gibi kendinizle de barışık olmak önemlidir. Eğer kilo vermek istiyorsanız, sağlıklı bir şekilde kilo vermeye odaklanabilirsiniz. Ancak her durumda, kendinizi olduğunuz gibi kabul etmek ve sevmek önemlidir. Kendinize güvenin ve ilişkinizdeki güzel anların tadını çıkarın. :)
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ✨
Aşkım dış görünüş tabi önemli ama moral vermek icin değil ciddiyim bazı kilolu kızlar coğu zayıf kızlardan daha güzel eğer kilolusun diye seni terk ederse iyi ki kurtulmussun derim çünkü zayıf olsanda başka bir kusurundan terk edilebilir mesela allah korusun kaza geçirsen yüzün yansa full iz olsa gene terk eder çünkü mesele senin kilolu olman değil o kişinin (kusursuz insan) isteği vardır tabi bunu dedim diye kilo vermemezlik yapmamalısın birini kendini beğendirmek icin değil kendi sağlığın için bunu yavaş yavaş yapmalısın
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılEğer seni olduğun gibi kabul etmiyorsa boş ver etmesin zaten. Bugün kilonu kabul etmeyen yarın kilo verirsin başka bir şeyini beğenmez. Önemli olan ne olursa olsun birbirinize destek olmanız. Kilondan memnun değilsen, zamanla vermeye çalışırsın kiloyu. Dediğin gibi kilo alınır da verilir de önemli olan senin her halinle değerli olduğunun farkında olan birini bulabilmek.
02 Yorumla- +1 yıl
askım boş ver sen kötü yorum yapanları hepsi gerçek hayatlarında kompleksli insanlar burada anonim olarak insanları elestirerek tatmin oluyorlar
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🥹
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Şimdi kimse 150 kiloda olan kadın veya erkeği aşk olarak sevmez. Bana kalırsa umarım öyle değildir sırf vakit öldürmek için konuşmak isteyecektir. Benimde kilom var ve beğenilmiyorsam kilodan ötürü.
05 Yorumla- +1 yıl
Doğru söyleyince beddua ediyor bu kızın kafasında var işte
Soran+1 yıl@arzuhanimmm aynen hakaret edin ben de diyeyim ki Allah razı olsun. Alışmışsınız çevrenizdeki ezik insanlara laf söylemeye beddualık bir durum yok aynısını yaşamasını istiyorum ki böyle amip gibi beyni olmadan yorum atmasın
Soran+1 yıl@arzuhanimmm ayrıca kırıcı bir şey söylememişsiniz neden üstünüze alındınız o da ayrı 😄😂
- +1 yıl
@hepbiseysoruyom knk özür benim kafa yerinde değil terkedildim her şeye sinirleniyorum affeyle beni
Dış görünüş zaten önemli değildir ama fazla kilolu olmakta sağlık açısından kötü bir şeydir spor ve sıkı bir diyet ile kendini değiştirebilirsin yapamam deme yapabilirsin
Ben bedensel yürüme engelliyim dengem yok deynek ile veya tutunarak yürüyebiliyorum kendi ihtiyaçlarımı yapabiliyorum 105 kilodan 85 e düştüm kendime inandım geliştim çaba sarf ettim ve başardım ama bu kızlar için bir şeyi değiştirmedi
Sevdim aşık oldum ama beni bu ♿ haldeyim diye istemediler20 YorumlaÖncelikle buluşmaya git, önemli olan kafa uyumu, sonrasında olumsuzluk olursa üzülme, fazla kilo sağlık açısından da iyi değil zaten ve çok harika diyetler var ben 185 boyda 112 kiloydum şu an 80 ve kontrol altında tutuyorum. Normal boy ortalamana göre uygun kiloya gel. Bu gönül işlerine daha sonra devam et. Daha başarılı sonuç alacaksın. Olumlu geçerse yine diyet uygula ve ideal kilona ulaş fazla kilo şimdi olmasada ilerleyen yıllarda bir çok farklı hastalık için davetiye niteliğindedir. Düşündüğünü yaşarsın panik yapma pozitif düşün
10 Yorumla
+1 yılkonu; kilolarından çok senin psikolojin, kısaca onunla dışarıda yürüdüğün zaman sokakta önününüzden geçecek zayıf kızlara baktın, gördüm, oda sana baktı kimdi o, beni sevmiyormusun vb kıskanclık psikolojilerine girersen, ona güvenmesen problem o zaman oluyor, çevremde çok şahit oldum. yoksa seni sevdikten sonra , elini tuttuktan sonra kilonun hiç önemi yok, olay sende bitiyor kilolarınla barışık olacaksın. ve zayıflamak için çabalıyacaksın. bu hep seni hemde arkadaşını rahat hissettirecektir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Kilo takılman gereken son şey bile değil. Tamam biraz dış görünüşe bakıyoruz ama en önemlisi güzel ahlaklı bir kalp. Görünüşü harika olup kalbi çöp olan kaç tane insan var sayamam bile.
