20 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı bazen ağlıyorum geceleri artık yaşamak istemiyorum önerisi olan var mı?

15 yaşındaki çocuklar bile sevgilisiyle geziyor bense öylece bakıyorum çok zoruma gidiyor intiharı bile düşünüyorum seneye askere gidicem ama hala sevgilim yok çok mutsuzum çok gençliğim bitiyor benimde sevgilim olmayacak mı hayat çok anlamsız artık çok boş sabahtan akşama kadar bunu düşünüyorum üzülüyorum moralim altüst oldu hayatım bitti ne yapıcam bağırmak çağırmak istiyorum yoruldum artık bende sevgilim olsun istiyorum çok şeymi istiyorum lütfen akıl verin
20 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı bazen ağlıyorum geceleri artık yaşamak istemiyorum önerisi olan var mı?
Cevapla