Hamileyim ve kocamla ailesi yüzünden ayrıyız cok mutsuzum?

Iyi aksamlar,30 yasındayim 18 haftalik hamileyim, esimin ailesi ile hic anlasamiyorum surekli dip dibeyiz evlerimiz zaten cok yakın ve surekli etkinlik pesindeler yok birlikte tatile gidelim, yok yemege gidelim, yok bağ evine gidelim yetti artik ben istemiyorum benim baska planim var diyorum o zamanda bozuluyorlar.

5 gun once kocamla kavga ettik yine onlar yuzunden, eşim cok sakin ve kibar biridir ve genelde isteklerime önem verir.. Bana neden istemiyorsun annemle kardesimi sana kotu bir sey mi yaptilar bir sey mi dediler niye boyle yapiyosun diye bana bagirdi cagirdi kapiyi carpti gitti bende annemlere geldim acmadim telefonlarinida, 2 gun once ailecek yemege gitmisler kocamda gayet mutlu gibiydi gidişimi kutluyor gibilerdi, bende sinirlendim dun arkadaslarimla alkollu mekana gidip bir suru story paylastim sirf ailesi falanda gorsun diye. Bugun mesaj atti aferin yeni hayatina hemen adapte olmussun bende senin gibiyim artik yazmis aradim acmadi ne olacak bilmiyorum ama cok mutsuzum.

Hamileyim ve kocamla ailesi yüzünden ayrıyız cok mutsuzum?
Cevapla