Atalarımız ne demiş,
Bülbül güle, karga çöplüğe götürür.
Görünüşe takılma kalbini iyi tutmaya daha da parlatmaya bak. Allah gönlüne göre en hayırlısını versin~ ❤❤❤❤❤
10 YorumlaAnladığım kadarıyla buluşacağın arkadaş nefes alsın yeter elimden iyidir kafasında. Bu kafalar genelde sonradan seni üzer. Mantıklı ol aynaya bak yüz ve beden ölç biç. şekilli biçimli ve yuvarlak hatlara sahipsen ve yüzünde güzelse yazdığın boy kiloya göre bazı erkekler açısından çekici görünebilirsin. ama orantısız bir kilo dağılımın varsa yüzünde güzel değilse karşında sana eyvallah diyecek adam ancak derin bir abaza olabilir.
07 Yorumla
Soran+1 yılVücut odaklı bir ilişki değil. Yüzüm güzel. Kendisi de aman aman yakışıklı biri değil. Biz sizin kafada olmadığımız için tabi konuyu farklı yerlere çekmeniz olası. Umarım nefes alan birini bulursunuz :D
Soran+1 yılAh dayım sen hâlâ tamamlayamadın mı ergenlik dönemini😄
Soran+1 yılSen kalbinle değil başka bir yerinle düşünen bir abazasın dayıcım. Onu. Yüzü yansa 200 kilo olsa uzuvlarını kaybetse ben yine de severdim. Esc bağımlısı bir insana benziyorsun büyük ihtimalle evelenemedin de bu kafayla da bir cacık olmaz senden:D mutlu insanları izle ve aşk acısı çekmeye devam et 50 yaşına kadar
Soran+1 yıl😄valla iyi güldürdün
+1 yıleğer sen kilondan memnun değilsen zayıflamaya çalış, onunla buluşacağın zamana yakın de düzgün beslen ödemin şişliğin falan olmasın daha zayıf durursun ve seni ince gösterecek kıyafet seç, dediğin gibi kilo alınır verilir ama kalp kırıklıkları unutulmaz
10 YorumlaKilonu daha az gösterecek ve rahat olacağın şık bir şey giyebilirsin o zaman, birde kendinden emin durman gerekir, duruş, bakış, özgüvenin çok önemli
Boyun olduğu için fazla kilolu gözükmezsin hem
kendini sev çünkü insan, insan olduğu sürece her zaman güzeldir 💙00 YorumlaPartnerine karşı her zaman açık ol, seni gerçekten seven senin kilonu önemsemeyecektir. Seni sevip sevmediğini yanına gidip geldikten sonra anlayabilirsin ancak. Bu yüzden seni ve kilonu biliyorsa zaten en başta okey olmuştur bu konu da bu kadar dert etme kendine. Öz güvenini düşürme
00 Yorumla
+1 yılSeni olduğun gibi sevecekse gerçekten olsun ama eğer fikir değiştirir ise bu senin için hayırlı değilmiş anlamına gelir zaten. Herkesin güzellik algısı farklıdır. O gerçekten böyle seviyor olabilir ya da umursamıyor olabilir dış görünüşü. Gerçekten seviyorsa da gitmez zaten. Hakkında hayırlısı olsun canım 🦋💝
00 YorumlaBuluş bu güzel fırsatı değerlendir en güzel şekilde. Sonra konuşmak istemezse onun bileceği iştir kendi kaybeder. Iliski karşındakini olduğu gibi kabul etmektir. Her anın tadını çıkar. Olmazsa da dünyanın sonu değil. Biraz üzülürsün zamanla o da geçer
