Nişanlım uzak bir yere gidiyor çok çaresizim, ne yapmalıyım bilmiyorum?

Nişanlımla 9 aydır beraberiz Bugüne kadar birbirimizden çok ayrı geçirdiğimiz vakit olmamıştı fakat son 4 aydır onun işleri yoğunlaştığı için az görüşebiliyoruz. Biran önce evlenebilmek için buradan uzak bir şehirde maaşı daha iyi lan bir firmaya gitmesi gerekiyor. Fakat ben onsuz burada nasıl yaparım hiç bilmiyorum ve buradayken bile ölesiye özlüyorum. Oraya gidince hiç görüşememe ihtimalimiz bile var. Sabretmeliyim biliyorum ama nasıl? Çok çaresizim.
Nişanlım uzak bir yere gidiyor çok çaresizim, ne yapmalıyım bilmiyorum?
Cevapla