Uzaktan bir ilişkim var fakat yapabileceğimizi sanmıyorum, neler yapabilirim?

Kız çok güzel, dürüst, huyunu beğeniyorum hayallerimi süsleyecek bir kız fakat 558KM ötede.
Bu mesafe ne zaman aklıma gelse kafam kurcalanıyor kötü hissediyorum ve daha bugün bana beni sevdiğini söyledi sürekli de iltifat ediyoruz ama ne bileyim sanki düşünülen gibi sabır edip sonunda mutlu sonla biten aşk dolu bir şey olacağını sanmıyorum gerçekçi gelmiyor. Planlarda yaptık 1-2 sene sonrası küçük günü birlik buluşmalar ziyaretler gibisinden fakat gidip farklı kızlarla tanışıp gerçek bir şeyler yaşamak istiyorum ama bu da çok adice bir şey gibi geliyor. Sadece bana tavsiye verin teşekkürler.

Uzaktan bir ilişkim var fakat yapabileceğimizi sanmıyorum, neler yapabilirim?
Cevapla