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Endişelenmeyiniz buluştuğunuzda her şey anlaşılır. Bence kendiniz ile barışık olun, öyle sanıyorum ki biraz kırılgansınız bu konuda. Evet duymak istediğinizi söylemiş "kilo problem değil diye" ancak görüşmeden de bunun lafta mı gerçekte mi olduğunu anlayacaksınız. Umarım sizin için en güzeli olur.
Bu devirde her şey dış görünüş değil. Herkes öyle bir algı yaratıyor. Hiç bir devirde de öyle olmamalı...
00 Yorumla
+1 yılZayıfla ama bu kısa sürede olmaz. Siyah ve bol bir elbise tercih edebilirsin
13 Yorumla- +1 yıl
Özür dilerim haklisiniz
Soran+1 yılEstağfurullah özür dilenecek bir şey yapmadınız❤️👸 yorum için teşekkürler
- +1 yıl
💓💓💓💓💓
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılKilo alınır verilir takılma. Seninle olacak insan her halinle kabul etmeli. 50 kiloyken tanışıp hamile kalınca 40 kg da alabilirsin. Ama sağlığın açısından kilo vermen gerekiyor, ha ben memnunum halimden dersen de kimseyi ilgilendirmez.
14 Yorumla
Soran+1 yılValla bence bu halden kimse memnun olmamalı bu ciddi bir sağlık sorunu görünüşü geçtim hayatı o kadar çok etkiliyor ki , sadece insan üzülmek istemiyor dediğiniz gibi seven her türlü sever.
- +1 yıl
Çoook kilo aldım çoook kilo verdim. Hayatım boyunca belki toplasan al ver al ver 100 kilodan fazla vermişimdir😅 zayıf olmak o kadar güzel bir şey ki, görüntüyü boş ver yazın mesela aşırı rahatlık. Pişik yok, ekstra terlemek yok. Görüntüyü geçtim yani. Ben de bu ara kilo aldım, hiç veresim yok, canım istemiyor😅 canımız isteyince veririz amaan boş ver, en çok sevildiğim dönem en şüşko olduğum dönemdi. Zayıfken kimse sevmedi wkdkskd
Soran+1 yılE ben sizden taktik alırım o zaman hahahahshs
- +1 yıl
Usta olduk artık, istediğin o olsun😅
Bence kendine güven görünüş sadece geçicidir bir sivilceye bakar o kadar güzel kadinlar aldatılıyor sevilmiyor kötülük görüyor hersey dış görünüş olsaydı tüm guzel kadinlarin sevgilisi olurdu bende karşındaki insan seni sırf görüntün için terkedecekse bırak başta gitsin
21 Yorumla
Soran+1 yılBen de tam bu kafadayim
Gizli Üye(30-35)+1 yılKilo sana ait bir ozellik değil. Insanoglu kilo alir-verir. Herkes icin kilolu olmak da zayif olmak da mümkün. Kisacik vakitlerde kilo vermek zaten sagliksiz. Cok rahay davranma. Kafana koy ve zamana yay zaman icinde verirsin kilo ne olacak sanki. Bulusmada samimi, saygılı ve özgüvenli ol. Neseli ol. Guleryuzun herseye bedel. Gerisi seni ilgilendirmesin. Sen kendi mutluluguna ve sagligina odaklan.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılFotograflarini, videolu aramada seni falan gormustur zaten. Sorun etseydi ilerletmezdi bence. Boyun uzun, kiloyu daha farkli tasiyorsundur. Kilo vereceksen de yorumlardaki zarganalar dedi diye degil, kendin icin ver
