20 yaşındayım asosyalim evden çıkmıyorum hiç kız arkadaşımda olmadı saç sakal karışık evde duruyorum çok mutsuzum?

Herkese bakıyorum kızlar ne kadar güzel erkekler yakışıklı herkesin arkadaş grubu var herkesin sevgilisi var yazları o güzel havada evde oturuyorum dışarı çıksam kızlarla erkeklerin gezdiğini görmek ölümden beter ne yapmalıyım intiharı düşünüyorum bu yaşa kadar hep boşa yaşadım hep, evdeydim tatillerde bayramlarda her, zaman evde, üniversite sınavına hazırlanıyorum ama kazanamıcam gibi intiharı düşünüyorum ne yapmalıyım
20 yaşındayım asosyalim evden çıkmıyorum hiç kız arkadaşımda olmadı saç sakal karışık evde duruyorum çok mutsuzum?
Cevapla