Ailem yüzünden eşimden ayrılmak zorunda kaldım, çok mutsuzum. Nasıl düzelir bu durum?

Biz evliydik. Eşime sürekli kötü eleştirilerde bulundu ailem. Karımı çok kırdılar. Ne kadar mücadele versem de sevdiğim insan ile ailemin arasında savaşa engel olamadım ne yaptıysam bir türlü. En sonunda çekti gitti kız... bana özleyip özleyip ağlamak kaldı...
Ailem yüzünden eşimden ayrılmak zorunda kaldım, çok mutsuzum. Nasıl düzelir bu durum?
Cevapla