10 Yorumla
+1 yılKız bende 1.71 im kilom 88 sjskskskskslsld
Valla kilom ve duruş bozukluğumdan dolayı bende çok kendime özgüven duymam. Yani bir de zorbalık geçmişin olduysa bunları düşünmen normal ama toparlanmak lazım; onun için de değil, kendin için!01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca beğenmezse hayatından çıkması daha iyi olabilir çünkü zorbalık haricinde insanların kendince veya kendine uygun standartları vardır o kendi isteklerine göre birini bulur sende kendi istediğine göre
Ayrıca tam olarak dış görünüş de etkilemiyor buluşunca yan yana gelince oluşacak kimya veya hoşuna giden şeyler belirler iletişim şeklinizi
- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılTatlım ne yalan söyleyeyim bazı insanlara kilo yakışıyor. Yani yüzleri çok güzel kusursuz oluyor. Ayrıca karşına çık da seni olduğu gibi sevsin. O zaman gitmezse tavırları değişmezse gerçek aşkla karşılaştığını anlarsın.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Karşısında 100 kiloluk bir facia görünce senin manit.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynı rahatsızlığı yaşaman dileğiyle...
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılEğer senin özgüvenini zedeleyecek bir insansa zaten anlarsın diye düşünüyorum.. istersen önce görüntülü konuşun, orada da az çok anlarsın ne tepki verecek. Baktın kırıcı oluyor, görüşmeyi direk kapatırsin..
00 Yorumla
+1 yılValla tedirgin olmakta çok haklısın da bunu maalesef buluşunca göreceksin buluşmak istemezsen kavga sebebi yine. 2 ucu b*klu değnek o yüzden bence buluş. Zaten sıkıntı yaparsa ayrılman için bahane olur ayıp etmiş olur
01 Yorumla- +1 yıl
Amiiinn🤲
+1 yılHerhangi bir sağlık problemin yoksa diyet ve sporla kilo verebilirsin. Bunlar dert edilecek şeyler değil ama önemli.
13 Yorumla- +1 yıl
@llalunahCr birsey diyeyim sana kilolu olmak güzel birsey fakat karektersiz birisiysrn işte ozaman kitu
Soran+1 yılMaalesef sağlık problemim değil problemlerim var 🥲
- +1 yıl
O zaman zor olur tabi ama yine de imkansız değil. Geçmiş olsun.🧚🏻♀️
+1 yılÖnemli olan dış görünüş değil, İç görünüştür. Hoş, kibar, İç güzelliği olan biriysen Seni kabul eder. Dış görünüş’e az da olsa hiç takmaz, seni olduğun gibi sever
00 Yorumla
+1 yılFizik önemli kilolu olabilirsin tabiki. Ancak sıkı olmaya çalış. Eğer ilişkiniz yeniyse göze gelmez ama bir kavga ya da uyuz olma durumunda emin ol içinden geçirecek.
00 YorumlaSevdiğin kişi olsa bile ki o seni her halinle seveceğini söylüyor çekinmene gerek yok insanlar için kendini değiştirmene de gerek yok sen kendini nasıl beğenmiyorsan öyle ol.
00 Yorumlaİleride sağlık sorunları çekmemen en önemli nokta. Yoksa bedenleri değil ruhları sevmeyi bilmeli insan. Zamanla hem sağlığın için hem kendin hem sevgilim için elbette kilo verebilirsin asla bu konuyu dert edip kendini üzme. Gelip geçici şeyler için kendini üzerek kalıcı yaralar bırakma ve kimsenin de seni bu konu yüzünden üzmesine izin verme. Umarım her şey istediğin gibi olurr ❤️
00 YorumlaSeni çok iyi anlıyorumm bende bir ilişkiye başlayacağım zaman uzaktaysa eğer çok tereddütte kalıyorum çekiniyorum acaba beğenir mi nasıl bulur diye ama dert etmene gerek yok bence çünkü görüntülü de olsa seni gördü sezdiii kesinlikle dert etme şu an böyle yakınırken emin ol görüşünce keşke böyle strese girmeseydim diyeceksindir💗💗💗
00 YorumlaBence acil bir şekilde kilo vermen gerekir erkekler fizige çok dikkat ederler unutma senden ne kadar rahatsiz olmadigini soykese bile disarda ince belli kiz gördüğünde aklindan ne gectigini sen düşün artik bakimli ol benimde boyum 172 kilom 59 hep diyetteyim 50 inmek istiyorum bunu başkaları icin degil kendin için yap hem peşinden koşanlar çok olur hem kendini daha ozguvenli hissedersin motive olsun diye model kizlari izle inan yapabilirsin
00 Yorumla
+1 yılkafana takma böyle şeyleri. takacaksan da sevgilim beni acaba nasıl görecek diye değil de ileride kilolarım bana sıkıntı yaratır mı diye endişe et ve diyet yapmaya başla. mutluluklar dilerim bu arada
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim ben de 171 boyundayım 110 kiloyum senin kadar kafaya takmıyorum ama Finlandiyalı sevgilime diyetteyim dedim işte ama diyeti bozdum dün ya
02 Yorumla
Soran+1 yılBence takmalısın hayatın değişecek sevgiliyi boş ver sağlığın için pes etme
- +1 yıl
Ben 107 kilodan 82 kiloya düşmüştüm sonra anksiyete geçirdim ardından tekrar kilo aldım ve 118 oldum şimdi 109 kiloyum.
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Begenmez yuksek ihtimal sisman kadinlardan hoslqniyorsa ayri
13 Yorumla
Soran+1 yılKansam buraya yazar mıyım iyi misin hahahshdhs
- +1 yıl
Kirici olmak icin soylemiyorum kendi tecrubelerimden soyluyorum. Ergenlikte benim de baya kilom vardi ve insanlar dalga gecerdi. Ben zayifladikca insanlarin bana davranisi algisi degisti. Bunu insanlar soylemeyerek aslinda kulturel olarak gercekleri soylemiyor. Eminim cok guzelsindir bence de bircok kilolu insanlar cok guzel ne yazik ki erkeklerin cogu o kategoride bakmiyor
+1 yılVerme bırak olduğu gibi görsün seni sever sevmez onun bileceği iş.. ama sen kendini kötü hissetme düşünme sadece hazır ol herşeye
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 766 cevap paylaştı.
+1 yılKilondan çekiniyorsan neden bunun için çaba harcamıyorsun? Hiç zor değil fazlalıklarını vermek.
13 Yorumla
Soran+1 yılTiroid hastasiysaniz bir tık zor.
- +1 yıl
Takviye ilaçlarla sonuç alan arkadaşım vardı. Zor ve yavaş bir süreç ama bunun için çaba göstermelisin hemde kilon çok aşırı değilken. O erkek için demiyorum kendi sağlığın için🌸🌸
İnşallah buluşma güzel geçer.
Soran+1 yılBugüne kadar asla ama asla bir erkek için kilo vermeye çalışmadım dediğiniz gibi 🥲 hep kendim için aç ve sussuz kaldım ama cidden çok yavaş ilerliyor üstüne insülin direnci baş dönmeleri dışardan o kadar kolay gözüküyor ki kilo bu verilir vs gerçekten ben bir gün istediğim kiloya ulaştığım da gerek tüp mide gerek kendi çabamla bu günleri asla unutmayacağım inanın çok ama çok Zor özellikle bu yaşlarda 😌❤️
+1 yılŞahsen ben 70 kilo üstü biriyle buluşmaya bile gelmezdim
123 Yorumla- +1 yıl
Kendi görüşümü belirttim bu kırıcı olabilir ama gerçek.
- +1 yıl
Cok biuyuk konusan bir arkadasimiz , 70 kilo ustune birine asik olursan bu yazdiklarim gelsin aklina beybisi🫠
- +1 yıl
Kilo sevmiyorum zorunda da değilim
- +1 yıl
Okey bro
- +1 yıl
Bir ara 1.60 boya 58 kilo bir sevgilim vardı o bile bana kilolu geliyordu
- +1 yıl
Zorunda olmayabilirsin fikrini söyleyebilirsin ama insanları kirmak çok kolay olmuş keşke farklı bir ifadeyle belirtseydin düşünceni zaten özgüveni kırılmış bir hanımefendi var böyle acımasız kelimeler kullanılmamalı açık sözlülük patavatsızliga dönüşmemeli benim fikrimde bu yönde @yigitcan-1907
- +1 yıl
Agzina saglik 👌
- +1 yıl
Kadın dayanışması yapmanız umrumda değil. Kendinden memnun değilse memnun olacağı kiloya düşsün. Hastalık vs haricinde her insan kilo alıp verebilir şikayet ederek ah vah ederek kilo verilmiyor.
- +1 yıl
Kilo hiç bir insana yakışmıyor hiç kimse avutmasın boşuna kendini
- +1 yıl
Kilo sevmiyorum diye cahil de oldum sağolunnm
Soran+1 yılSevgili yiğit senin için bir çok şey diyebilirim ama burada konu eleştiri değil. özgüvenine hayran kaldım. Bu yorumu başka birisi yapsa üzülebilirdim neyse ki sen yaptın, saygı duyuyorum 🤗
- +1 yıl
Söylediklerinde yanlış bişey yok kızlar niye böyle tepki vermiş anlamadım. Alınacak üzülecek bişey de yok ben ne zamandır zargana olmamak kaslı olmak için ayı gibi yiyorum fedakarlık yapıyorum ve şu an mutluyum. Soruyu soranın yerinde olsam kendin olurum kilomla beğenirse beğenir yoksa salla gitsin. Mutsuz oluyorsan bu durumdan Bişeyleri değiştirmeye bak motive ol..
Soran+1 yıl@onurQ11 erkekler gerçekten çok düz düşünüyor ben beyin özürlü değilim bu durumdan rahatsızım belli ki o yüzden bu soruyu soruyorum, bana gelip evet sıkıntı olabilir kilon diyebilir ama aşağılayıcı konuşamaz." O zaman kilo versin" e zaten ben bir rahatsızlığımdan dolayı bu hale gelmişim gıdım gıdım kilo veriyorum yeri geliyor aç kalıyorum spor da yapıyorum ama çok yavaş ilerliyor. Gerçekten tek isteğim insanlara karşı geniş düşünmeniz direkt yargılamamanız kilo çok güzel bir şey mi demişim böyle mutluyum mu demişim? Ne bu yani zerre mantık içermiyor sevgilisi 58 kiloymuş da ondan rahatsız oluyormuş bu zihniyet aşırı itici sevdiğin insan sonuçta artık ne için seviyor orası ayrı. Neyse ki yorumuyla beni üzebilecek biri değil :D sana da başarılar Onur dilerim istediğin vücuda kavuşursun.
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Buradan kim ne yazarsa yazsın senin moralini bozayamayacağını düşündüğüm için önemsemedim kırıcı konuşmasını. Patavatsız veya kendini beğenmiş biri gibi konuşmuş arkadaş ama karakterini ve özgüvenini gösterir bu. Yiğit doğru yolda hayatta güçlü olmak lazım bende öyleyim genelde ama iyi biri olmaya çalışıyorum. Ben de zayıf kızlardan hoşlanıyorum hep öyle sevgilim oldu hayatımda. Ama biraz kilolu biri olursa da sevdiğim için tamam olurum neden olmasın.
Soran+1 yıl@OnurQ11 yiğit gibi olan herkes bu dünya da mutlu bir hayat yaşayacak bundan eminim. tabi ki herke dış görünüşe bakar bu bir gerçek ben de kısa erkeklerden hoşlanmiyorum mesela ama kilo faktörü cidden düzeltilebilir bir durum. İleri de diyelim ki evlendin Onur eşin hamile hamilelikten sonra +30 kilo aldı boşayacak mısın? Bu mu mantık yani ben anlamıyorum yoksa hak veriyorum size kırılmıyorum.
Soran+1 yılUmarım bırakmazsın yeri geli senin yüzün yanar o bir uzvunu kaybeder Allah korusun. Kalp sahipli insanlarla karşılaşman dileğiyle 🙂
Soran+1 yılYazamamışım neyse HSHDHHAJDJAKDA
- +1 yıl
Hayat bu her şey olabilir. Sende inşallah isteklerini gerçekleştirirsin. Ben son zamanlarda sadece içip takılmak Bişeyler yaşamak isteyen kızlarla karşılaştım. Düzgün birini aramıyorum bile devir çok saçma devir. Herkes çıkarında bide. Hayatıma düzgün insanlarda girdi ama Bi yerde bozuyorlar. Bende umursamıyorum arkadaşlarla kendi aramızda dalgasını yapmaya başladık kızlar umursanmaz. Kendim olmamak alışkanlık oldu sürünmek istiyor çoğu bende süründürüyorum. Kırıcı oldu galiba
Soran+1 yıl@OnurQ11 Artık kızlar sadece tipe bakıyor nerde şerefsiz it kopuk var hepsi çekici geliyor. Arkadaşlarımdan biliyorum maddiyat vs senden daha iyisini bulduklarında ona gidecek çoğu. Ben hiç bir zaman maddiyata bakmadım hiç bir ilişkim de. Hep sadık kaldım değer verdim. işte en büyük hatam verilen değeri gerçek sanmam. O kazılardan olsaydım afedersin kaşmer olsaydım süründürseydim değerli olurdum. Ama öyle değerli olacağıma değerli olmayı tercih ederim. Popüler kızlardan uzak durun. Sürekli şikayet eden bencil insanlara değer vermeyin. İyi kazılarda var tıpkı iyi erkeklerin de olduğu gibi ama çok zor bulmak..
+1 yılBirazcık fiziksel farklılıklar var ama önemli olan kişilerin karakterlerin halis olması ve iki kişinin anlaşması bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılKilo problem edilecek bir şey değil ilişkide sonuçta o çözülür bence önemli olan bakımlı olmak kendini çekici olduğunu göstermek bence
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bazı insanlar özellikle kilolu sever. Onlardan olabilir. Bir Gr et bin ayıp örter demiş atalarımız.
Ayrıca, kilonu beğenmezse de gitsin, yenisi gelir. Erkek sayısı kadından çok.00 Yorumla
+1 yılBir anda değişmez ama diyete başla korse tak sonra da bulktayım de mcksmcmsöcms
05 Yorumla
Soran+1 yılKSHDJAHDWHJDJSJS OFFF DÜŞTÜĞÜM. HALLERE BAK
- +1 yıl
mxksmckösöxöskxa sus sus seni çok iyi anlıyorum eskiden 120 kiloydum 74e düştüm sonra bulka başlayıp geri 85 oldum acil zayıflamam gerekiyor benim de
Soran+1 yıl3 beyazdan Uzak 2 öğün beslen + spor ve su bu kadar basit ama bendeki rahatsızlıktan dolayı bir tık yavaş ilerliyor
- +1 yıl
Geçmiş olsun rahatsızlığın ne özel değilse
Soran+1 yılTiroid bezim yavaş çalışıyor yani metabolizmam da yavaş 👸
of bende cok siskoyum bir ay sonra buluscaz asiri korkuyoruk beni begenmemesinden kullandigim igneden dolayi kilo da veremiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimsenin ne düşündüğüne önem verme ama zayıflamaya başla şimdiden buluşunca da hem zayıf hem de çıtı pıtı göründüren bişeyler giymelisin ondan sonra zayıfladıkça daha da güzelleşirsin yoksa böyle hep düşünürsün:)
00 YorumlaYa bu kiloya takma sen seni sever gorunce sevmese bile... sanki erkek mi yok illa biri seni sever takma kafana
00 Yorumla
+1 yılYani kilon varmış gerçekten ama bunu dert etme buluştuğunuzda hiç. Sonrasında kendin için bir yerden başlaman lazım vermeye.
01 YorumlaNeden çekiniyorsun önce kendine güven. Olursa olur olmazsa da zaten hayırlısı der geçersin. Hayatın ve sen daha önemlisin bunu unutma
00 YorumlaSen aldanma bu söylediklerine. Büyü bozulana kadar her şey.
02 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle
+1 yılEminim çok güzelsindir çokta bı fazlan yok boyun var çünkü endişe etme her şey gönlünce olsun inşallah ☺️🥰
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTatlım bazı kilolu kızların kilosu bölgesel olmuyor fizikte şekilli duruyor senin fiziğinde şekilli mi yoksa tipsiz mi duruyor
20 Yorumla
+1 yılÜzme kendini minik kuşum. Elbet bir yolunu bulur kilonu düzene sokarsın. Dert etme sen
00 Yorumla
+1 yılYüzyüze görüşmeden önce görüntülü konuştunuz mıu bunu merak ediyorum
00 Yorumla
+1 yılErkekler düşündüğünüz kadar bakmıyor dış görünüşe emin olun.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKilo verilir. Önemli olan seni kilolu da sevmeli. İleride evlenirseniz hamile kalırsan terkedip etmeyeceği belli olur. Genelde erkekler karısı hamile kalıp çok kilo alınca kaçıyor en iyisi
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGörüntülü konuşuyorsaniz zaten görmüştür takma
Gizli Üye(25-29)+1 yılyolun sonundayken ayrıl ayrı dünyanın insanlarısınız o adam 1 2 gün sonra ayrılır senden fazla sürmez o ilişki erkeğini tutmak istiyorsan zayıflaman lazım
00 YorumlaMilletin ne dediği önemli değil. Ama bu kilo sağlık sorunlarını da beraberinde getirir.
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Kız merak etme sever erkekler kilolu kadınları dert etme sen
00 YorumlaSeni olduğun gibi beğenip beğenmediği gerçeğini öğrenmen için iyi bir test bu
00 Yorumla
+1 yılNereden tanıştınız? Görüntülü görmüş seni zaten sorun olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyani bence bu tarz şeyleri sorun eden biri sanal bir ilişkiye başlamazdı önce buluşmak görmek falan isterdi kaldı ki bence hiç sorun olmaz kilona, dış görünüşe sevecekse seni hiç sevmesin daha iyi
00 Yorumla
+1 yılHayir sorun olmaz çünkü en azindan görüntülü konuştunuz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Kendi kilonu sevdiğini söyle durumdan rahatsızlık duyma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
+1 yılSevdigin seni kilon icinmi seviyor yoksa kalbin icinmi bunu kendine bir sor bence
00 Yorumla - Devamını Gör (104)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer